Nakup novega starega avta ... here we go again ...

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Imel pred leti S-Max Automatic AWD. Top avto. Nobenih problemov z menjalnikom, je otal v hiši do nkeje dobrih 300k kilometrov, niti enega problema.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.359
379
83
2019 letnik ali mlajši, do 125.000km, budget nekje 20.000€ (+ kak evro, če gre za res dober primerek)
Lahko komentiram šveda, ker sem ravno kupil nekaj podobnega - za tvoj budget bi kvečjemu dobil oskubljeno verzijo. Bodisi opremsko, bodisi pogonsko - oboje je meni no-go.

Letnika ne moreš nižat, ker so prvi (redki) iz konca 2018, že 2019 meni vzbuja občutek nelagodja, ker gre za prve serije z večjo verjetnostjo poporodnih težav. Jaz sem zato vztrajal pri 2020.

Kar se pogonskega sklopa tiče slabih opcij ni. Tudi z AWD ali novejšimi mild hybrid modeli (facelift s konca 2020, oznaka motorja B) ni težav. Edino diesel ni priporočljiv za kratke, mestne furce. Plugin hybrid pri meni itak ni bil opcija, sem pa prebral precej kritik, tako da bi se ga jaz izogibal. Tule naj te ne zavede nizka cena, sicer malo nad tvojim budgetom, ampak najdeš vozila s super ugodno ceno v primerjavi z diesli ali bencinarji. In takšna cena ni brez razloga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.596
188
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Lahko komentiram šveda, ker sem ravno kupil nekaj podobnega - za tvoj budget bi kvečjemu dobil oskubljeno verzijo. Bodisi opremsko, bodisi pogonsko - oboje je meni no-go.

Letnika ne moreš nižat, ker so prvi (redki) iz konca 2018, že 2019 meni vzbuja občutek nelagodja, ker gre za prve serije z večjo verjetnostjo poporodnih težav. Jaz sem zato vztrajal pri 2020.

Kar se pogonskega sklopa tiče slabih opcij ni. Tudi z AWD ali novejšimi mild hybrid modeli (facelift s konca 2020, oznaka motorja B) ni težav. Edino diesel ni priporočljiv za kratke, mestne furce. Plugin hybrid pri meni itak ni bil opcija, sem pa prebral precej kritik, tako da bi se ga jaz izogibal. Tule naj te ne zavede nizka cena, sicer malo nad tvojim budgetom, ampak najdeš vozila s super ugodno ceno v primerjavi z diesli ali bencinarji. In takšna cena ni brez razloga.
hybrida bi zgolj in samo od Toyote. tu sem na vezi, ce se kaj pojavi, mi javijo, glede na izkusnje s Priusom (da Prius ostaja pri hisi, Focus pa gre, ceprav je slednji precej mlajsi in ima v mojem zargonu leto manj kilometrov, karmpove vse) ima Toyotin hibrid vso prednist.

kar se tice Volvota. D3/D4 motor, avtomatik, mi je vrh glave. od ostale opreme si zelim se samo radar in gretje sedezev, kar pa vidim, da se ze dobi za cca. 22.000€ … bolj kot ne 2019 letniki …

ce ima se kdo kaj glede Mazde, se priporocam, vidim, da tudi CX5 pride v postev … ki mi je tudi ok.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
ce ima se kdo kaj glede Mazde, se priporocam, vidim, da tudi CX5 pride v postev … ki mi je tudi ok.
Mazda6, dizel, ročni menjalnik, zadnji model, FL, letnik 2020, kupljen 2021 s 5kkm.
170kkm v treh letih. Nič razen rednih servisov in 10L AdBlue na 20kkm. Poraba 5,5L, 80% AC večinoma 20kmh nad omejitvijo.
Zadovoljen b.p. takoj bi vzel še enkrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.003
5.218
113
Avtomatiki so prešvoh, eni so dobili zamenjena v sklopu garancije za OPC verzije kateri zdržijo več konjev/navora.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.359
379
83
hybrida bi zgolj in samo od Toyote.
Sicer so fordovi hibridi kopija toyotinih, precej stvari so tudi licencirali od njih. To velja za mondea, ki je bil vsaj vcasih precej ugoden nakup. Zal ima voz dve pomanjkljivosti, zaradi cesar zame ni prisel v postev: majhen prtljaznik (sploh pri karavanu izgleda rofl) in premajhna posoda za gorivo (cca 40l). Tule gre za 2.0 masino z atkinsonom + cvt, pac toyota style.

