Nakup CX/CH

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Tisti specialized mi ni, potem raje vzamem bergamonta in mu dam gor tanjše gume.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
No to seveda ni res. Sem navajen dobre opreme in mi je že 105 komedija. Zadnjič sem “kakšno po cesti” naredil 80km. Karbona seveda ne rabim na cestnem, dobre bremze in prestave pa ja. Dejstvo pa je, da z diski in ultegro ni alu kolesa
No, 105 ni komedija ne seri ga, je zlata sredina. Seveda pa, če kupuješ, daj pa Ultegro. Sam pazi, ker pol majo za take samo ročke ultegra, vse ostalo je pa šrot.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
kolko si kaj mehanika? Kupiš na bike discount okvir. Alu maš za smšne denarje. Malo okoli poiščeš kje je kak deal za dele in se da za dober dnar prit skozi. Pa še sestaviš si ga točo tak kot hočeš. Če ti pa rabljen del ni ovira pa tolko bolše.

jello ko si enkrat navajen dobrih bremz it MTB tistega sranja na gumice na dirkalcu nočeš več vozit. verjemi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
kolko si kaj mehanika? Kupiš na bike discount okvir. Alu maš za smšne denarje. Malo okoli poiščeš kje je kak deal za dele in se da za dober dnar prit skozi. Pa še sestaviš si ga točo tak kot hočeš. Če ti pa rabljen del ni ovira pa tolko bolše.

jello ko si enkrat navajen dobrih bremz it MTB tistega sranja na gumice na dirkalcu nočeš več vozit. verjemi.
Ta je dobra varianta, sam da bicikel iz nule sestaviš morš pa že kar nekaj znat, da pol špila v nulo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.529
113
Saj nekateri se ob prehodu z MTB na specialko tudi ne morejo navadit, da ne morejo imet enega prsta ves čas na bremzi (za kar na cesti ni prav nobene potrebe). Kakor kdo hoče, jaz še vedno trdim, da so diski (oziroma zavore, ki bi morale kolo ustavit v nekaj metrih) na cestnem kolesu nič drugega kot odvečna teža in dodaten potencialni problem. Tudi sicer, če bi bilo vse tako super in fino fajn, bi bile klasične zavore tudi na cestnih biciklih zgodovina že pred desetimi leti.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.529
113
Ta je dobra varianta, sam da bicikel iz nule sestaviš morš pa že kar nekaj znat, da pol špila v nulo.

Da nebi špilal ni problema, prej je problem nekaj drugega:
- če ga boš sestavil tako kot sam hočeš, v nulo, da za vsak del točno veš kaj boš nataknil, potem bo daleč od poceni.
- će se lotiš z namenom, da bo poceni, bo pa ravno to problem, na koncu izgleda vse skupaj kot iz 100 koncev skupaj nametano, da si nataknil 5 delov, ki si jih nove kupil, tri, ki so se ti valjali v garaži, menjalnik ti je kolega prodal, preostalo si pa s starega bicikla pošraufal.

Jaz sem sam preizkusil že obe varianti.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.258
150
63
Gravel oz. Cx je neka umetno ustvarjena tržna niša, k vidiš na reklamah za taka kolesa raznorazne hipsterje z brado, ne vem no...

Kdor bi mel specialko naj naprej eno renta za čez vikend, da vidi če mu to gre. Pa klanci ratajo kr naenkrat s specialko precej bolj naporni če nisi "navožen".

Vsekakor za začetek vzeti endurance geometrijo, če bo pa preveč relaxed položaj pa obrneš fajfo in odtraniš kšn ring na krmilu in probaš.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
Da nebi špilal ni problema, prej je problem nekaj drugega:
- če ga boš sestavil tako kot sam hočeš, v nulo, da za vsak del točno veš kaj boš nataknil, potem bo daleč od poceni.
- će se lotiš z namenom, da bo poceni, bo pa ravno to problem, na koncu izgleda vse skupaj kot iz 100 koncev skupaj nametano, da si nataknil 5 delov, ki si jih nove kupil, tri, ki so se ti valjali v garaži, menjalnik ti je kolega prodal, preostalo si pa s starega bicikla pošraufal.

Jaz sem sam preizkusil že obe varianti.

Ma tuki lohk profitiraš tko, da si nabaviš kak lanski okvir, pa v akciji našibaš celo grupo opreme, set koles v akciji, zdele se bodo akcije začele, ko bodo 2018 zalogo pucal. Sam za to je treba met gušt. Pa balanco vzameš tapravo, pa Fajfa je prave dolžine in tko naprej. Ni zmeri cenej, imaš pa tko kot ti paše. Pol se mi pa valja zic pa balanca pa fajfa še od nakupa dalje, ker tega noben noče. Aja, fajfo sem mensezdi clo že šenkal. Če bi si po želji sestavu bicikel tega ne bi bilo. No zdej po novem se mi valja še Veloce menjalnik s kratko kletko, pa 11/25 kaseta.

Osebno mi gre na jetra, no mi je šlo lani, ko sem kupoval za ženo, Speedster Contessa, 105 oprema, ja ne, so mogl ene kitajske bremze gor nataknit, ni šlo 70 EUR več na ceno dat, pa bi ble še bremze od grupe....grrr Pa sej, kupiš zavore, sam te glih tko delajo, pa sam valjale bi se pol po garaži....
Al pa Canyon za 1600 EUR kliče kolega, da je karbonc z Ultegro....čaki stari, to neki ne štima. Grem pa gledat, so ble pa od ultegre sam ročke, pa prvi menjalnik... Stari sej je kul, sam to ni Ultegra, to je tiagra spimpana na ultegro. Pol pa najdem na netu akcijo telih Canondale okvirjev....no seveda, en je priliko zavohu, pa je nametu gor na pocen okvirje, kar mu je pač na zalogi ostal.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
kolko si kaj mehanika? Kupiš na bike discount okvir. Alu maš za smšne denarje. Malo okoli poiščeš kje je kak deal za dele in se da za dober dnar prit skozi. Pa še sestaviš si ga točo tak kot hočeš. Če ti pa rabljen del ni ovira pa tolko bolše.

jello ko si enkrat navajen dobrih bremz it MTB tistega sranja na gumice na dirkalcu nočeš več vozit. verjemi.
Če bi dal diski na cestnem kolesu bistveno dodano vrednost bi jih profiči vozil že leta, pa se jih otepajo k hudič križa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Da nebi špilal ni problema, prej je problem nekaj drugega:
- če ga boš sestavil tako kot sam hočeš, v nulo, da za vsak del točno veš kaj boš nataknil, potem bo daleč od poceni.
- će se lotiš z namenom, da bo poceni, bo pa ravno to problem, na koncu izgleda vse skupaj kot iz 100 koncev skupaj nametano, da si nataknil 5 delov, ki si jih nove kupil, tri, ki so se ti valjali v garaži, menjalnik ti je kolega prodal, preostalo si pa s starega bicikla pošraufal.

Cube Reactio GTC, xc karbonc. ~900€ (definitivno pod jurja) sestavljen. okvir nov (je 26" letnik 2013), vilca nova (manitou marvel pro dobil za 112€ neko staro zalogo. CRC jo ma recimo še zdaj za 500€), Zgleda daleč od skupaj nametanega. Sem pa 5 mesecev od jeseni do pomladi spremljal in metal dele skupaj. Nekaj novih in nekaj starih. Na koncu zdaj raje tega vozim kot fulij :)

Isto sestavljam nekega trdaka za boljšo polovico. Tu pa samo nove dele razen wheelsetov. pri 890€ se je ustavlo. In če grem za 900€ kupit novega trdaka je vse za 2 kili težje, vilca je neuporabna ker je najbolj osnovno sranje, bremze je treba menjat v štartu, pogon ni 1x11...

Če veš kaj hočeš je to to.

Glede diskov je pa ferdo napisal. Niso bili dovoljeni. In če profi ne vozi tega jih tudi Janez ne vozi, ker Janez je skoraj profi.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Ma o teh diskih lahko debatiramo do drugega leta. Laikinpravijo, da je z diski samo delo in da so brezvezni, na profije pritiskajo italijančki in ostali proizvajalci, potem je tu še menjava gum, ki jo valda rekreativni Janez tudi tabi pa še sto stvari.

Jaz bom vzel diske, ker sem jih navajen in, ker se mi zdi, da so gumice downgrade
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.094
163
63
jello ko si enkrat navajen dobrih bremz it MTB tistega sranja na gumice na dirkalcu nočeš več vozit. verjemi.

a si sploh že kdaj probu kakšnega dobrega dirkalca? mislim da ne... če imaš dobro opremo in dobre feltne, tud gumice odlično primejo. seveda če znaš pravilno bremzat. nič kaj slabše kot diski...
pa imam dobre diske na gorcu... tako da vem, kakšne so razlike
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
No če boš vzel diske, nič narobe, daj hidravlične, ker mehanski so na cestakih katastrofa. Kake dodane vrednosti pa ni na cesti, konc koncev se Janez nikol ne bo spuščal kot Matej Mohorič, v sili te bo pa čez balanco ruknu disk al pa gumica, če ne znaš.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.496
8.861
113
Ma o teh diskih lahko debatiramo do drugega leta. Laikinpravijo, da je z diski samo delo in da so brezvezni, na profije pritiskajo italijančki in ostali proizvajalci, potem je tu še menjava gum, ki jo valda rekreativni Janez tudi tabi pa še sto stvari.

Jaz bom vzel diske, ker sem jih navajen in, ker se mi zdi, da so gumice downgrade
Laiki so tud prodajalci v 90 procentih. Prodal in na mrtve zagovarjal bo pa tist k ma na lagerju. Sam tok, da ne boš mislu, da si kak hud nasvet dobil od povprečnega prodajalca.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Nikoli več. Sem imel drkota in ceste dovolj z dnem ko sem nehal trenirat na začetku srednje šole. Po cesti vozim samo še vzpone v okolici kjer ni tolko prometa. Glavne ceste pa ravnina pa raje strel v koleno :) sem bil v jarku zaradi bedakov. Enkrat skoraj pod kolesi šleparja in nimam več želje.
Pa še mtb geometrija mi bolj ustreza. Sploh ozka bilanca in dolga fajfa mi je mimo na dirkalcih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.529
113
a si sploh že kdaj probu kakšnega dobrega dirkalca? mislim da ne... če imaš dobro opremo in dobre feltne, tud gumice odlično primejo. seveda če znaš pravilno bremzat. nič kaj slabše kot diski...
pa imam dobre diske na gorcu... tako da vem, kakšne so razlike

Dolga leta sem vozil duraace potem pa prešaltal na campo record. Obroči pa zadnjih 10 let klinčer cosmic carbone z alu robom in tabularje bontrager aeolus s karbonsko zavorno površino. Verjamem da se najde tudi marsikaj boljšega ampak ne gre ravno za nek crap robo (ok, cosmici so v resnici res zanič).

Ja, ne da se mi. Če bi bilo vse tako enostavno in bi bili diski na cestnem samo upgrade bi bili že dolga leta tudi dovoljeni. Oziroma sploh nebi bili nikoli prepovedani. Zakaj bi sploh prepovedal nekaj kar ima same prednosti.