Manjši avto - avtomatik

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
721
78
28
Preferenc naših kupcev. Tu igra cena vlogo. Avtomatiki so takoj dražji, podobno kakšen močnejši motor.

Da se pritožuješ (vsaj tako deluje), da so kupci novih vozil preškrti za kupiti avtomatika, da potem ti ne moreš kupiti ugodnega rabljenega je tudi malo mimo.
Pri avtu za 40k+ je tistega jurja ali dva plusa za avtomatik precej nepomembno. Mimogrede sem si še ogledal cenik in se ročnega menjalnika očitno sploh ne da več dobiti v nobenem modelu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.288
694
113
Govoriš o subaruju?

Razumeti moraš, da so se navade EU kupcev v 10ih letih precej spremenile. Ko je pred 10imi leti Foresterja kupoval stric, ga je prodajalec prepričeval (in prepričal), naj vzame dizla, "ker zaradi turbine bolje gre". O avtomatiku ni bilo niti besede.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
15.149
3.325
113
kod Džej-Zija
Preferenc naših kupcev. Tu igra cena vlogo. Avtomatiki so takoj dražji, podobno kakšen močnejši motor.

Da se pritožuješ (vsaj tako deluje), da so kupci novih vozil preškrti za kupiti avtomatika, da potem ti ne moreš kupiti ugodnega rabljenega je tudi malo mimo.
Odgovarjam Utisevalec-u, zakaj pri nas ni avtomatikov. Ne zato, ker ne obstajajo, ampak ker pri nas zanje ni bilo zanimanja.

BTW, vozim Volvo z 8-st. klasičnim avtomatom. Sem pa do Volva vozil skoraj 20 let MT Subaruje in o njih nekaj malega vem. Sva se z gugl mojstrom že večkrat zataknila, ko je kotalil bučke na temo Subarujev.

Edit: ko sem kupoval Volva, sem se navduševal tudi na Foresterjem XT, ki ima 240 KM in CVT (ja, CVT, ne 4-st. klasičar).
 
Nazadnje urejeno:

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
2.700
1.581
113
145 km SZ od Opatije
Imel 11 let Audi-jev CVT multitronic ... 350.000 km (če ni bil že kaj prevrten, je bil iz uvoza). Kupil sem ga s 180.000. Recimo, da so bili realni, glede na to, da je bil avto ob nakupu star 4 leta.
Enkrat je škripnila elektronika, 400€ (menda slej ko prej pri vseh multitronicih, menda?), drugače pa BP.
No, po 350.00 je pa začel mal "cukat" ... sem ga pol prodal enemu na Alterju, pa se je še pol leta vozil BP (če ne upoštevamo - skoraj nemotečega - "cukanja") in ga nato prodal naprej ... je pa res, da bo enkrat počepnil, če še (že) ni .. popravilo bi blo pa >2k€.
Meni odlična zadeva, zvezno pospeševanje brez "cukanja" ob prestavljanju (zgoraj omenjeno "cukanje" s tem "cukanjem" nima nič).

Trenutno zadnji Audi ima ročni menjalnik .... strel v koleno! Never ever, se raje s kolesom vozim!
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
14.894
3.319
113
Koncept cvtja je v teoriji odličen. Minimalne izgube, opt8malni vrtljaji, nizka poraba. Žal pa pogorijo v praktični izvedbi, predvsem zanesljivost jih tare.
Čestitke, bil si en od redkih srečnežev.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
2.603
2.474
113
ksz...
Kako pa kaj trenutna (odhajajoča) Honda Civic, ki ima tudi CVT avtomatiko?
Kako se tam obnese glede zanesljivosti?
.
P. S.
Se pa strinjam, da je princip CVT-ja teoretično najboljši način prenosa moči iz motorja z notranjim izgorevanjem na kolesa.
Sama tehnična izvedba le-tega ima pa res kar precej težav.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.862
2.942
113
Pred leti sem imel možnost voziti novinarskega A4 Avant 2,5tdi za Multitronicom. Avto me je razočaral, kot da bi z menjalikom "ubili" motor. Zaradi navora je bilo namreč treba spustiti moč iz 180 na 155 konjev, pa tudi menjalnik je nekaj čudno menjal. Imam raje ročnega, kot to. Ta isti je menda potem kmalu crknil in to "kapitalno", torej je bila potrebna menjava menjalnika.

Če gremo nazaj na temo: sosedje imajo Yaris Hibrid-a. Vse ok, mi pa voznik vsakič pojamra, da se kar boji vključevati v promet. Avto ima namreč tak zamik, preden potegne, da je težko "skočiti".

Glede trajnosti Toyotinih CVT-jev, sicer ne vem, a je isti v Priusu, a znanka ga ima že leta in deluje neuničljiv.
 

sad

Guru
24. avg 2007
14.894
3.319
113
Kaksna? Ga vozim tretje leto in samo super. Ti si ga ze vozil, imel?
Ja.
Pa preden se ti pena na ustih spet naredi, si preberi celo temo, pa poglej, kaj sem napisal TOČNO o eCVTju v Toyotah :p.
Pred leti sem imel možnost voziti novinarskega A4 Avant 2,5tdi za Multitronicom. Avto me je razočaral, kot da bi z menjalikom "ubili" motor. Zaradi navora je bilo namreč treba spustiti moč iz 180 na 155 konjev, pa tudi menjalnik je nekaj čudno menjal. Imam raje ročnega, kot to. Ta isti je menda potem kmalu crknil in to "kapitalno", torej je bila potrebna menjava menjalnika.
To si nekaj zamešal. 177KM si dobil v multitronic izvedbi brez težav, če je bil prednji pogon. Quattro je pa imel S-Tronic. Lahko je bila pač šibkejša izvedenka.
Se pa strinjam, da je multitronic ''požrl'' ene 50 konjev, pa žejen je bil tudi fajn.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
11.321
2.898
113
Če gremo nazaj na temo: sosedje imajo Yaris Hibrid-a. Vse ok, mi pa voznik vsakič pojamra, da se kar boji vključevati v promet. Avto ima namreč tak zamik, preden potegne, da je težko "skočiti".
Sosed bluzi. Ker čisto lepo skoči. Pomaga pa če ECO način izklopi al pa gas do konca stisne. Ker če ma v ECO je prva polovica gasa mrtva.
Definitivno spelje neprimerno hitreje kot na kuplongo (no ja razen alter vozniki so s kuplongo definitivno hitrejši).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.862
2.942
113
Ne bo držalo. Gre za prvi letnik modela B6. Ta, ki sem ga vozil, je imel AYM motor in doplačljiv Multitronic (155ps). 180ps verzija pa je imela 5 stopenjski tiptronic.

Berem tukaj.


Takrat sem pa pač slišal, kot sem napisal.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.862
2.942
113
Sosed bluzi. Ker čisto lepo skoči. Pomaga pa če ECO način izklopi al pa gas do konca stisne. Ker če ma v ECO je prva polovica gasa mrtva.
Definitivno spelje neprimerno hitreje kot na kuplongo (no ja razen alter vozniki so s kuplongo definitivno hitrejši).
Torej mora imeti v "eco". Težko boš takim "šparavcem" dopovedal, da izklopi eco način. Rekel je pa natančno to, da je prva polovica gasa mrtva. Za človeka, ki celo življenje vozi "kot po jajcih", je pa kaj bolj zahoditi gas že problem.
 

makedonc

Pripravnik
4. okt 2007
124
5
18
Imel 11 let Audi-jev CVT multitronic ... 350.000 km (če ni bil že kaj prevrten, je bil iz uvoza). Kupil sem ga s 180.000. Recimo, da so bili realni, glede na to, da je bil avto ob nakupu star 4 leta.
Enkrat je škripnila elektronika, 400€ (menda slej ko prej pri vseh multitronicih, menda?), drugače pa BP.
No, po 350.00 je pa začel mal "cukat" ... sem ga pol prodal enemu na Alterju, pa se je še pol leta vozil BP (če ne upoštevamo - skoraj nemotečega - "cukanja") in ga nato prodal naprej ... je pa res, da bo enkrat počepnil, če še (že) ni .. popravilo bi blo pa >2k€.
Meni odlična zadeva, zvezno pospeševanje brez "cukanja" ob prestavljanju (zgoraj omenjeno "cukanje" s tem "cukanjem" nima nič).

Trenutno zadnji Audi ima ročni menjalnik .... strel v koleno! Never ever, se raje s kolesom vozim!
Zdravo Andrej, bratranec se še kar vozi, je pa zamenjal olje v menjalniku, cukanje izginilo. Sedaj šalta kot nov. Cena menjave z oljem in delom 130€. Bil je že 4krat v Makedoniji brez kakršnikoli težave.
Lp
 

map

Guru
6. jul 2008
6.696
1.323
113
najrajš na babi
Dejstvo je da pod zahtevki na začetnem postu težko dobiš doberga avtomatika. Še najbolj se res vsem zahtevam za 12k približa rabljena Yaris. Bulletproof zadeva. Tiste capturje z 1.2 tce pozabi če si nočeš težav nakopat. 1.33 tce je verjetno pa že dosti dražji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
14.894
3.319
113
Dejstvo je da pod zahtevki na začetnem postu težko dobiš doberga avtomatika. Še najbolj se res vsem zahtevam za 12k približa rabljena Yaris. Bulletproof zadeva. Tiste capturje z 1.2 tce pozabi če si nočeš težav nakopat. 1.33 tce je verjetno pa že dosti dražji.
Sem prišel tudi sam do tega zaključka.