mazda 6 kombi 2016 → problemi?

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
ne vem sicer kakšni so suzukijevi tamali NA bencinarji (dvomim, da so stare šole), ampak pri malo večjih avtih so samo še turbinci
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.877
8.897
113
EU
Pozabljaš, da takšnih bencinarjev že davno ni več. Eni kar mislijo, da če nima turbine, da je pa reč enostavna kot so bile včasih. Fašeš pa predvsem kompleksna jajca, ki ne dajo nič od sebe.
Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.
Nad temi obrati vklopi ostale ventile in dela v šestnajst ventilskem načinu, da pridobi več moči Tako da ne drži več ta mit o brez turbinskih bencinarjih.

Moj Avensis 1.8 je tudi brez turbine. Po mestu lahko normalno vozim in je števec na približno tisoč obratov motorja. Je avtomatik in obrate dvigne takoj ko pohodim plin.
Hočem povedati, da avto ki pri nizkih obratih "ne da nič od sebe" ima manjšo porabo, od tistega, ki da "vse od sebe".
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in map

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
To isto je oplov twin port, sicer meni po mestu papa okol 7,5, res pa da se ponavadi vozim 1-2 km, vmes pa sama križišča, tako da je nenehno v pospeševanje-bremzanje.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Evo to govorim. Za večino slovenceljnev je dizel brez veze. Pri novih turbo bencinarjih imaš vodno hlajeno turbino.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.
Nad temi obrati vklopi ostale ventile in dela v šestnajst ventilskem načinu, da pridobi več moči Tako da ne drži več ta mit o brez turbinskih bencinarjih.

Moj Avensis 1.8 je tudi brez turbine. Po mestu lahko normalno vozim in je števec na približno tisoč obratov motorja. Je avtomatik in obrate dvigne takoj ko pohodim plin.
Hočem povedati, da avto ki pri nizkih obratih "ne da nič od sebe" ima manjšo porabo, od tistega, ki da "vse od sebe".

Oba motorja nista več v prodaji. In ne dvomim, da sta pri zaspani mestni vožnji prijetna in da lahko malo pijeta. Bistvo mojega pisanja je sicer bilo, da so tudi moderni NA bencinarji, v nasprotju s splošnim prepričanjem, kompleksni. Tedva motorja pa nista moderna.

Kar se pa turbine tiče pa sem mnenja, da ima avto turbino pod havbo ali pa v Šoštanju :)
 

TotaTeja

Zelenc'
25. avg 2020
7
4
3
Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.219
3.369
113
Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
Rajši vsako leto menjaj olje in ne na 2 leti kot imajo sedaj neke fore.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
Lool. 25km dolga pot je smrt za dizla? Kdo ti je to natvezil. Še pozimi se dizel ogreje na delovno temperaturo nekje po 10ih kilometrih, kaj šele poleti.
Smrt za dizla je jajcanje po mestu po par km.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.069
301
83
Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.

Ena serija mazdinih dizlov ima/je imela serijsko napako na šobah. Ob šobi se pojavi "luft", kjer se nabirajo saje, te pa zapacajo olje in posledično sito. Moj CX5 2015 letnik je tudi imel tako napako. Njegov predhodnik je imel vpoklic zaradi te napake, moj pa naj bi bil poštiman. Pa kot kaže mi bil.
Naj ti nekdo pogleda še šobe. Če se to dogaja na tvojem motorju, se na šobi vidi od zunaj.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.234
131
63
Celje
... pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem ...

Lepo so te obrali... Načeloma je strošek pri sanaciji tega novo olje, nove podložke in nekaj dela (recimo 1-1,5 ure) z odstranitvijo spodnjega dela karterja ter čiščenjem sita. Zdaj pa ali je v teh 583€ še kaj drugega, ali pa so si te konkretno privoščili.

Je pa to rak rana Mazdinih dizlov že dolgo časa. Ponavadi se podložke (kjer se, kot že omenjeno, skriva vzrok za to) preventivno menjajo na servisu okoli 100- 120.000 km. Na moji 2.2d (letnik 2009) se je sito zabilo pri 117.000 km, pri 120.000 pa sem imel itak namen tole uredit. Je pa potem s tem mir, dokler ti Mazde ne poje rja... :D
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
Zaj pa še vprašaj tiste, ki so egr menjali, pumpo, šobe, senzorje za dpf.
Ko neko povprečje potegneš je z dizlom več stroškov ko gre (ne če) kaj narobe.
Čisto tako me zanima, kako je recimo z stroški ko gre kaj narobe recimo pri enem modernem turbo bencincu ali dizlu, pa reciva od letnika 2015 naprej? Je dizel še vedno dražji za vzdrževanje ali imajo tudi T bencinarji svojo ceno vzdrževanja, za na motorje mi je jasno, da so bolj prijazni za vzdrževanje. Hvala
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.120
287
83
Na temo. Sarkazem. Jerancicevo punco vprasat, je testirala D mazdo.
Bolj resno. Velja da Japonc osebni mora biti benz. Ne glede na znamko.Nippon dizle,osebne vozi folk samo v Evropi. Anomalija trga pac.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
Čisto tako me zanima, kako je recimo z stroški ko gre kaj narobe recimo pri enem modernem turbo bencincu ali dizlu, pa reciva od letnika 2015 naprej? Je dizel še vedno dražji za vzdrževanje ali imajo tudi T bencinarji svojo ceno vzdrževanja, za na motorje mi je jasno, da so bolj prijazni za vzdrževanje. Hvala
mislim da tako kot si ti definiral od 2015 ne vem če je kaj dražje.. na mojmu dizlu se je menjavalo samo olje in filter in verjetno vmes naftni filter, pa mogoče še vmes zračni, pa je to to..ne vem če je pri bencinskem kaj drugače olje je iste kvalitete, interval je isti, lahko da ga je kaj manj (kak liter) pri primerljivem motorju, ni pa nujno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Pri benzu so še svečke na recimo 4 leta ali 60k km. Na VW servisu za G7 1.4 tsi pridejo nekje 90 EUR+DDV, pri dizlu pa naftni filter, ki je na pooblaščencu tudi okol 80 EUR. Tak da isti hurac, samo malo manj možnosti okvar pri benzu. Ni pa rečeno.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
A naftni filter se menja bencinskega pa ne? ;) Maš pri dizlu še grelne svečke, ki sicer trajajo nekajkrat dlje kot vžigalne.

Tista z manj možnosti okvar pri bencinarju je pa v zadnjem desetletju s turbo motorji itak smešna. Razlike v kompleksnosti so samo še v detajlih. Še NA bencinarji niso to kar so bili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in sajkek

Podobne teme

I
Odgovori
3
Ogledi
4.496