Laguna 94 in lučke na armaturki

qay123

Zelenc'
12. sep 2007
20
0
1
Pri vžigu avta mi nekaj časa (približno 1-2 sekunde) gorita lučki za olje in "STOP", motor pa ima drugačen zvok.
Po tem času vse ugasne in tudi zvok se spremeni v normalnega.
Olja imam dovolj.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Hvala.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Prenizek tlak olja. Ali je problem v črpalki, lahko pa (ne vem za sigurno) je vse skupaj kombinacija malo zmahan motor, preredko olje in napačen oljni filter. Nekateri avti imajo po mojih informacijah v inštalaciji protipovratni ventil, nekateri ga imajo pa v oljnem filtru. In če ga ni, se kanali spraznejo, ker olje steče dol in po vžigu par sekund laufa na suho (zato tak zvok) , v sistemu pa ni dovolj pritiska (zato lučka).
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
lahko tudi da je že pumpa dolj boga pa ne vzpostavi takoj pravilnega tlaka .... se to sedaj pri bolj hladnih dneh bolj pozna .... je pa to tudi posledica, že dokaj starega motorja ter verjetno tudi veliko prevoženih km ... kot je rekel samojed, motor pač prvih nekaj trenutkov teče na suho
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Lahko se dela dodatna škoda. Ali se ti je to začelo mogoče pojavljati po menjavi olja in oljnega filtra ali kar tako, na lepem.
 

qay123

Zelenc'
12. sep 2007
20
0
1
Nisem menjal niti olja niti filtra. Začelo pa se je pojavljati, ko je padla zunanja temperatura.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.719
145
63
poskusi s kakim novejšim. boš slišal, da je frekvenca verglanja precej višja. no, saj ni rečeno, da je to to.
jaz si mislim, da po vžigu napetost toliko pade, da se tiste lučke prižgejo. potem pa že alternator nadoknadi.

lp
 

qay123

Zelenc'
12. sep 2007
20
0
1
Možno da je to, saj je frekvence verglanja res nizka.
Aja pa še nekaj. A mogoče kdo ve katera varovalka je za gretje zadnjih šip, saj nič ne piše, gretje šip mi pa ne dela.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne, nima zadeva nič veze z akumulatorjem. Mogoče samo v toliko, da npr meni že ob verglanju ugasnejo vse lučke, celo za akumulator utripa, ker alternator očitno že pri takih obratih fila.
Če sveti lučka za olje, je v motorju premalo pritiska. Napako na presostatu lahko odpišemo, ker avtor pravi, da tudi zvok motorja ni pravi oz. da ropota, dokler sveti lučka.

Zakaj ni pritiska - kot sem rekel - slaba pumpa, okvara na protipovratnem ventilu (če ga ima), okvara oljnega filtra, okvara oljne črpalke. Čudno je to, kot pravi, da je to v hladnem vremenu. Da ni res z oljno črpalko kaj narobe. Ni pametno vztrajat v takem stanju, ker se ob vsakem takem vžigu dela škoda na motorju.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
nima to veze z akujem ... te bi tudi lučka za aku dalj gorela .... nisi nič povedal če je kaj drugače sedaj ko je bolj toplo ... varovalko boš mogo kar pogledat katera je fuč, se jih ni tolko, samo ni mus da je varovalka, lahko je tudi rele, kar je sicer redko ali pa konetkor nekje v prtljažniku
 

qay123

Zelenc'
12. sep 2007
20
0
1
Evo, danes zjutraj, ko je topleje so mi lučke takoj ugasnile in je bilo vse normalno.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.719
145
63
samojedu je težko oponirat, ker se je že na bivšem forumu izkazal
smile-1.gif
, ampak jaz še vedno navijam za akumulator.
To je pa res najmanjši problem sprobat. magari si ga sposodiš nekje.
kaj se zgodi z elektroniko, če ti štrom mrkne za trenutek? koliko časa rabi elektronika, da se "pobere"?
wink-1.gif


lp
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Lučko za olje prižiga presostat - ko je dovolj pritiska ugasne. Če bi bil vzrok akumulator, bi kvečjemu manj svetila oz. brlela. 100% traja predolgo, da se vzpostavi pritisk. Vprašanje je pa je zakaj, a akumulator tu nima veze. Poleg tega bi moral najti še razlago za ropot v motorju, dokler lučka sveti, če bi bil za lučko krivec akumulator.

P.S. - hvala za kompliment!
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zakaj v hladnejsih dneh?Po moje zato ker je gostejse olje in rabi dlje casa da nabije tlak, obenem pa je tudi ponavadi motor glasnejsi, ker ce ni tlaka ropotajo ventili ker v drocnikih ni dovolj pritiska.
Resitev bi bila malo "redkejse"olje ker sistem prej dobi pritisk, samo ce je motor izstrosen se lahko doseze ravno nasprotno-prenizek tlak in posledicno vecja obraba motorja.Najboljse je da das cimprej izmerit pritisk olja.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Možno. s tem nimam izkušenj direktno, a sam ne bi sumil olja. Zakaj? Zato ker zadeva traja predolgo. žto pomeni lahko, da so kanali prazni, kar se pa še hitreje zgodi pri "redkem" olju. Vsi govorijo da redkejše olje prej začne mazat itd. A štos je v tem, da morajo biti kanali polni in se olje črpa in maže takoj, pri prvih obratih. Taki simptomi se pojavijo edino pri menjavi olja in filtra, ker je filter prazen, a samo pri prvem vžigu.



Če ne bo pametnega nasveta, bi pač predlagal menjavo oljnega filtra, pa naj bo enkrat original, ki je sigurno pravi, ni pa niti 10% dražji od ostale ponudbe. Če ne pomaga, pa jaz sumim na okvaro črpalke. Četudi v topljših razmerah deluje, verjetno nima takega tlaka kot je treba. To bi pa edino meritev tlaka pokazala.
 
Nazadnje urejeno: