mazda 6 kombi 2016 → problemi?

hermann

Guru
19. mar 2014
5.313
578
113
ne vem sicer kakšni so suzukijevi tamali NA bencinarji (dvomim, da so stare šole), ampak pri malo večjih avtih so samo še turbinci
 

Gonzo

Majstr
1. sep 2007
4.948
429
83
EU
Pozabljaš, da takšnih bencinarjev že davno ni več. Eni kar mislijo, da če nima turbine, da je pa reč enostavna kot so bile včasih. Fašeš pa predvsem kompleksna jajca, ki ne dajo nič od sebe.
Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.
Nad temi obrati vklopi ostale ventile in dela v šestnajst ventilskem načinu, da pridobi več moči Tako da ne drži več ta mit o brez turbinskih bencinarjih.

Moj Avensis 1.8 je tudi brez turbine. Po mestu lahko normalno vozim in je števec na približno tisoč obratov motorja. Je avtomatik in obrate dvigne takoj ko pohodim plin.
Hočem povedati, da avto ki pri nizkih obratih "ne da nič od sebe" ima manjšo porabo, od tistega, ki da "vse od sebe".
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko and map

map

Majstr
6. jul 2008
5.151
356
83
najrajš na babi
To isto je oplov twin port, sicer meni po mestu papa okol 7,5, res pa da se ponavadi vozim 1-2 km, vmes pa sama križišča, tako da je nenehno v pospeševanje-bremzanje.
 

koliko

Majstr
21. avg 2007
2.528
234
63
SV SLO
Evo to govorim. Za večino slovenceljnev je dizel brez veze. Pri novih turbo bencinarjih imaš vodno hlajeno turbino.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.313
578
113
Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.
Nad temi obrati vklopi ostale ventile in dela v šestnajst ventilskem načinu, da pridobi več moči Tako da ne drži več ta mit o brez turbinskih bencinarjih.

Moj Avensis 1.8 je tudi brez turbine. Po mestu lahko normalno vozim in je števec na približno tisoč obratov motorja. Je avtomatik in obrate dvigne takoj ko pohodim plin.
Hočem povedati, da avto ki pri nizkih obratih "ne da nič od sebe" ima manjšo porabo, od tistega, ki da "vse od sebe".
Oba motorja nista več v prodaji. In ne dvomim, da sta pri zaspani mestni vožnji prijetna in da lahko malo pijeta. Bistvo mojega pisanja je sicer bilo, da so tudi moderni NA bencinarji, v nasprotju s splošnim prepričanjem, kompleksni. Tedva motorja pa nista moderna.

Kar se pa turbine tiče pa sem mnenja, da ima avto turbino pod havbo ali pa v Šoštanju :)