menjava pnevmatik doma

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Saj ga ne spustim na podpornik, samo podstavim, z par mm lufta.

Pač nekako "lažje" delam tako. :)

Dolgo sem delal samo z krokodilom, potem sem pa nekje videl poceni te podpornike in sem vzel. Zamudiš se minimalno.

Enkrat mi je že en avto "padel dol", sicer še z klasično dvigalko in sem ime potem pojahan blatnik, tako da sem na te zadeve morda malo preobčutljiv.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in sajkek

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Pri hidravliki (sploh teh pocenih dvigalkah) se lahko meni nič tebi nič uščije cilinder in se ti avto kar naenkrat lepo spustil. Pri klasični križni dvigalki je pa stabilnost vsega skupaj malo "slaba" in če kaj preveč vlečeš pa da nimaš postavljeno v nulo na ravno idealni podlagi se hitro lahko spodkoplje. Tako da s stališča varnosti je pametno tudi postavit "klocno", ali pa dat vsaj eno odvečno gumo na platišču pod prag vozila (to imaš vedno pri roki ko menjaš gume), če pade avto dol se bo usedel na gumo in kakšne hujše škode ne bo. Sam vedno naredim to (gumo s platiščem pod prag) in če je avto na dvigalki več kot samo menjavo gume, podložim še fiksno stojalo in ne obremenjujem dvigalke.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
i'm just gonna leave this here :D

55869281_1213295148838000_3054662581517025280_n.jpg
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.020
567
113
se lepšo vidi, da ni bil dvignjen na mestu kjer je to predvidel proizvajalec. pa verjetno je še kj druzga moglo it tu narobe.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
sej na pragu pragu se ne dviguje, ampak je malo bol noter prav sidrišče za dvigalko...vsaj pri mercedesu je tako.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
potrebno it na kolena.
preprosto po Saša Landero, se pa zgodi tole. :evil:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
MB ima (vsaj kar sem sam videl) prav posebno "bulo" kjer se podstavi dvigalko. Potem imaš vozila s pragovi ki imajo "rob" in je na dveh mestih ojačan kjer se lahko da dvigalka. Potem imaš pa tudi vozila brez roba kjer je ojačitev vidna kot malce debelejši pleh na pragu. Ena vozila imajo še ločene oznake (puščice) kje so točke za dvig, ena nimajo.

Dokler je pleh ok pa zaščitna plastika (če jo vozilo ima) na mestu ponavadi ni problem določit mesta za dvigalko, postane pa zanimivo če je pleh zarjavel in se že lušči ali pa če je bil prag kaj butnjen in (nekvalitetno) popravljan, tudi dodatno nanešena zaščita (popularno včasih) zna skriti te zadeve. Potem imaš ravno linijo na pragu kjer lahko samo po predhodnih izkušnjah določiš mesto na pragu kjer lahko podstaviš dvigalko.

Pri zgornji situaciji je verjetno v igri kakšno rižanje z AMG made in china plastiko pa dejansko prag ni bil niti prag. Mehanik je pa zapeljal dvigalko noter "po občutku" kot vedno, ne da bi pogledal kam je prijelo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek