Nategatorji !!!!

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.969
2.126
113
razlika je pri polno opremljenih,, pri nas so taki zlati...tu je glavna razlika v rangu 30k€ pri nas, ga dobiš iz tujine z vsemi stroški recimo primerljivega med 24 in 26 kilo (. pri osnovnih modelih ni cenovne razlike vsaj en bistvene da bi se šel uvoz.

Drugače pa to računico sem že pisal enga uvoza za dražja vozila. Nov CLS pri nas 120k€ (rabljenih tako še ni bilo)...v tujini - 3 mesece star in 6000km pri nas na cesti z davki in vsem komplet 75k€...se je potem tako naredilo tako se CLS vozi že 7 mesecev po naših cesta.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.969
2.126
113
to kar je on delal 3 mesece pa 2x v de, sem se jaz odločil v 2 urah od tu, avto videl na slikah ..pa je bilo... tok tok, mal je bilo tudi sreče očitno. aja vsaj 2x višja cena.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
12.222
2.973
113
Kolikor mi je znano si v zmoti. Rumene - kratkotrajne za prevoze znotraj D, rdeče za daljši čas, po vseh državah zelene karte. Jaz sem zadnjih par let vedno rdeče jemal, je pa res, da sem želel vedno 30 dnevne, razlika v ceni je zanemarljiva, pa odpadejo vsa zajebavanja voženj na homologacijo brez tablic,... So mi jih pa zadnji dve leti začeli striktno odvzemat potem na SLO registraciji - tudi če niso več veljale.
 

gregor

Pripravnik
31. jul 2007
382
17
18
Dolina hmelja
Zdaj sem šel pa googlat. Pa povsod piše, da z zeleno karto velja zavarovanje po evropi + nekaj bivše juge.


Ne vem, nimam glih izkušenj na tem področju, do sedaj sem samo enkrat pred 10 leti vzel za prikolico rumene, händler vse zrihtal, še po starem sistemu, ko si sam vpisal podatke v roza kartonček. Itak šele precej kasneje ugotovil, da ni bilo ok, ker ni bilo zelene karte. :)
V drugih primerih sem šel s prikolico iskat, oz enkrat sem se s prodajalcem zmenil da lahko z njegovimi tablicami peljem avto domov(kupil preko foruma).
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
532
31
28
Bom kar tukaj vprašal - prodajalec Isotek iz Krškega ali ima kdo kaj izkušenj.

Kupujem avto, ki je uvožen iz Nemčije in me zanima kje je naj bolje preveriti VIN številko?

Hvala
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.159
32
48
Preveriš lahko na kateremkoli BMW pooblaščencu. Tam viidiš vse, kar se je menjalo/popravljalo na avtu, kdaj so bili delani servisi. Pa tudi, če recimo zadnje leto ali 2 servisi niso vpisani imaš glede na pretekla leta približen občutek, koliko kilometrov se je delalo na leto. Lahko pa vin št. vpišeš še na bimmer.work, in preveriš, če ima vso opremo, ki jo je navedel prodajalec. Namreč jaz gledam, da bi zamenjal mojega za novejšega, pa že kar poprek pišejo full LED luči, športni sedeži, professional navi itd... Pa ima potem, ko dobiš VIN št. avto morda 1/3 vse navedene opreme. Eni so šli celo tako daleč, da so v oglas napopali avto z vso možno opremo (notranjost), ko prideš pa na ogled je pa navadna kišta znotraj.
 

Denis

Guru
22. jul 2007
22.684
2.139
113
Včasih opremo, včasih zgodovino, vedno preveri, če je ukraden....sam sem zaradi opreme preverjal svojega, ampak od zgodovine bolj malo napisano, kilometri pa po predvidevanju na leta. Verjetno imajo tisti z elektronskimi knjižicami več sreče ali s servisi pri pooblaščencih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.937
697
113
37
Lj
Kot navajajo, je bil omenjeni avtobus ob eni uri zjutraj parkiran na počivališču Lom, kamor ga je Policija napotila ob redni kontroli prometa na avtocesti. Ko so ga policisti že pregledali in niso ugotovili nepravilnosti, se je ob avtobusu ustavilo vozilo v lasti družbe Žonta. Mehanik, za katerega ni znano, na čigavo pobudo je prišel na kraj dogodka, je voznika seznanil, da avtobus stoji postrani in ima težave s podvozjem. Ker okvare po njegovih besedah ni bilo mogoče sanirati na kraju, je bilo avtobus treba z vlečno službo odpeljati na servis. Voznik je sicer menil, da je avtobus v voznem stanju in bi pot lahko nadaljeval, a je zaradi varnosti na to pristal. Mehanik mu ni dovolil, da bi avtobus odpeljal sam, pač pa je vztrajal pri avtovleki, pojasnil pa mu je tudi, da servis Scania v Ljubljani, ki je pooblaščen za servis omenjenega avtobusa, ne dela, zato ga bodo morali odpeljati na popravilo v Celje.
...
Avtovleka je avtobus v Celje pripeljala ob 9. uri zjutraj, za popravilo pa so na servisu potrebovali približno dve uri. Predstavnik družbe Žonta je nato od voznika želel plačilo, a mu računa za opravljeno storitev ni izdal. Ker voznik pri sebi ni imel dovolj gotovine, mu je plačal 600 evrov, za kar pa ni prejel nobenega potrdila. Podatke o preostalem znesku za plačilo – 4.500 evrov – pa so posredovali družbi Davia Travel iz Lizbone, ki je pogodbeni partner moldavskega prevoznika.

Več: