MB E220 BlueTEC 2013 ali Audi A6 2011

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.745
209
63
Rwd avti imajo najbrž manjši rajdni krog, ker se jim običajno volan lahko zasuče za večji kot. Naj nekdo zgoogla podatke.
Poglejte kako mercedes "pošrek" postavi pred ja kolesa. Pri fwd avtih tega nisem opazil.

ker ni pogona spredaj, ni homokineticnega zgloba in posledicno lahko namotas BMW ali MB skoraj do pravega kota ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
tako je tistim ki se bojite okvar, novega cliota (je le slo avto leta) brez opreme, pa voziš in tankaš.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.745
209
63
dobra tema...

no s prve roke.. Prvo glede izbora, očitno ciljaš na nako ugodno varianto iz DE. Pomeni da se "bojiš" morebitnih stroškov. Potem karavan ne, zadaj ima blazine, in pri teh kmjih se pač material istroši tudi amortizerji..primoran boš v menjavo... tak al drugače... amortizer zadaj je električni nastavljiv (trdota),,cena novega 700€ plus, aftermarket dela ni..samo obnova je še potem v igri... Limuzina ima v osniv vse 4 fedre.

Dalje, v ta facelift mercedes so vrgli milijardo in gre za enga najobsežnejših prenov do takrat (zdaj z W213 so to spet naredili)...

Vzemi avtomatika, zamenjša olje, če je normlano avto vzdrževan je to to. To pač preveri, da se ni par let avto vlekel po nekih delavnicah in so menjavali samo če je slučajno kaj crknilo.

Rajdni krog je mala malca. in je daleč od okornega. okornega ga naredi samo percepcija ker je pač velik avto.

Redni servisi so pri popoldancu v rangu megana. Na uradnih pa pač ura 100€ in deli faktor 2. Vsa redna tehnika, zavore itd, je kot pri najcejenših avtoih, beri ti menja vsak, tudi sam. nobenih posebnih orodij in te fore.

Me mika, da bi še enga vzel za poleg, bolj osnovno opremljenega.... ker tele dodatne opreme, stanejo če kaj crkne. Ko zlato.

AJA dotični je CDI in ni Bluetec, nima adbluja, je euro 5.

casovno nisem omejen, sledim oglasom na mobile.de. pa omejujem izbor.

za te blazine sem ze slisal, ampak ker iscem karavana je to pac nujno zlo.

pri mercedesu sem precej bos. predvidevam da kot je za audi ETKA, je tudi za MB nekaj podobnega?

ce prav razumem je CDI boljse za uporabnika kot Bluetec?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
casovno nisem omejen, sledim oglasom na mobile.de. pa omejujem izbor.

za te blazine sem ze slisal, ampak ker iscem karavana je to pac nujno zlo.

pri mercedesu sem precej bos. predvidevam da kot je za audi ETKA, je tudi za MB nekaj podobnega?

ce prav razumem je CDI boljse za uporabnika kot Bluetec?
Mercedes ima WIS in EPC...
Pač imej v mislih , da pri 200kkm se te zadeve začnejo menjavat, prav tako diski spredaj/zadaj, tu nekje je periodika... in se prenese strošek na novega lastnika... ponavadi. jaz sem zdaj cca 40kkm+ naredil samo tankaj/vozi, zdaj pa smo tam ko bo potrebna te stvari menjat in sežt v žep..bom pa večino postoril v lastni režiji, še imam veselje.... večraj menjal ploščice tuto kompleto 1,5h v garazi...na servisu bi mi vzeli za delo cca ene 100€, tolk pa ne zasluzim na uro....še ne.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
No da ne boš nakladal o milijonskih cenak za mečkin servis: prednje zavore delo + material 140€, zadnje 130€, pa še se kaj malega da znižat na te akcijske cene!


Tukaj pa je za ljubitelje avtodoc materiala še cena menjave = 30€

 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
že od.... ;) nema veze, jaz sem si menjal za 56€ + 1,5h

ne vem, men deluje to marketiško (sploh te express variante), v praksi ni nikol časa, vse napovedat vnaprej in te fore....pa dolivanje ad blu 43€, pa menjava dizel gorivo filtra 170€ predračun ..to je pa potem realnost.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A veš, da nam za B in C pa praktično v nulo štima cena na AC Maribor, z njihovim oljem (s svojim iz olja.com bi bilo ene 50-100€ ceneje).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
no jaz sem imel B servis assyst plus, glede na km pa še menjavo zračnega filtra in filtra za gorivo. predračun 630€...z malo mešetarjenja in neke stvari sam uredil/nabavil sem prišel na 450€ vseeno je delal AC zarad el. vpisa.

So korektni, ampak predragi, sploh deli..sicer to ni problem ACja, ampak principala... In tudi ni problem samo mercedesa, ravno kolega pravil kakšne predračune ima za menjavo komplet zavor na zadnji aksi za 10let starega ceed iz KMAGa rang 600€... sick.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
No, valjda naj bi vsak voznik znal upoštevati prižgano lampico za napako ABSa in zavirati tudi brez njega... Avtov, ki ga sploh še nimajo tudi ni tako malo še vedno na cesti...
Gre se za to, da ti pri taki okvari lahko pade pedal not in si brez premz. So že bli primeri. Na E klasi. Avto k sreci ostal nerazbit.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Potem gre pa tale tehnika na slabše... Naj grejo nekam! (Valjda so vsaj zrihtali vpoklic...?)

Na BMWjih je tja do 2005 v navodilih lepo pisalo, da ob okvari ABS modula bremze delujejo dalje b.p., le brez ABSa... S takšnimi avti sem tudi precej prevozil (službena octavia z napako v modulu, svetila lampica bogve kako dolgo), na enem bemflu se mi je lampica prižigala med vožnjo (hvala Topla akumulatorju), na enem pa se je prižgala, ko je crknil alternator in se skoraj že izpraznil še akumulator (zanimivo, avto - bencinar - je delal še slab kilometer), nato pa je motor samo še ugasnil - nekaj metrov pred avtoelektričarjem... V vseh primerih so zavore delovale normalno, seveda brez ABSa...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Ja saj ampak se vedno lahko pride do okvare kjer zgubiš zavore. Ni to nemogoce
 
  • Všeč mi je
Reactions: gali