Ljubljanski E-vlak URBAN

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Kvadratura strehe - uporabna kvadratura strehe - soncno obsevanje na m2 - izkoristek celic
pol pa se oblaki, senca dreves in his, brezsoncni dnevi, tko da jaz bi se vprasal ali bo 2.5%, kaj sele 25%
a nima toyota celic na strehi, pa so tam zato, da poganjajo ventilator
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Potrebno je vedeti, da bo za take počasne hitrosti, kot jih bo imel ta bus, potrebno za premikanje zelo malo energije.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Potrebno je vedeti, da če bo ta vlak res peljal na grad, da bo moral premagati tudi kar nekaj vzpona. Vzpon je že sam po sebi energetsko potraten, če bo pa vlakec med tem poln, bo pa poraba energiije še toliko večja. Vprašanje je, kako je z rekuperacijo? Lahko ta vlakec ob spustu polni akumulatorje?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Upoštevati je treba da je tak vlakec kar težak, kljub temu da vozi počasi, bo poraba energije kar znatna. Če pa niso naredili regeneracije potem pa res ne vem kaj so mislisli, ampak nobena regeneracija ni 100% učinkovita in je razlika ali greš na grad in dol ali isto razdaljo prevoziš po ravnini.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Seveda ima regeneracijo. Zorič je eden največjih strokovnjakov na tem področju.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
zmaga.gif

Fotr ti je ožuljeni turek.
Drugače pa ni bojazni, škilavi ga itak nebi vzel, ker nima kitajskih baterij made in SLO!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Menda je v planu, da bo v okviru zelene prestolnice letos po Ljubljani postavljenih 60 novih polnilnih postaj.

Če bi vključili še nefinančno vzpodbudo, ki Ljubljano ne bi nič stala, npr. možnost vožnje po rumenih pasovih in vožnjo čez središče, tam kjer lahko vozijo busi in taxi-ji, bi EV-ji lahko postali še dodatno bolj zanimivi.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.863
3.384
113
40
Lj
Včeraj sem ga zasledil na gradu, gor se je sicer vlekel zelo počasi, ampak še vedno hitreje kot jaz na biciklu:

Sicer pa mi še zmer ni jasno, zakaj dovolijo da se folk z avtom vozi na grad, ker vedno ko pridem gor je kot v nakupovalnem centru, eno samo parkirišče. Kao naravo in to. Gor si pa dejansko v 5 min peš ali s kolesom, če ne pa imaš ta vlakec in še vzpenjačo. Če bi bilo občina pametna bi prepovedala vožnjo oziroma jo računala.





 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
in vožnjo čez središče, tam kjer lahko vozijo busi in taxi-ji,

zakaj že? ka si ti več od ostalih voznikov.... Če je zaprto je zaprto za vse.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.884
113
pri taščici
Po mojem spominu je. Kako pa je sedaj po desetletju in vec pa res ne vem vec. Vem da so jo postavili po vzpenjači, da so ljudi preusmerili na vzpenjačo, peš, ali vlakec.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
in vožnjo čez središče, tam kjer lahko vozijo busi in taxi-ji,

zakaj že? ka si ti več od ostalih voznikov.... Če je zaprto je zaprto za vse.

No sedaj vem zakaj ni dovoljeno in v Sloveniji nikoli ne bo.

Gre se za iniciativo, še en razlog več za nabavo EV, ker sicer je iz vidika nakupa avta isti drek, če kupim smrdljivo ropotuljo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
in vožnjo čez središče, tam kjer lahko vozijo busi in taxi-ji,

zakaj že? ka si ti več od ostalih voznikov.... Če je zaprto je zaprto za vse.

Zato ker s svojim (ne)izpuhom nikomur ne dusim pljuca in povzrocam hrupa.
 
Nazadnje urejeno: