Kupujem kross motor

CrossBiker858

Zelenc'
31. okt 2019
7
2
1
Povejte mi prosim kir motocross si naj kupim za vecinoma po hosti si naj kupim pa seveda ne kitajski
Hvala za odgovore.
Lp
 

zino

Majstr
3. sep 2007
3.102
251
83
se ti pridem jaz z kroslo po dnevni sobi vozit? si razmišljal v tej smeri?
 

msenjur

Majstr
11. sep 2007
15.176
346
83
ocitno nimas pojma o kroskah. kaj te bolj zanima? hardenduro al proga? za zacetek zacni z 125. to je vec kot dovolj za zacetnika! pa opremo seveda imas? to so res divje zadeve za po gmajni.

pol pa najdi se enga serviserja, ce ne bos sam sraufal. bos dost v navezi z njim. to je jama brez dna.

uzivaj. jest nikol nisem mel jajc za konkretno voznjo teh strojev!
 
  • Všeč mi je
Reactions: lanos

lanos

Fizikalc
4. feb 2011
6.047
85
48
točno tako, kot je #msenjur napisal!!!
Če preživiš 125-2t..... ...
...........potem mine veliko časa, da si sposoben na kaj močnejšega.
.......450-4t znajo vozit redki. Sigurno je en mulc z 85ccm, ki obvlada, hitrejši od vsaj 3/4 lastnikov 450 ccm.
Pa pusti zdej vožnjo pod "štantgasom" v drugi prestavi.
V hosti se kaj hitro zgodi, da greš "podirati" drevesa s glavo naprej v deblo.
Moj nasvet. 125-2t za začetek, po kakšnem travniku za občutek, za na progo si pa najdi nekoga, ki ti bo vsaj osnove pokazal.
Zaščitna oprema več kot priporočljiva


PS. Tud če je tvoja hosta, se po njej ne smeš vozit s kroserjem ;)
 

MarkB

Pripravnik
3. jan 2008
108
1
18
Obišči stran
Motokros je zelo lep šport, če se ga lotiš po pameti in v okviru svojih zmožnosti. Če greš izven teh okvirjev, pokajo kosti. Vsekakor je bolje iti na progo, kot pa po hribu preganjati borovničarje in cuckarje.
Moj nasvet za prvi motor bi bil 250 - 4T, kar je več obvladajo redki, kar je manj bo žalost. Res pa je, da so sedaj zopet 2T v modi, torej 150 2T
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

lanos

Fizikalc
4. feb 2011
6.047
85
48
Lepo napisan prvi odstavek.
ostalo pa....
Za mladega začetnika je 250-4T premočno. Verjemi da je res mogoče zdaj 2T v modi prav zaradi tega!!
Med cestno 125 endurco 2t(brencl) in pravim cross 125 2t je velika razlika
 

MarkB

Pripravnik
3. jan 2008
108
1
18
Obišči stran
Jaz sem začel z 250 4T in nimam potrebe po več, na manj pa res nebi šel. Stare 125 2T znajo biti malo pasje, spodaj nič, na vrhu je zbezljano in rabiš znanje da ga pravilno pelješ. Zato sem tudi predlagal 150 2T kar bi znalo biti bolje, pa še enduro bi moral biti in ne kros. Med enduro in kros je lahko velika razlika v karakterju motorja, pa čeprav sta si lahko po kubaturi enaka
 

lanos

Fizikalc
4. feb 2011
6.047
85
48
po napisanem vidim, da si res imel crossa. (eni vedo vse, pa čeprav so ga samo videli -od daleč):)
Se strinjam s tabo. Zato pa jaz predlagam 125 -2t, da se nauči vozit. Na 2t je več dela in prestop na 4t je lažji. 4t je ena "potuha", kjer se bolj kot ne samo z gasom ukvarjaš. Pol je pa hitr prehitr.... Voznik vozi motor, ne pa motor voznika.
Ja... več kot 250-4t je brezveze. Imajo fantje bol nek predsodek... recimo .... "sem velik, pa rabim 450" al pa "sem težji pa mi je 250 preslabo" :D
Sem gledal en trening, kjer je "pubec" z 85 ccm večino vseh na 450 prehiteval. Pa so se sprva pritoževali, da naj ne bi šel na progo takrat, ko bodo 450 in 250 gor. Na koncu jim je bilo pa kar nerodno, kaj je delal z "močnejšo" konkurenco :aplauz:
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.234
383
83
85ccm 2T so svinjski, če je gor en 40kg mulo, ki obvlada, je zadeva res prekleto hitra in za večino 450ccm vikend ''dirkačev-nastopačev'' neulovljiva.
Gledam na lokalni progi, takoj vidiš, kdo obvlada in kdo je vikend dirkač.
Jaz bi za začetek šel na štiritaktnega manjša kubikaža, ker je precej bolj miren, pri dvotaktnih je treba kar delat.
 

lanos

Fizikalc
4. feb 2011
6.047
85
48
85ccm 2T so svinjski, če je gor en 40kg mulo, ki obvlada, je zadeva res prekleto hitra in za večino 450ccm vikend ''dirkačev-nastopačev'' neulovljiva.
Gledam na lokalni progi, takoj vidiš, kdo obvlada in kdo je vikend dirkač.
Jaz bi za začetek šel na štiritaktnega manjša kubikaža, ker je precej bolj miren, pri dvotaktnih je treba kar delat.
he he
4T so veliko bolj hudi od 2T. Videz vara.
2T ima zvok kot čebelica in ga moraš voziti pod obrati. Sliši se hudo.
4T znori pri nizkih obratih in je za ogromno "dirkačev-nastopaćev" usodno. Zvok nasproten od 2T globok, nizek. Dolgočasen. Ampak......
Verjemi..... 450 4T v Sloveniji malo obvlada takšen motor samo nekaj voznikov, večino jih ne obvlada.(Tim Gajser je zgodba za sebe) Sam tega ne bo priznal nobeden. Tudi 250-4T je spoštovanja vreden moor. Kot si napisal v prvem stavku o enem 40kg mulotu na 85 2T, ki pelje lulat vse "mojstre" na groznih mašinah... Jaka Pekljaj bi to naredil že na 65 ccm