Korona dilema #1 : pickup

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
Da nam ne bo preveč tečno.

Pa ker bomo fajn prišparali med to krizo* recimo da se odločamo med tema dvema

Mercedesa X-a ne moremo vzet ker ga ma šef :cool:

1.

33677157fe2fcd24d77080df6ca96764x.jpg


2.
2020-jeep-gladiator-1-1024x576.jpg



*sarkastično
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Za slovenceljne je ford ranger 2.2, za taprave dece pa dodge ram 5.7 hemi ali 6.7 cummins.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Vozil sem že L200, Navarro, Hiluxa, Rangerja (navadnega in Wildtrak), po cesti in terenu (tudi po tankovskem poligonu, na Šmarno goro, na Nanos itd...). Več ali manj so to vse "delovni stroji". Po terenu grejo solidno (a so hkrati preštorasti za veliko situacij in kakšen Jimny pride dlje), po cesti slabo, nekega adrenalina in ekstra doživetja je bolj malo. Edini, ki malo meji na kaj zabavnega je bil šefov Ranger Wildtrak, z predelanim izpuhom in tuningom na cca 300ps.

Verjamem da je Raptor prava stvar, seveda bolj F150 kot Ranger, a osebnih izkušenj s temi nimam. Lastnik lokalne avtopralnice imam RAM-a, ki se sliši obetavno, ne vem kako se taka gara dejansko pelje.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
RAM je drugi svet napram EU pickupom že zaradi velikosti, občutek pri vožnji ne razočara in je na ravni zunanje podobe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ti "mali" evropski pickupi imajo ponavadi 1 tono nosilnosti, to pomeni da je zadnje vzmetenje izredno trdo, ko je keson prazen. Bolj mehke sorte (in manjša nosilnost) so Amarok, Navara in Ranger Raptor (s FOX vzmetenjem). Američani imajo vse pickupe bolj na mehko naravnane, pri njih je kar standard, da je nek F150 samo "Half ton", kar je naravnost smešno za neko resno uporabo, je pa udobje zato verjetno na nivoju SUV.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Po moje ni težava v nosilnosti pač pa v tipu vzmetenja. Ranger Wildtrak ima lahko tudi 300ps, a zadaj je še vedno listnata vzmet, kot pri kočiji. In to potem poskakuje po cesti

1588070260051.png


Raptor ima pa takole (sem šel prav slikat, ker me je zanimalo):

1588070363485.png


1588070440361.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Listnate vzmeti vsekakor so faktor, ampak je vseeno velika razlika, kako trdo so nastavljene. Amaroka npr. dobiš z mehkejšimi vzmetmi, lahko pa naročiš HD vzmetenje, za večjo nosilnost in posledično manj udobja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Tip vzmetenja je pa tak zaradi nosilnosti. Skratka na vijačne vzmeti ki so narejene za klasično potniško obremenitev boš ob 1t tovora dobil 20cm posedanja vozila oz. neuporabno vozilo. Listnata vzmet po drugi strani ima (skoraj) enako višino ali je naloženo nič ali pa ena tona, zato se tudi uporablja za pickupe z veliko nosilnostjo (pa tudi drugod pri tovornih vozilih, ni to ekskluziva za pickupe).

Če hočeš univerzalnosti (1tona nosilnosti in normnalna civilna uporaba) rabiš pa neke vrste aktivno vzmetenje (več ali manj se uporabljal za tak nemen zračno vzmetenje).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.817
113
Raptorja bi jaz vzel ne glede na nosilnost, ker preprosto izgleda hud. Tisti sodček vina sem pa tja bi že prepeljal. Verjetno pa tudi s tisto nadgradnjo za kampiranje ne bi imel težav in tukaj tudi vidim njegovo uporabnost oz. prednost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi