Mehanik leta 2017

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ja intervali se lahko brišejo in napake odčitavajo, za razna kodiranja in podobno pa vseeno rabiš bolj resna orodja oz. moraš imeti zakupljene določene dostope da lahko zadevo narediš online (preko posvečenih), kjer pa močno dvomim da lahko vsak fušar pride zraven.
 

kelih

Fizikalc
17. jan 2008
378
36
28
Oprostite, ampak kdor s 30eur neto urne postavke mora na materialu delat profit, da se mu izide, je nesposobnez in idiot ob enem. Ob delu 8h dnevno 22 dni mesecno ti je to 5280 neto dohodka. Ne me farbat z orodji in licencami, ker ne kupim tega sranja. Se te zadeve ne kupujejo tedensko. Pa ajde da znizam urno postavko na 20 neto.. je to se vedno 3520 NETO. Kdo zasluzi toliko? Kateri inzenirji zasluzijo toliko? Pa mora potem ubogi ubogi se na materialu delat 100%, da se mu izide. Pa vecina mehankarjev je z delom skoraj obsedena (vsaj v moji okolici) in 8urni delavnik ni sans, da za njih obstaja. Raje 12. In je dohodek se veliko vecji. Pa ko se menjujejo gume in pride par kolegov, ki pomagajo. Pa pade 5+ avtov (raje se vec, vendar naj bo 5) na uro, to je 120+ na uro. Pa se dela od jutra do vecera kar nekaj dni. Koliko k eur je to?

Me sploh ne moti, zaradi mene lahko ima 10k neto. Samo ogromne marze na material plus jokanje, da zaradi materiala prezivis.. LOL. Za ustrelit v celo.

Mi pride na misel moj prejsnji mehanik. Nisem hotel, da mi vgradi eno cunga lunga firmo ploscice in diske, prosil sem za ATE. Klicem pozneje in pove mi ceno. Zacuden vprasam koliko od zneska so deli. Preverim iz Nemcije.. s postnino je bila zadeva cenejsa 90eur. Pa sploh ni bil najcenejsi, le edino z ze dolocenimi cenami postnine v eu.

Nevem, če se ti tega zavedaš ampak kot s.p, če boš hotel imeti 5280neto plače boš moral izplačati mesečno 10550€ plus potni stroški, regres, bolniške. Pri 3500 neto boš moral si izplačat 6350€. Če že govoriš o neto plači.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.144
113
Ne bo več dovolj en kitajski univerzalni tester za diagnostiko ter set ključev in luknja v tleh, se bo treba kar konkretno updatat.
Niti zdaj ni dovolj. Maš primere ko z delphi ne prideš not bosch pa brez problema, ali obratno. Će grej kaj specifičnega rabiš še "tipske" recimo VCDS, multiecuscan itd. To ne mislim branje napak na motorju, ampak vse ostalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.151
113
no par mehanikov poznam, ki so začeli iz nič,v svojih delavnicah doma, garazah..mlad kader. Vsi pridni iznajdljivi in lepo služijo, v lasti imajo porihtane bajte, dobre avtomobile in drage hobije. Tako da se da, koga in kako lupijo ne vem, ste pa verjetno večino že opisali.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.900
5.458
113
Niti zdaj ni dovolj. Maš primere ko z delphi ne prideš not bosch pa brez problema, ali obratno. Će grej kaj specifičnega rabiš še "tipske" recimo VCDS, multiecuscan itd. To ne mislim branje napak na motorju, ampak vse ostalo.
Ista zgodba pri kolegu...stem da dela z kitajskimi ponaredki...če ne prebere en...bo pa drug ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.144
113
no par mehanikov poznam, ki so začeli iz nič,v svojih delavnicah doma, garazah..mlad kader. Vsi pridni iznajdljivi in lepo služijo, v lasti imajo porihtane bajte, dobre avtomobile in drage hobije. Tako da se da, koga in kako lupijo ne vem, ste pa verjetno večino že opisali.
Pozabo si povedat, da cele dneve delajo. Niso ob 16 fraj
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Sicer nevem kje ti živiš (lokacijsko) ampak pri nas ni čutiti nekega deficita v branži avtomehanika. Servisov je kot gob po dežju, še 3x več pa privat mojstrov brez firm ki to opravljajo za pol cene ali manj. Problem pač nastane ko imaš neko specifično težavo, tam pa jih 95% odpove. Torej teh ki delajo redne servise, velike servise, menjujejo ploščice, diske jih je še preveč. Je pa nekaj res, to je zgolj trenutna situacija. S tehnologijo ki je veni in ki prihaja bo veliko tem odklenkalo. Ne bo več dovolj en kitajski univerzalni tester za diagnostiko ter set ključev in luknja v tleh, se bo treba kar konkretno updatat.
Vidiš, to je en od problemov, da si mehaniki ne upajo nabiti delovne ure, ker bi bili takoj nateguni, saj pa Lojze naredi za 20% cene.

Pa sami sebi si tudi kopljejo luknjo, ker probajo z materialom zaslužit, namesto da bi tam dali normalno ceno in zaračunali pošteno uro.
Meni recimo ni logično, da ima nekdo uro enako za gume premontirat in za iskanje in reševanje napake. Ali pa recimo naknadno vgradnjo nekega sistema, kjer je treba ne samo napeljat x kablaže in montirat module, temveč pri tem tudi razmišljat in črpat iz svojih izkušenj. Pač enostavno ne gre.
Sem imel primer stranke, ki jo je nekaj zaje... na avtu. Bila pri treh ''majstrih'', skurila 600 EUR za menjavo delov in še vedno ni pomagalo. Sem ji svetoval enega mehanika (ki nima ure po 10 EUR), pa je rekla, samo je pa drag. A je... ga. Je rešil zadevo v pol ure za 150 EUR. Jajc ne. A je bil drag? Meni se zdi da ne, ker bolje plačat nekoga 1 uro za 70 EUR, kot pa nekoga 10 ur za 10 EUR na uro, pa še vedno stvar ni zrihtana.
Se pa po mojih izkušnjah zavest, da je treba plačati izkušnje in znanje, tudi v Sloveniji počasi povečuje.

Pa še ena zadeva: velikokrat me stranke vprašajo, če bi jim zmontiral določene zadeve. Ja, lahko bi jim, ampak jim pošteno povem, da bo moja ura bistveno dražja od recimo nekega avtoelektričarja in da je za njih finančno bolje, če gredo do njega, da jim zmontira stvar, jaz pa potem zadevo programsko uredim. Potem se pač stranka odloči kako in kaj. Mi tudi na misel ne pride, da bi nabijal maržo na neko opremo, da ''kompenziram'' čas.

Aja, še ena izkušnja: me kliče stranka, da je nekaj zaj... s kitajsko kopijo in koliko bi bilo za porihtat. Ji rečem ceno in potem takoj v luft, ja saj to je pa 2x kot če bi jaz samo vključil stvar. Itak je 2x, ker če jaz naredim, mi vzame pol ure, saj točno vem, kaj moram narediti, za rešit zajeb pa najmanj 2x toliko, če ne še več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.900
5.458
113
Ok sedaj ne vem kako je z up-to-date avti...ker tisti se etak sravfajo na servisih ker so še pod garancijami...
Kitajc z rahlim laggom za originali nove fw vn poka tko da ni lih problem :)

Vem pa da je ena 2 VCDS lahko samo stran vrgu ker ni dojel da se mu zunaj poveže na wifi in updejta kjer ga švabi zaklenejo :) potem je vsakič ugasnil wifi da se mu reader ni sam posodabljal in je šlo
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ok sedaj ne vem kako je z up-to-date avti...ker tisti se etak sravfajo na servisih ker so še pod garancijami...
Kitajc z rahlim laggom za originali nove fw vn poka tko da ni lih problem :)

Vem pa da je ena 2 VCDS lahko samo stran vrgu ker ni dojel da se mu zunaj poveže na wifi in updejta kjer ga švabi zaklenejo :) potem je vsakič ugasnil wifi da se mu reader ni sam posodabljal in je šlo
Pojma nimam, kakšne so težave s kopijami, tako da, dobro zanj, da mu dela :).
Nekateri pač nimajo takšne sreče... Pa to niti ni tema te teme.

Še lastne izkušnje: sem dobil priporočilo za enega nepooblaščenca, češ super, itd. Grem do njega za menjavo sklopke in vztrajnika. Vzame vse podatke, da bo poslal ceno. Čez 14 dni ga kličem in mi čez 1 dan končno pošlje ceno, ki je bila 100 EUR višja od pooblaščenca, kjer sem dobil predračun v dveh minutah. Cena za material je bila VIŠJA kot na pooblaščencu za original kos. A sem šel k njemu? Pa niti ne. No, sedaj sem slišal, da niti ni več tako super, duper.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Pojma nimam, kakšne so težave s kopijami, tako da, dobro zanj, da mu dela :).
Nekateri pač nimajo takšne sreče... Pa to niti ni tema te teme.

Še lastne izkušnje: sem dobil priporočilo za enega nepooblaščenca, češ super, itd. Grem do njega za menjavo sklopke in vztrajnika. Vzame vse podatke, da bo poslal ceno. Čez 14 dni ga kličem in mi čez 1 dan končno pošlje ceno, ki je bila 100 EUR višja od pooblaščenca, kjer sem dobil predračun v dveh minutah. Cena za material je bila VIŠJA kot na pooblaščencu za original kos. A sem šel k njemu? Pa niti ne. No, sedaj sem slišal, da niti ni več tako super, duper.
In kaj te preseneča? Pooblaščenec ti pač proda del po ceni, ki jo določa slovenski uvoznik za to znamko, oziroma verjetno do 10% popustom za maloprodajo. Tisti nepooblaščen servis pa je dobil s 20% popustom in ti je na to nabil še lepo 40% maržo, da je kljub nižji urni postavki bila cena na koncu konkretno višja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Če ni hotel mojega denarja, bi mi enostavno že po telefonu rekel, da ga ne zanima. Pa bi sebi in meni prihranil izgubo časa, meni pa še pot do njega, da ''dobil podatke''. ;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.900
5.458
113
Mislim bolj da so pooblaščeni servisi dojeli da se morajo tudi oni cenovno prilagajat tako da knjim voziš tudi izven garancije...

Zato pa maš servisne akcije pri VAG in Hyundai vem da imata to kar v paketih (menjava sklopke...bremz itd) in so cene kar fer napram popoldancem...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Verjemi, da ni bilo to v tem primeru ;).
Se pa strinjam ja: za določene menjave znajo biti pooblaščenci zelo ugodni ali celo cenejši.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ja Igor imas popolnoma prav kar se tice tega da ne upajo dvigniti urne postavke zaradi gataznih mojstrov ampak tako je povsod! Malo katera je branza ali dejavnost kjer ni dela na crno, nelojalne konkurence itd...