MOTO GP 2019

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Sezona je startala pa nic ne pisete? :)
MM mocan kot vedno, MV izredno hiter, VR ne preseneca hehe, bom pocakal s komentarjem do konca dirke (ali raje kar treh)
Quartararo se odlicno pelje. Kaj pravite kako bo danes?
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.781
1.460
113
42
Dokaj predvidljiva dirka. Škoda za start Quartarara, ki je bil sicer suveren, prav tako drugi novinec Mir.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
Res je škoda za Quartarara, da ni začel iz mesta pridobljega na kvalifikacijah.

Največje negativno presenečenje pa je Vinjales. Dejansko je potrdil pregovor "sama hvala, cena mala".

Razen dobre forme obeh suzukijev, je vse ostalo zelo predvidljivo. Zame je pozitivno presenečenje tudi aprilia z Espargarojem..

Lp
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Res je škoda za Quartarara, da ni začel iz mesta pridobljega na kvalifikacijah.

Največje negativno presenečenje pa je Vinjales. Dejansko je potrdil pregovor "sama hvala, cena mala".

Razen dobre forme obeh suzukijev, je vse ostalo zelo predvidljivo. Zame je pozitivno presenečenje tudi aprilia z Espargarojem..

Lp

Zanimivo je da je Vini prehitro hvalili paket. Mislim, da je bla Valetova ocena paketa precej bolj točna. Še zmeraj manjka hitrost na ravnini, ter pospeševanje iz ovinka. Sicer je bolje ni pa na nivoju Hond ali Ducatija.

Na ravninah je celo Suzuki naredil precejšni gap napram Yami.
https://www.autosport.com/motogp/news/141731/rossi-worried-by-yamaha-top-speed-deficit

Drugo pa je jemanje ovinkov Yam napram D in H.... Na žalost je pri Yami večja obraba pnevmatik. Mogoče bi se Yama mogla posloviti od zasnove sedanjega agregata. Kar je Vale rekel že lansko leto.

Sicer pa je prekmalu za kej konkretnega analizirati.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
Ne vem kaj je pri yamahi. Kot, da sta tovarniska motorja vsako leto slabsa - seveda po besedah tovarniških voznikov.

Potem pa je to najprej demantiral Zarco, sedaj je pa začel (vsaj prvo dirko) Quartararo.

Ne vem, imam občutek, da znotraj ekipe vseeno ni ravno idealne kemije (mogoče je čas za steno v boksih)...

Lorenzo, hm... čakam čase, da bo peljal hondo tako, kot je znal peljat yamaho..takrat (če) se bo pokazala njegova vrednost.. včeraj pa je peljal kot, naša maruša.. hehe
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Zarco jih ni nič demantiral, celo več dal je javno opazko, da bi sam iz ovinka tekel hitreje kot njegova M1. Na koncu je bil celo Rins pred Zarcojem (skupno), ki se je konec sezone 2018 zgubil.

V začetku sezone 2018 sta tako Vini kot Vale prosila za prejšno različico, pa jih pri Yami niso poslušali. Zarco pa jih je gladko zavrnil in vozil staro z kopiranimi mapingi ki ni bil plod njegovega razvoja.

Tudi kr se tiče Lorenza se motiš. Prvič je poškodovan, drugič motorja praktično ni testiral. Motor je izključno narejen po okusu MM, zato je bil tudi Pedrosa nekonkurenčen, saj ta ni mogu ogreti niti mehke prednje gume, MM pa je vozil hard različico.

Še enkrat z skupno elektroniko so Yami vzeli bistveno prednost, ki jo je kot Yama imela, sedaj je still vožnje Yame tak, da bolj kuri gume kot tip Duče in Honda, ki imata drugačno zasnovo agregata in tudi direktne vstope v ovinek in stop go manj kuri gume kot hitri ležeči corner speed.

Vale je Yami predlagal, da spremenijo zasnovo agregata. No niso jo. Lansko leto je bil tudi problem vztrajnikov, kateri je bil pri konkurenci prilagojen za vsako dirko, pri Yami pa je blo to v sklopu motorja, ki je zapečaten.

.......
.......
Toliko o tvojem poenostavljenem principu lapanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik in Alan

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
Dobro jutro.

Glede Lorenza sem napisal, da se bo šele potem pokazala njegova prava vrednost. Dobro vem, da mu manjka testnih kilometrov in da še ni 100 % pripravljen.
Glede na vožnje, katere je prikazal na treningih, sem pričakoval vseeno, da bo kakšno mesto višje. Tudi sam je rekel, da mu Honda bolj leži kot Ducati in tudi verjamem, da mu bodo pri Hondi pri drugače prisluhnili pri njegovih željah kot so mu pri Ducatiju. Žal pa mislim, da sta mu je padec v 2. ovinku omajal njegovo samozavest, da bi se lahko vsaj v začetku dirke peljal bolj samozavestno.

Če se ne motim, je na začetku sezone 2018 bil Zarco zelo zadovoljen z Yamaho in je tudi znal presenetit. Leta 2017 so vsi že po prvih dveh dirkah videli Vinjelesa kot prvaka, potem pa pride njegov prvi odstop in potem tudi slabši rezultati...
Glede map, pa se strinjam s tabo. Vseeno pa mislim, da Yamaha ni tako slaba oziroma se mi stalno pojavlja vprašanje koliko ima Vinjales sploh besede pri razvoju motorja (ali je vse preveč podrejeno Valetu)?
Glede zasnove motorjev pa se strinjam s tabo, tukaj je yamaha preveč trmasta.

Da ti na kratko odgovorim glede lapanja: Še vedno mislim, da je Lorenzo premalo pokazal, yamaha je pa boljša kot jo v hočejo prikazati.
Kaj pa če Yamahi manjka Lorenzo oziroma voznik, ki zna boljše razvijati motor od obeh trenutnih voznikov?

lp
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Dobro jutro.

Glede Lorenza sem napisal, da se bo šele potem pokazala njegova prava vrednost. Dobro vem, da mu manjka testnih kilometrov in da še ni 100 % pripravljen.
Glede na vožnje, katere je prikazal na treningih, sem pričakoval vseeno, da bo kakšno mesto višje. Tudi sam je rekel, da mu Honda bolj leži kot Ducati in tudi verjamem, da mu bodo pri Hondi pri drugače prisluhnili pri njegovih željah kot so mu pri Ducatiju. Žal pa mislim, da sta mu je padec v 2. ovinku omajal njegovo samozavest, da bi se lahko vsaj v začetku dirke peljal bolj samozavestno.

Če se ne motim, je na začetku sezone 2018 bil Zarco zelo zadovoljen z Yamaho in je tudi znal presenetit. Leta 2017 so vsi že po prvih dveh dirkah videli Vinjelesa kot prvaka, potem pa pride njegov prvi odstop in potem tudi slabši rezultati...
Glede map, pa se strinjam s tabo. Vseeno pa mislim, da Yamaha ni tako slaba oziroma se mi stalno pojavlja vprašanje koliko ima Vinjales sploh besede pri razvoju motorja (ali je vse preveč podrejeno Valetu)?
Glede zasnove motorjev pa se strinjam s tabo, tukaj je yamaha preveč trmasta.

Da ti na kratko odgovorim glede lapanja: Še vedno mislim, da je Lorenzo premalo pokazal, yamaha je pa boljša kot jo v hočejo prikazati.
Kaj pa če Yamahi manjka Lorenzo oziroma voznik, ki zna boljše razvijati motor od obeh trenutnih voznikov?

lp

Razlog, na začetku sezone je Zarco vozil star model šasije z razvitimi mapingi, posledično v štartu je bil konkurečnejši od novega modela. Oba fabrška dirkača sta hotela iti nazaj na staro šasijo, pa so jih pri Yami zavrnili. Nato se je pokazalo, da nikjer niso konkurenčni, Zarco je postal na koncu povprečen voznik, čeprav to ni bil.

Tudi zdej ni kej več od Espargaroja pokazal na KTM-u. Žal je Yama pri razvoju in pravilih lansko leto zaspala. (pri pravilih mislim na vztrajnik, katerega so imeli v sklopu z motorjem).

Yama je trenutno še zmeraj v močnem deficitu pri pospeševanju in hitrosti na ravnini, obenem pa ima še večjo obrabo gum, kot konkurenca. Z trdo zmes pa (pravijo) se ne da pelat.

Nč dobrega zaenkrat. Napredek je samo v pospeševanju iz ovinka, ampak poudarek napredek, kar ni isto kot je dobro + stabilnost prvega konca. Still prekmalu je zdaj kej več ugotovit. Vendar je Vale očitno prav povedal, da še vseno ni dobro. Vini pa se je prehitro trkal po prsih, saj več kot očitno race pace ni bil ok.

Vse yame pa so zanič štartale, tu je še en minus. Duče je naštudiral kotrolo štarta.

Skratka mislim, da dirkača nista toliko kriva kot je kriva Yama sama.

Kr se pa Dučeta tiče pa lahko mirno rečem, da je bil že lansko leto najboljši paket in bom še enkrat poudaril, da Dovi ni champion material, še manj pa Petruci. Za Liziko pa je fact, če materialu zaupa in se dobro počuti je top dirkač z šampionsko mentaliteto.

Ampak zadnje je moje mnenje.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
optiplex ... glede tvojega mnenja o ducatiju in lorenzu se popolnoma strinjava.

Strinjava se tudi glede vztrajnika pri Yamahi, žal pa me je letos presenetil Vale, ki je že potrdil oba paketa... a si je s tem zaprl vrata in kasnejšo konkurenčnost pa bo pokazal čas...

Hanzi .... ali so bebci, da so ga pri ducatuju pustili bo pokazal čas. Žal pa drži, da so rabili leto in pol, da so mu ustregli po spremembi sedeža in tanka.

lp
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Yami so zjebali z skupno elektroniko najboljšo stvar, ki jo je imela. Sedaj plava v temi. Dejstvo je da je preveliko stez z počasnimi ovinki (stop go), kjer so totalno nekonkurenčni. Pri hitrih ovinkih pa jih je konkurenca dohitela oz so zbalansirali nek približek.

Ravnine stop go ovinki pa so domene Dučeta in tudi Honde očitno. Suzuki pa je neverjetno hitr v ovinkih ter pospeševanja samo še ravnina (velika) ga jebe (končna).
Kot rečeno upam, da kej spremenijo pri Yami. Drugače bo MM gladko prvak.

No zadnje upanje je še vedno Lizika, če bo paket primeren zanjga. Čeprav kot je Carl reku, da je Honda še bolj muhasta kot Duče. On precej direkt govori brez olepšavanja.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
648
624
93
Kje pa vidiš KTM v nalednjih dveh letih? Prihod Pedrose kot testnega dirkača..

Kje vidiš Ducati čez dve leti? Odhod Stonerja kot testnega dirkača..


Sam bi pa rad ponovno videl Carla na ducatiju...

lp
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.426
858
113
Ksz
Yamaha ima po moje probleme s tem, ker vse bazira na VRju. Tezko bodo tako naredili preskok v primerjavi s konkurenco.
Nekako mi naprej pride Alonso iz McLarna, ki je imel mostvo dobesedno za talca. In lahko vidite sedaj kje so pristali.

Je pa res da se meni Vinales ne zdi sposoben kaj razviti. Tu je dalec pred vsemi Lorenzo s svojim feedbackom.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Ksz
Yamaha ima po moje probleme s tem, ker vse bazira na VRju. Tezko bodo tako naredili preskok v primerjavi s konkurenco.
Nekako mi naprej pride Alonso iz McLarna, ki je imel mostvo dobesedno za talca. In lahko vidite sedaj kje so pristali.

Je pa res da se meni Vinales ne zdi sposoben kaj razviti. Tu je dalec pred vsemi Lorenzo s svojim feedbackom.

To je mit, pravzaprav Valeta nasprotno v ničemer več ne poslušajo. Če bi ga, mogoče danes teh težav ne bi bilo. Mislim, da gre tukaj za trmarjenje Yame same z napačno zasnovo agregata v kombinaciji za enotno elektroniko.

Očitno prevladujejo V layout motorji. Tudi Suzuki se ubada z podobnimi težavami. Rins je dobesedno norel po koncu dirke, da se je Dovi igral z njim, k ga je brez problema na vsaki ravnini nažgal, pa karkoli je naredil.

Inline motorju so ok, če ni dog fajta in vozijo idealne linije, ko je stop and go, ter moč agregata na dolgih linijah očitno inline motorji niso konkurenčni.
Skratka nič ni odvisno od VR-a, kateri je prejšnjo sezono celo rekel, da bi morali začeti gledati na drugačno zasnovo agregata.

Še enkrat jasno je tudi med testiranji rekel, da je bolje, ampak še vedno ne dobro. Vini pa je naredil par hitrih idealnih krogov, v dirki pa je zvisel.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.622
3.846
113
Kje pa vidiš KTM v nalednjih dveh letih? Prihod Pedrose kot testnega dirkača..

Kje vidiš Ducati čez dve leti? Odhod Stonerja kot testnega dirkača..


Sam bi pa rad ponovno videl Carla na ducatiju...

lp
eh Carl je tud pojava, njego znameniti stavek this boat can't turn.

Duče rabi mlade sposobne dirkače v stilu Mira, Morbidelli, Rabat, Bagnaia, Oliveira.... Ne pa neke Dovije, ki nikoli ni nič naredil ne z Hondo, ne Yamo ne z Dučetom. Najbolje pa bi blo da bi imel MM. Samo tega bo Honda držala, dokler ne bo spet prišel prazen ček.

Dovi je lahko prvak, samo v primeru stila pokojnega Haydna. Ko je yama nekonkurenčna, ko se poškoduje MM in Lorenzo... Ti scenariji so edino mogoči.

Spet to je moje mnenje.

Dukatijevih odločitev preprosto ne razumem, še večja napaka pa je Petruči.