Menjava izdelka za novega oz. vračilo kupnine

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Imel bi vprašanje glede menjave izdelka za novega iz strani servisa oz. vračilo kupnine. Na servisu so mi rekli, da mi bodo tablico zamenjali, ker jim trenutne naprave ni uspelo popraviti. Od servisa naj bi prejel nek dokument s katerim naj bi potem pri prodajalcu, pri katerem je bil izdelek kupljen dobil novo napravo. Zdaj pa mene zanima, ali je nujno da dobim jaz novo napravo ali lahko dobim nazaj denar? Mora biti v primeru zamenjave nov izdelek identičen mojemu ali je lahko novejša generacija naprave vendar enake vrednosti. Gre se za tablico ranga 600€. Če ima slučajno kdo od vas že izkušnje in bi mi znal odgovoriti
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.779
6.637
113
Če želiš izkušnje, boš moral povedati, kateri prodajalec je to.

Zakon pa veleva, da v kolikor se gre za garancijsko popravilo, vračilo kupnine ne obstaja, kot možnost. Torej ali ti popravijo napravo, ali pa ti jo zamenjajo za novo, z boljšimi ali enakimi specifikacijami.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.049
597
113
mene pa samo nekaj zanima. mam tablico na servisu, bojda so jo pred 14dnevi poslali naprej na servis v tujino ker je pri nas ne znajo popraviti.
po tablico je prišel gls 12.03.13, poslana je bila na servis kateri nima več servisa za to znamko (nisem vedel, ker prvič pred 3mesci so še meli servis) in je ta servis poslal na pravi servis.
Sedaj me zanima, tisti rok 45dni (verejtno navadnih ne delovnih dni) je od datuma pošiljanja na servis ali od datuma sprejema na servis? rad bi vedel ker počasi se jim izteka rok.

hvala in lp
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.779
6.637
113
Če boš lovil ta en dan razlike, potem rajši počakaj še par dni zraven, vprašanje če ti bo inšpektor dal prav.

Bi pa rekel, da se šteje dan prejetja na servis, drugače bi lahko nekdo izigral zakon.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če želiš izkušnje, boš moral povedati, kateri prodajalec je to.

Zakon pa veleva, da v kolikor se gre za garancijsko popravilo, vračilo kupnine ne obstaja, kot možnost. Torej ali ti popravijo napravo, ali pa ti jo zamenjajo za novo, z boljšimi ali enakimi specifikacijami.

No to me je zanimalo, imaš zvezdice
smile-1.gif
Kupljena je bila pri e-misija.si, kolikor sem gledal takšne kot je moja nimajo več v ponudbi, bomo videli kako bo. Najbrž bo potem menjava za novo napravo, katera bo to bomo pa videli kaj se bo dalo dogovoriti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.779
6.637
113
emisija je bila pred leti zelo korektna.

Če dobiš drugo znamko/model pazi na to, da bodo specifikacije vsaj boljše, da ne dobiš nekaj slabšega torej.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Bom poskrbel za to ja, da ne bi šel na slabše. Trenutna naprava je bila takrat top ponudbe tako po izdelavi kot po specifikacijah tako da bom vsekakor želel primerno nadomestilo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.057
9.239
113
40
MB
če je servis dal potrdilo o nepopravljivosti je to itak dobropis za trgovca, torej je načeloma njemu vseeno tudi če si vzameš pralni stroj, denarja nazaj pa ne
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Končno sem prišel do potrdila o nepopravljivosti iz strani servisa, potrdilo in račun sem poslal podjetju kjer je bila tablica kupljena, zdaj pa me zanima koliko časa ima trgovina da meni vrne kupnino (rekli so da jo lahko) ampak morajo oni od dobavitelja dobiti dobropis kao in lahko šele meni potem dajo dobropis oz. karkoli bom želel. Glede na to da sem že od servisa 3 tedne čakal to potrdilo me že malo mineva potrpljenje. Torej, koliko je zakonsko določen rok v katerem mi morajo vrniti kupnino ali zamenjati napravo? Super bi blo če ima kdo kakšen link do zakona, jaz sem nekaj iskal pa se ne znajdem najbolje v tej zakonodaji.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.779
6.637
113
Tukaj pa ni določenih rokov, zanimivo, nekako pa velja "kmečka logika" in mora priti do vračila kupnine v nekaj dneh.
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Potrdilo o nepopravljivosti še ne pomeni, da je primer zaključen. v kolikor se je uveljavljala garancija (ker je moč sklepati in ne stvarna napaka) je rok 45 dni. če smo natančni 3 tedene je na servisu torej imajo max 24 dni še časa. Seveda običajno, kto je papir, da se ne da popravit in da bo menjava, se hitro odvrti
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Ja pri meni je bila tablica zaradi enake napake zdaj že krepko čez 45 dni na servisu. Nazadnje ko je prišla iz servisa je bila na servisu okoli 35 dni, zdaj sem pa čakal na to potrdilo nekje od sredine aprila pa do 7. maja tako da ta rok je že zdavnaj presežen (tablica je čakala na servisu, zgodilo se ni ta čas nič in lahko te dni po moje štejem v ta 45 dnevni rok) . Ko sem to potrdilo dobil sem ga skupaj z računom posredoval v trgovino kjer je bila zadeva kupljena, tam je pa gospa rekla, ja moramo najprej sploh najdet kdo je bil dobavitelj, pa z njim v kontakt stopit pa od njega dobropis dobit itd... Imam tak občutek da zna to trajati, zato sem spraševal po kakšnem določenem roku.
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Če uveljavljaš garancijo je skrajni rok 45 dni, pri uveljavljanju stvarne napake pa ti morajo odgovoriti v 8 dneh po vložitvi le te.

Zagrozi jim (in tudi realiziraj), da jim pošlješ inšpekcijo. V trgovski branži delam že preko 20 let in zadeva je sledeča - če v roku 45 dni reklamacija ni rešena, se stranki artikel zamenja oziroma ponudi novejši enakovreden model, če enakega ni več v zalogi, če pa tudi tega ni, se pa vrne denar. Kako se pa razrešujejo zadeve na relaciji prodajalec-proizvajalec/dobavitelj pa ni tvoja stvar. Poznam veliko število firm, ki zavlačujejo z razrešitvijo reklamacije z namenom, da se stranka vsega skupaj naveliča in ne vstraja do konca. Ne moreš verjeti, koliko ljudi dejansko popusti in ne gre do konca.
Rezime: takoj jim pošlji inšpekcijo, če ti zadeve ne rešijo v 1-2 dneh (pod pogojem, da je od vložitve reklamacijskega zahtevka poteklo 45 dni)
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Hvala za izčrpen odgovor. Bom še enkrat napisal malo daljši potek dogajanja da bo zadeva še bolj jasna.

Prvič tablični računalnik pošljem na servis konec leta 2012 zaradi večih napak, slab domet wifi, gps ne deluje, plastična obroba od zaslona je začela odpadati. Po slabih dveh tednih dobim računalnik z zamenjanim zaslonom, ves vesel, tudi wifi se je izboljšal. Po slabem mesecu uporabe začne zaslon odstopati (steklo se je odlepilo od ohišja). Tablica gre nazaj na servis od koder pride zopet z novim zaslonom. Ta po slabem mesecu spet odstopi. Tablica se vrne na servis, tokrat zaslona ne menjajo ampak obstoječi zaslon odstranijo, namestijo novo lepilo in zlepijo skupaj. Zadeva zopet odstopi. Tablica gre nazaj na servis in se vrne nazaj nedotaknjena. Kličem servis zakaj na tablici ni nič narejeno in pravijo, da so ravno prejeli mail, da bo tablica zamenjana oz. da bom dobil vrnjeno kupnino in da naj tablico pošljem nazaj. Servis Sistem Ena tabličnih računalnikov ne popravlja pri nas ampak jih pošlje naprej na češko, kjer je centralni servis. Tablico sem poslal nazaj na servis, oni naprej na češko in potem sem čakal od 16.5.2013 ko sem ga poslal pa do 7.5.2013 da sem končno dobil potrdilo o nepopravljivosti, ko sem začel tečnariti na servisu in odgovornega klicariti da sem zadevo nekam premaknil. Isti dan, se pravi 7.5.2013 sem potem poklical na e-misijo, kjer mi je gospod na servisu prijazno povedal naj pošljem mail na dani naslov vodstva podjetja, Poslal sem jim to potrdilo in račun, kot dokaz, da je bila naprava kupljena pri njih. Takoj po mailu sem gospo še poklical in ji povedal za kaj se gre in kakšne so moje možnosti in je potem začela s tem da morajo najprej najti kdo je dobavitelj, stopiti v stik z njim pa da s servisom sistem ena še nikoli niso imeli reklamacije, da mora dobavitelj njim dati dobropis, da ga lahko oni dajo meni in da lahko izberem potem v tej vrednosti kaj pri njih ali pa dobim ven denar.

Včeraj sem tudi gospe še enkrat poslal mail, če so stopili v stik z dobaviteljem in predvidoma koliko časa naj bi zadeva trajala in do tega trenutka seveda ni bilo odgovora.

Vsako popravilo tablice, njena pot na češko, samo delo in pot nazaj do mene je v povprečju trajala okoli 8 dni, prvič je bila tablica na servisu okoli 12 dni in še zdaj slabi trije tedni čakanja in vse skupaj nanese: 12 + 8 + 8 + 8 + 21 (vmes bil prvi maj) = 57 dni

Ves ta čas je bila tablica na servisu, od tega ko sem poslal potrdilo na podjetje e-misija pa so minili 3 dnevi. Če jaz zdaj znorim, na koga zdaj znorim? Servisu pomoje zdaj, ko imam potrdilo nimam več kaj težiti, ker so rekli da ko imam to potrdilo da moram sam do trgovine kjer je naprava kupljena. Je pa kretensko da če se zadeva začne pri njih da bi jo tudi oni zaključili.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.618
208
63
Kranj
srv
amater


Registriran od: 27.08.2008
Sporočil: 26

dej ne spamaj no.
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
@bvader, iz napisanega se vidi, da si na žalost tablico kupil v trgovini, kjer si car, ko je potrebno denar izvleči iz tebe, ko je treba razrešiti reklamacijo si pa kužen. Nisem prebral vseh postov - a si že omenil v kateri trgovini si kupil tablico, obvaruj nas, da ne bomo zahajali v take trgovine ... Prava trgovina, ki dela dolgoročno in gradi na svojem imidžu bi ti takoj povrnila denar oziroma ponudila ekvivalenten izdelek, ko bi dobila obvestilo servisa, da izdelek ni popravljiv, ne pa da se izgovarjajo, da morajo najprej oni dobiti dobropis, da ti lahko povrnejo denar. Pritisk mi naraste ob teh kvazi trgovcih ....
Pooblaščeni servisi so samo vmesni člen, ti moraš zadevo razrešiti tam, kjer si tablico kupil.

@Jado, nekaj mi pravi, da si (si bil) trgovec, seveda un kvazi ...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.618
208
63
Kranj
bvader: kater servis in katera trgovina je to? naj oni uredijo čim prej zate, izjavo o nepopravilu servisa dobavitelja ima, on izda dobropis trgovini, trgovina reši čim prej zadevo.

sem imel tukaj en goclever več kot 45 dni...samo, da smo dobili dokument od servisa, smo rešili stranko, dobropis naknadno od dobavitelja pa je.

smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno: