Nadomestno vozilo

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
48
Murgle
Pozdravljeni!

Zadeva je sledeča - imel sem prometno nesrečo - od zadaj mi je naletel skuter. Okrog krivde ni bilo nobenih dvomov glede poškodb na avtu tudi vse jasno, zapisnik in cenitev narejena, skuter je bil normalno zavarovan. Sedaj čakam, da na servisu dobijo dele, ki jih bo potrebno zamenjati. Glede na to, da je napihnjen tudi zadnji blatnik in zvita vezna pločevina, ter da bo nekaj barvanja popravilo ne bo ravno gotovo v enem dnevu.

Glede na to, da se v službo vozim cca 20 km v eno smer (in da je vreme že precej jesensko) nekako odpade bicikl kot prevozno sredstvo. Ali sem upravičen do nadomestnega vozila za čas popravila. Če je temu tako, od koga ga zahtevam?

Hvala za odgovore!
nahrung002.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.624
14.321
113
to je dost odvisno od tega kakšno zavarovanje imaš sklenjeno za avto, najbolje pa je, da se za to stvar obrneš na cenilca svoje zavarovalnice in se poizkusiš kej pametnega zment
smile-1.gif
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Žal v tem primeru nadomestnega avtomobila ne dobiš, vsaj ne iz avtomobilske odgovornosti povzročitelja.
Nadomestni avto lahko dobiš če imaš sam na zavarovalni polici kombinacijo, ki omogoča najem nadomestnega vozila za čas popravila tvojega vozila. Če nimaš kombinacije pa morda avtomobilska asistenca.
 

blackman

Pripravnik
2. sep 2007
227
10
18
Malo morgen dobiš ti nadomestnega za čas popravila, meni so avto rihtali več kot en teden, pa sem dobil iz kombinacije avto za 2 dni (naračunal se mi zdi 13 ur dela). Če ti cenilec oceni, da je na avtu 8 ur dela, je to en dan nadomestnega avtomobila. Vendat to kar cenilec oceni je en blef! Sej ne rečem da iz neznanja in nesposobnosti (čeprav tudi to pri nakaterih), bolj se mi zdi, da iz njihove koristi za tistih par ušivih prišparanih evrov!
 
Nazadnje urejeno:

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
67
Ljubljana
Zakaj tako razmišljaš?
sprasujem se.gif


Gre za dikcijo normiranega časa popravila in cenilc v program vnese dele, ki so poškodovani, program pa sam, na osnovi tovarniških podatkov (koliko časa je potrebno za popravilo določenega dela) izračuna normiran čas popravila in s tem tudi število dni nadomestnega vozila.

Če pa na servisih jajca praskajo, je pa to njihov problem in se lahko stranka odloči peljati avto drugam, kjer ga bodo naredili v predvidenem času.

Vsaj za Goro velja napisano.
Nov paket Comfort plus je pa tudi to anuliral, gre za NEOMEJEN čas nadomestnega vozila.


c/p
Storitve avtomobilske asistence smo razširili z avtomobilsko asistenco COMFORT, ki prinaša naslednje novosti:

* popravilo vozila "na ključ";
* nadomestno vozilo za ves čas popravila vozila, če se vozilo popravlja na servisu, ki ga določi zavarovalnica;
* kritje dejanskih stroškov vleke vozila in prevoza zavarovancev;
* založitev denarnih sredstev v primeru nezmožnosti uporabe vozila ali v primeru ukradene gotovine oziroma osebnih dokumentov.

Avtomobilsko asistenco COMFORT lahko sklenete v paketih avtomobilskih zavarovanj COMFORT in COMFORT PLUS. In ne pozabite:

* zavarovanje avtomobilske asistence lahko sklenete za osebne avtomobile, bivalne prikolice, tovorna vozila do 3,5 t največje dovoljene skupne mase, avtodome in motorna kolesa z močjo motorja nad 4 kW;
* zagotavljamo vam 24-urno pomoč v Sloveniji in v Evropi. Ob nastanku asistenčnega primera pokličite na telefonsko številko 080 2864 (iz tujine +386 2222 2864), pooblaščeni izvajalci asistenčnih storitev pa bodo v kar najhitrejšem času poskrbeli za vas, vaše sopotnike in vozilo.
 

blackman

Pripravnik
2. sep 2007
227
10
18
Citat:
Uporabnik Pongo pravi:
Saj sem napisal da dobiš nadomestno vozilo "Za čas popravila" in ne za čas ko tvoj avto čaka na popravilo.

Za "čas popravila" ki ga določi cenilec in ne za čas ki ga dejansko porabijo na servisu.
 

blackman

Pripravnik
2. sep 2007
227
10
18
Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Zakaj tako razmišljaš?
sprasujem se.gif


Gre za dikcijo normiranega časa popravila in cenilc v program vnese dele, ki so poškodovani, program pa sam, na osnovi tovarniških podatkov (koliko časa je potrebno za popravilo določenega dela) izračuna normiran čas popravila in s tem tudi število dni nadomestnega vozila.

Če pa na servisih jajca praskajo, je pa to njihov problem in se lahko stranka odloči peljati avto drugam, kjer ga bodo naredili v predvidenem času.

Jaz sem imel spisek elementov za zamenjavo/popravilo napisano na enem listu in pol (A4), bilo je kar nekaj dela, razbit sprednji in bočni del... Cenilec pa vzame te liste in pride po dveh minutah nazaj in reče 13 ur dela... Tak način se meni ne zdi ravno profesionalen.
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Mislim da se cenilnci držijo normativ, ki jih postavi tovarna. Problem pa nastane v tem da tovarna postavi normativ, kot da bi bil človek robot in delal eno za drugim kot dela operacije tovarniški robot za sestavo avtomobilov. Poleg tega je pa treba vedeti da je normativ postavljen za menjavo kot da je avto cel, čeprav se kleparji zajebavajo da kakšne dele dobijo iz avta ker so zviti, zmečkani itd.
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
67
Ljubljana
Dikcija v pogojih je normiran čas popravila, kar pomeni, da sledijo tovarniškim normativom in ne delu oz nedelu servisov.

Poznam primer, ko je avto ležal 10 dni na servisu, ker so imeli preveč dela in seveda zavarovalnica ne bo plačevala čakanja na proste zmogljivosti.


Sam sem vedno mislil, da je za barvanje avta potrebno najmanj 3 dni, a me je moj klepar prepričal, da se da vse skupaj v nulo narediti tudi v 2, ker je on rabil prostor in ljudi, tako da sem bil kar presenečen.

Če pa dela klepar 1 uro na tvojem avtu, nato 1 uro na drugem, 1 na tretjem in tako naprej, pa hitro zmanjka dneva. Pišemo seveda o efektivnem delu na 1 vozilu vseh 8 ur kolikor traja delavnik. In verjemi mi, pa se da narediti marsikaj.