Motorno Olje

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
pravim da je pri nam vse v kurcu, od servisov, do mehanikov, do avtov, do bencina, do materjala za avto, olja, gum...vse mamo po 2 ali 3 klaso...in zdej mi pa ti povej, če je vse kar lahko kupiš v sloveniji 2 in 3 klase zakaj bi nej devu notr olje ki je top of the top, da bom dal 4x več denarja za njega.. pil mi bo pa za 1l na 10k manj (če vzamemo passata, da se ne boš spet užigu
grin1.gif
).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
eni res pretiravajo z nevem kako dobrimi olji.Jaz sem recimo z A6 tdi prevozil zadnjih 200T km z oljem za kamione, res da je bila sintetika 5w30 tocim ga iz soda po 3,5 EUR/l avto laufa BP
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Jest ne vem kako vam avti pijejo tok olja. Imam tudi tdi-ja in na 15t km dolijem 1liter olja, pa avto pri vožnji glih neki ne šparam...

lp
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
jst krivim za VW-ja predvsem A2S, ker je avto servisiran takoj so se lučka pržge...pomoje so oni neki zajebal...ker foter se res pelje v piko bi lahka človek reku, in avto je kupil nov.Enkrat so pozabl dat šipko za olje nazaj notr, fotri je utrgal pa šou šefa nadret..šef se je pa nazaj razpizdu da se to njim ne more zgodit...sm mislu da ga bo poču
grin1.gif


kolega ki dela za eno drugo servisno hišo je rekel da zakaj bi na vsake 10k menjali filter za olje in olje kot tako...da to more zdržat za vsaj 2 mesnjave, pa še pršparajo mal. Odvisno kolk dela majo, ponavadi kr dolijejo olje, in če stranka pregleda barvo olja, pač rečejo da se bila testna vožnja.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
nic bolj se ne bi kadilo, mogoce je malo vec detergenta v olju, ne more biti nic narobe.


O kakšnem detergentu to govoriš?
confused-1.gif





olja vsebujejo "cistila" ki cistijo motor in nase vezejo ostanke zgorevanja, zaradi tega olje tako hitro spremeni barvo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glej da ma olje oznako ACEA A3/B3, v tem primeru krepko presega priporočila proizvajalca in se nimaš kaj bat.

Mislim da je B3 dovoljenje za dizle, tkole s slešem napisan ma pa zelo zelo veliko olj, tko da razlika med dizlom in bencinarjem, kar se tiče olja ne obstaja, razen če se proizvajalec sam zmišljuje.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
dedka BLUEja je fajn poslušat ker pri tolkem 1.8T znanju kot ga ima pod kapo čudno da še nima sivih las:)

Jaz sem pristal na AGIP 10w-30 TECSINT (info: http://www.olef.si/olja.html#TECSINT), motor je letnik 1999, 1.8T, 113.000 prevoženih, cena ene 12 eur/liter
Nalivajo ga tudi "die freundlichen" čez mejo na VAG servisu, baje presenečeni nad kvaliteto omenjenega olja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Da je tako dobro bi moral bit...

Sintetka, A3/B3, pa zelo visoko HTHS vrednost (mislim da mazivnost pri 150°C).

Ponavadi 5W,10W,15W olja nikoli niso najboljša olja, ker skoraj ni full sintetike vmes...ali so hidrolak olja al pa mineralna (hidrolak je boljša roba od mineralnega, sintetka pa naj naj). Se pravi da je 0 spred že dober štart.

Drugače pa kar se tujine tiče...ko berem ford forume jim točjo not vse živo...ponavadi to kar sami prodajajo kot tekoče zlato seveda.
stupid-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Da ne odpiram novega threada imam neko vprašanje v povezavi z motornim oljem. Nek družinski kolega me sprašuje če kaj vem, ali je važno če se v bencinski motor zlije motorno olje ki je kao namenjeno za diesel?
Jaz sem mu rekel da najbrž to ni enako olje kot za bencinarja in da ni dobro.

Zanima me samo če je olje res tako različno ali samo širim krivo vero in bi lahko zlil v bencinarja tako olje? Verjetno bi samo neverjetno kadilo ne?
evil.gif


Aja gre se pa za nek starejši (cca. 10let), manjši avto, bencinar 1.0.

No angleži delajo nekako tako, baje. Pred rednim servisiranjem, dajo v avto "low cost" dizel olje. To naredijo zato da to olje bolj spuca sam motor. S tem oljem naredijo vsaj 500 km. Po tem, nalijejo olje, ki ti ga priporoča proizvajalec avtomobila.
Sam v to kar težko verjamem....:)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Debilizem...

Vsako olje v osnovi enako "čisti" in to je skoraj 0. Najbolj "čistijo" olja, katere so najvišje kvalitete in imajo dodane najboljše detergente. To so skoraj vedno sintetična olja, ker potem tudi skozi svoj življenski cikel svinjajo veliko manj, ker so temperaturno veliko bolj odporni. Mogoče mislijo angleži da kako olje z nizkimi oznakami bolj "čisti" 0W20, 0W30...

Še enkrat ponavljam...redka so olja, da so samo za bencinarje, mogoče kaka high performance 10W60 olja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Popravki v čem se motim zaželjeni...sam bo treba mal več kot sam napisat neke nebuloze ampak dodat link.

Brez linkov me lohk skurca sam BlueGTI.
smirk-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najvecji modeli so pa tisti ki v olja vlivajo cistila pred menjavo olja. Ravno zadnjic sem gledal v Nemciji eno pritozbo proti ATU ki je eni stranki zamenjal olje, ta stranka pa je zahtevala da dajo noter to cistilo.Ko se je po koncani menjavi olja odpeljala s servisa je motor zdrzal samo 150m.Bil pa je 530 BMW.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Ne sam vsi pravijo da mora biti olje čimbolj redko, sej velja za motorje letnik 07, če pa imaš motor l00 so drugi standardi, oz.
Jat sem še vedno pristaš gostejših olj. 10w60 ali 20w60 , seveda govorimo o navitih motorjih.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Pomoje bi bilo bolj da imaš 0w-40, kar je še po zimi priporočjivo zaradi hitrejšega oz. takojšnjega mazanja. Mam v 99l čisto sintetiko
smirk-1.gif


lp
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Navitih motorjih? Nad 400KM ? Novi M3? Ferrari F430?

Dokler ne predstaviš razlogov za to izbiro...je zelo težko. Današnja olja imajo veliko boljšo mazivnost in temperaturno odpornost, tako da tvoje nagibanje gostejšim oljem ne drži vode. Raje full syn 5W40 kot 10w60 HC ali mineralno olje.