Ljubljana - brezvezno mesto?

erikson

Guru
25. avg 2007
15.767
771
113

Nesporno dejstvo je, da jo je Energetika Ljubljana odnesla bolje kot ostali upniki Electe Inženiringa. Po tednu dni so nam v tem javnem podjetju pojasnili, da so terjatve v nominalni vrednosti 6800 evrov prodali za 5200 evrov.

Med upniki Electe Inženiringa sta bili še najmanj dve javni podjetji v lasti MOL. Prvo, Ljubljanska parkirišča in tržnica (LPT), je prijavilo za 633 evrov neplačanih računov. Drugega, Vodovod-Kanalizacije (VO-KA) Snaga, na seznamu ni mogoče več najti, čeprav je še junija 2017 ugovarjalo zoper posodobljeni seznam terjatev v poenostavljeni "prisilki" Electe Inženiringa. Ali in kdo je odkupil njegovo terjatev, za zdaj ni znano.

Na seznamu je na koncu vendarle pristala tudi Energetika Ljubljana. Med prodajo njenih terjatev in uvedbo poenostavljene "prisilke" se je namreč Electi Inženiring nabralo za novih 212 evrov neplačanih računov. Energetika Ljubljana je bila med upniki, ki so glasovali za poenostavljeno "prisilko" in 90-odstotni odpis dolgov.


 

LeQuack

Majstr
26. avg 2007
3.237
276
83
36
Lj
To je dobra stvar če imaš doo, nikor ne rabiš poravnati vseh dolgov, če se jih preveč nabere samo poravnava ali stečaj in ti jih odpišejo brez problema. Banke se nekaj razburjajo kako fizične osebe preveč kreditov jemljevo, tukaj pa izgubljajo na stotine milijonov evrov.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
20.732
2.551
113
Kot glavni razlog za odlonitev vožnje navajajo negarancijo, da bi gospa lahko varno prišla tudi z avtobusa kar se mi zdi nekako smiselno, saj res ne moreš računat na prijaznost in pomoč sopotnikov busa.

C/P:

Odgovor MOL avtorju zapisa o nočnem dogodku v Ljubljani
Ponoči ste opisali dogodek, ki naj bi voznike LPP prikazal v slabi luči. Počutili ste se nemočnega, ker vozička niste mogli sami naložiti na avtobus. Gospa, ki jo omenjate, je prišla na postajališče z električnim vozičkom, ki tehta standardno od 120 do 230 kg. Če prištejemo še osebo, ki sedi v vozičku, je to v zadnjem primeru skupno 300 kg, ki bi jih moral dvigniti en človek. Ker električni vozički niso prilagojeni za dvigovanje, saj načeloma nimajo držal, ga sami niste mogli dvigniti.

Vozniki LPP imajo zaradi navedenih dejstev ustrezna navodila, da potniku pojasnijo, da vstop z električnim vozičkom v avtobus brez rampe ni mogoč in ta navodila so upoštevali, niso pa bili ob tem neprijazni. Istočasno potniku omogočijo storitev »Prevoz na klic«, kar so tudi storili.

Prvi voznik je izstopil in prišel do gospe, poskusil urediti premik, ter gospo nato prosil, naj počaka naslednji avtobus. Drugi voznik, ki se je srečal z gospo, je ponudil, da pokliče Prometno nadzorni center LPP, da bo LPP poslal posebej avtobus (in usposobljeno ekipo za take primere). Trije vozniki, ki so bili zraven, so potrdili navedbe voznika.

Štirje vozniki bi voziček sicer lahko dvignili in ga odnesli na avtobus, a v nadaljevanju ne bi bilo mogoče zagotoviti, da bi se potnica s tako težkim vozičkom ponovno varno premaknila iz avtobusa. Srečali ste dva zanesljiva voznika LPP, ki do sedaj nikoli nista imela nobenih pritožb. Drugi voznik vam je ponudil – naj omenimo še enkrat – da bo poklical ekipo LPP in posebej avtobus za gospo, da bi jo prepeljali domov. Vi in gospa ste ustrezno pomoč odklonila. Prosimo vas, da razumete, da naši vozniki ravnajo ustrezno z navodili in izkušnjami, ki smo jih pridobili v desetih letih odkar poteka storitev »Prevoz na klic«.

V desetih letih delovanja storitve smo sodelovali z vsemi organizacijami, ki so odgovorne za osebe z oviranostmi in smo preko njih tudi obveščali osebe z oviranostmi. Dnevno imamo 400 validacij oseb s posebnimi potrebami, ki se z nami vozijo. Sicer imamo od 120.000 do 200.000 validacij vseh potnikov na dan. Naši vozniki so vedno pripravljeni pomagati in so se tudi v tem primeru ustrezno odločili. Vendar je bila edina možna rešitev zavrnjena tako z vaše kot tudi s strani potnice.

Morda je nekje nekdo, ki še zmeraj ne ve za našo storitev »Prevoz na klic«. Zato bodite vi tisti, ki boste prvi seznanjali s to možnostjo. Da jo bodo ljudje, ki jo potrebujejo, dejansko tudi uporabili. Naj nas obvestijo o tem, da bodo potovali na naši liniji pozno zvečer in naredili bomo vse, da bomo dali na takšno vožnjo avtobus s klančino. Od 218 mestnih avtobusov je le še 38 avtobusov brez klančine. Z vsakim novim nakupom novih avtobusov – do sedaj smo kupili 200 novih avtobusov - , stare avtobuse zamenjamo in je takih brez klančine manj. Kmalu jih ne bo več. Bodite tako fair in pozovite vaše sledilce, da delijo naše sporočilo. To naredite zaradi naših 500 voznikov, ki se vsakodnevno srečujejo s potniki in z ljudmi, ki so potrebni pomoči, da bodo tudi potniki znali ravnati v takih primerih.

Kako deluje »Prevoz na klic«?
Potnik pokliče Prometno nadzorni center LPP na številko 01/ 58 22 425 ali 051/ 44 99 92, kjer poda zahtevo za prevoz na določen dan ob določeni uri in pridobi takojšnjo povratno informacijo o možnosti prevoza ter posledično tudi potrditev prevoza v okviru danih možnosti prevoznika LPP - to velja še posebej tedaj, ko potnik potrebuje za vstop klančino. Minimalno število avtobusov le te še nima, kar pa bo z nakupom novih avtobusov postopoma urejeno.
Ko pokličete, vas seznanimo s tem, kdaj bo avtobus s klančino zagotovo na vašem postajališču, kjer nameravate vstopiti. Prometno nadzorni center LPP nato potnika najavi vozniku, le-ta pa ob določenem času in kraju na ustrezen način sprejme potnika na avtobus. S tem se oseba z oviranostjo izogne nepotrebnemu stresu, voznik pa je vnaprej seznanjen s potnikom, ki potrebuje pomoč in lahko temu primerno deluje. Razen tega lahko voznik potniku pomaga tudi v primeru izjemnih razmer (obvozi, nesreče...), kar pomeni, da ga / jo spremlja in poskrbi, da varno prispe domov oziroma do spremljevalca.
Več informacij o storitvi lahko dobite tudi na povezavi: https://www.lpp.si/.../identifikacijske-kartice-lpp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.082
1.473
113
Sponzor pa Petrol....ki ima veze z zavetiščem kako?

S5 isti modus operandi veriženja uslug kuvert interesov iz ozadja (roka roko umije)...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
15.767
771
113

Letališka cesta bo po prenovi štiripasovnica, na kateri bodo štiri nova krožišča. Prvo krožišče bo v bližini priključka na obvoznico, drugo v bližini Sparove poslovne stavbe, tretje v bližini uvoza v Sparov logistični center in četrto v križišču Letališke in Leskoškove ceste pri uvozu v BTC Loigistični center.

V krožišču, umeščenem na stičišču Letališke in Bratislavske, je predvidena povezana na Zaloško cesto. Do Zaloške ceste je predviden tudi podaljšek iz drugega krožišča na Letališki (gledano iz smeri obvoznice).