Mondeo vs. Superb vs. Insignia vs.??

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Koliko pa so to varni motorji za 15 km fure sem pa tja?

Dokler menjujes olje in filter na max 15kkm, pa ogrejes motor pravilno...ne stiskas mrzlega, ker turbinca se zavrti malce bolj, kot motor...pa ne ugasas pregretega (na 15km je itak normalno segret), potem je v redu. Sej motorji so v principu isti...ni tukaj neke znanstvene fantastike...bolj se gre za turbino, da znas z njo ravnat in ves, kaj je zanjo dobro.
Ce je moznost, se nabavi dodatno gretje za zjutraj, kot imajo to dizli ze dlje casa...toplo zacne pihat ze po parih minutah.
 

B81

22. jul 2007
34.274
8.816
113
Dokler menjujes olje in filter na max 15kkm, pa ogrejes motor pravilno...ne stiskas mrzlega, ker turbinca se zavrti malce bolj, kot motor...pa ne ugasas pregretega (na 15km se itak komaj segreje), potem je v redu. Sej motorji so v principu isti...ni tukaj neke znanstvene fantastike...bolj se gre za turbino, da znas z njo ravnat in ves, kaj je zanjo dobro.
No kul, jaz delam servise na 8k km, ne tiscim mrzlega valda...pa ne ugasam vrocega. To bi naj blo to :)
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.569
3.437
113
Je (bilo) kar nekaj turbo bencinarjev pri katerih se menja olje na 5k, vsaj če si ga hotel dlje časa imet.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Če sicer motor ni na slabem glasu, ne bo nobene panike.



Lahko bi vgradili kakšne žaluzije v masko :)
Dvomim da bi kaj veliko rešil, tudi če bi ga diht zaprl.
Rešitev so močnejsi "variabilni" alternatorji ali močnejši akuju in pa pametni zračni grelci pred rezamiki bi greli samo ob pogoju dovolj velike napetosti akumulatorja.
Seveda poleg ogrevanih sedežev in volanov
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.845
5.086
113
če kaj turbo dodatno pomaga pri segrevanju. Porablja zgolj odpadno energijo ki gre čez izpuh ven. Ko se zagreje s svojo energijo greje se olje. S tem ko zrak stiska ga pa še dodatno segreva. Za ic-jem ni zrak nikoli hladnejsi kot vstopni pred filtrom.
Razen tam ko je v igri kaki led ali kaj podobnega.

In dizel se ne segreva dalje zaradi nižjih obratov ampak boljsega izkoristka (fizika toplotnega stroja)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Isto je pri obeh. Višji izkoristki, posledično manj odpadne toplote.
Seveda obstajajo načini, kako bolje izkoristiti tisto manj odpadne toplote motorja, vendar se ti triki pri poceni avtomobilih pač ne izplačajo in se posledično ne vgrajujejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Clancy

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.139
2.213
113
Porabi energijo.
Energijo izpušnih plinov! Takoj na izstopu iz izgorevalne komore. Samo na porabo energije iz izpušnih plinov! Motor je takrat svoje že opravil.
če kaj turbo dodatno pomaga pri segrevanju. Porablja zgolj odpadno energijo ki gre čez izpuh ven. Ko se zagreje s svojo energijo greje se olje. S tem ko zrak stiska ga pa še dodatno segreva. Za ic-jem ni zrak nikoli hladnejsi kot vstopni pred filtrom.
Razen tam ko je v igri kaki led ali kaj podobnega.
In dizel se ne segreva dalje zaradi nižjih obratov ampak boljsega izkoristka (fizika toplotnega stroja)
ne pomaga pri segrevanju motorja. z kompresijo se poveča tako tlak in posledično temperatura vstopnega zraka. temperaturo potem znižajo - če jo - v hladilniku.
Pomembna je čim večja razlika med vhodno in izhodno temperaturo pri izgorevanju.
Na temperaturo olja največ vpliva delovanje motorja in ne delovanje turbota. Kako se 'maže' turbo?
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka