Nakup treking kolesa

Deamons

Zelenc'
5. maj 2013
3
1
1
Pozdravljeni, odločam se za nakup novega treking kolesa za kolesarjenje 2x-3x tedensko.
Sam sem popoln laik na tem področju za to bi prosil za malce pomoči pri nakupu saj sam zal nevem na kaj tocno moram biti pozoren.Visok sem 183cm in imam 80kg, za kolo pa bi dal do 800€, ce se da manj
smile-1.gif

Malo sem gledal od Trek ds 8.4Kakor sem dobil informacije naj bi bilo dobro da je zadnji menjalnik deore, pa spredaj naj bi imel disk namesto klasicnih zavor. Obenem me zanima ali je potrebno kupiti tudi kolesarske cevlje ali so dovolj klasicne superge oz. kako je s tem?
Za vse informacije vam bom hvalezen.

Lp
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
41
lj
Jaz imam merido.
menjalnik deore XT in V brake.

Nimam pojma zakaj bi imel diske, saj le pri kakšenih ekstremnih spustih tako obremeniš zavore
sam sem imel na izbiro slabši menjalnik in diske ter boljši menjalnik in V brake in mislim da sem se prav odločil
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.920
281
83
tam ko se terc po tori rola
Hm,...glede diskov. Downhill tekmovalci jih imajo. MTB tekmovalci ne. Zdaj, če se misliš furati po terenih, hujših kot tekme v MTB, potem le. Malo za šalo, primerjava pa le je. Jaz imam klasične V-brake, pa se še kar spuščam z Rogle, Kop,... makadam ali asfalt. Nisem še pogrešal diskov. Kar se tiče menjalnikov, pa imam oba Deore, bremze klasične Tectro.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.915
5.189
113
mtb tekmovalci majo tudi diske. Od kje tebi da nimajo???

praviš, da še nisi pogrešal diskov. Saj ne moreš pogrešat nekaj česar nimaš. spusti se 2x iz rogle z diski in tretjič bojo diski na tvojem peciklu.

na treking peciklu ki je vožen po ravnini diski nimajo smisla če voziš po bregih pa valda vzameš diske. ampak samo hidravlične z dvobatno (al več) čeljustjo. ono na zajlo je [cenzura]. in zakaj diske? Ker primejo v vsakem vremenu, ker nerabiš ročke vlečt ko tele ampak lepo z enim prstom brezmzaš v vseh pogojih brez problemov.
 

Hanzi