Vecja 2.5 pa mislim da ni bila na voljo v mondeu, ampak samo v s-maxu. Verjetno spet kopija toyote(?), ampak cena teh ni vec tako ugodna.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.596
188
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Sicer so fordovi hibridi kopija toyotinih, precej stvari so tudi licencirali od njih. To velja za mondea, ki je bil vsaj vcasih precej ugoden nakup. Zal ima voz dve pomanjkljivosti, zaradi cesar zame ni prisel v postev: majhen prtljaznik (sploh pri karavanu izgleda rofl) in premajhna posoda za gorivo (cca 40l). Tule gre za 2.0 masino z atkinsonom + cvt, pac toyota style.

Vecja 2.5 pa mislim da ni bila na voljo v mondeu, ampak samo v s-maxu. Verjetno spet kopija toyote(?), ampak cena teh ni vec tako ugodna.
to vem, ker sem ze nekaj gledal v to smer, ampak je menda pri Fordovem hybridu precej problmov … al se motim?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.596
188
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Če smem..vidim, da na vsako obdobje odpreš podobno temo, delaš ful km in vsakič kupiš nek na pol zamortiziran avto. Imaš dobro računico? A ne bi bilo bolj smiselno kupiti novega vozila in ga zvozit kot na teh par let menjat?
v bistvu ne. ko sem dobil Priusa, je bil sicer malce starejši a z relativno malo km. enako Focus. novega niti približno ne bi kupoval, ker samo iz salona zapeljem, pa izgubim ne vem koliko denarja. med testnim in malo rabljenim pa spet ni toliko razlike. tudi Focusa sem (bil) pripravljen zvoziti do konca, ker res uživam v vožnji z avtom, ker je, kljub temu, da je karavan, izredno vozen avto.
a se mi izteka leasing, in je opcija, da zamenjam, dokler je še nekaj vreden. če bom našel kaj pametnega, ok, drugače bo pač Focus naprej. sem pa v zadnjem času vozil par avtov z radarskim tempomatom in me predvsem to grize, da tega moj nima. plus. da ima Prius na istih relacijah isto ali celo nižjo porabo me tudi malo grize tam zadaj v mislih ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.596
188
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Mondeo ne poznam dobro, ima pa brat že drugega in je zadovoljen, nekih težav nima. Mazda - nimam pojma, zadnja, ki sem jo vozil, je bila 626 :) imel sem 2 Octaviji (letnik 2011 in 2016), neproblematičen avto, prostoren, obe pa sta rjaveli (rob vrat, prag zadaj, pokrov prtljažnika). Prtljažnik menjan v garanciji, z ostalim se nisem ubadal, ampak prodal. Kolega ima na superbu 2016 identičen problem. Volvo V60 trenutno imam, super avto, je pa servis drag + daleč najnižji je za vstopat in izstopat. To me malo moti, ker nisem več najmlajši. Drugače kakšnih napak ali težav nimam (ca. 110.000 km prevoženih v 2,5 letih).
to imaš zadnji model V60? se pravi tam, 2019-2020 letnik? kakšen pogon? pa še - "servis drag" - do explain, please. je pa res, da ga bi servisiral pri mojem mehaniku, ker je pač stručko in mu zaupam bolj, kot kakšnemu "uradnemu" serviserju (reciva, da sem enkrat imel problem, pa uradni servis ni čisto vedel, kaj bi lahko bilo, ko sem prišel do njega, pa je takoj ugotovil, kje je problem).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.359
379
83
pa še - "servis drag" - do explain, please.
V60 D4 2020. Sem sel po info na interclass:
Servis na 30k 400€
Servis na 60k 600€ (med drugim se menja tudi filter za nafto, ena velika rec, kot mi je s kretnjo nakazal sprejemnik)
Veliki servis z menjavo jermena, km sem pozabil (nekje okrog 180k) nekaj cez jurja.
Menjava olja v avt. menjalniku 400€ (pri cca 150k)

Pri vsakem servisu ti nadgradijo navigacijo in programsko opremo avtomobila, to je vkljuceno v ceno.

Mehanika imas pa v Blagovici zraven Domazal top mojstra Tomaza Zupana. Nadgradnjo sw ti lahko opravi tudi on, cene so pri njem seveda nizje.