Kdo lahko odstrani varovalni vijak?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Mnjah, ravno zato sem čakal 14 dni, da bi ta nastavek nazaj zrasel, ker sem ga očitno tako fajn usjal.
grin1.gif

Pa nekako ni hotel...
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Google it, ne vem kaj te zanima, maš polno variant.
No ja odgovor pa tak. Vse kar vidim je top šop varianta tvoji stvari.
Profiji uporabljajo po navadi namenske stvari, univerzalno je bolj za silo kot ne.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.907
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sam vedno varovalni vijak ročno privijačim in to z minimalno silo, tako da so kot novi...
Pojma nimam, kako mi je uspelo ga izgubit, ker sem ga vedno dal v mesto v rezervni gumi.

Če te prav zastopim, se voziš okol s premal zategnjenim vijakom oziroma štirimi? Dej reči, da ni res..... ker če je, pol mi ni jasno kaj da fak maš ljudem za pametovat o čemurkoli okol avta.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
Se mi je kar zdelo da so tili varovalni vijaki samo za postene ljudi jebat in jim stroske in sive lase povzrocat. Lopovi si za ceno 6 obicajnih vijakov ( za forda dobil ceno 270 evrov za kpl vijake) privoscijo komplet 16 varnostnih nastavkov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sam vedno varovalni vijak ročno privijačim in to z minimalno silo, tako da so kot novi...
Pojma nimam, kako mi je uspelo ga izgubit, ker sem ga vedno dal v mesto v rezervni gumi.

Če te prav zastopim, se voziš okol s premal zategnjenim vijakom oziroma štirimi? Dej reči, da ni res..... ker če je, pol mi ni jasno kaj da fak maš ljudem za pametovat o čemurkoli okol avta.
Narobe zastopiš. Varovalni vijaki se ne zapajkajo z mašino, temveč jih vedno jaz ročno dam noter, potem pa z roko in ključem za vijake privijačim toliko kot menim, da bo dovolj.
Glede na to, da do sedaj v več desetletjih nisem izgubil še NOBENEGA vijaka (ali da bi bil odvijačen), si mirno upam trditi, da se ne rabiš obremenjevat z mojimi vijaki. Jaz se namreč ne. Pa ne zato, ker bi bil bedak, temveč zato, ker so ustrezno zategnjeni.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bolj so/ste problematični tisti, ki mažejo kolesne vijake z mastjo.

Med te spada tudi ogromno mehanikov, katerim bi takoj moral blokirat obrt in jih poslati na "šolanje". V primeru, da niso mazani se skor ne da premalo zategnit, ker na prvo lahko silo zagrabi tak vijak in ni preobremenjen.

Vijaki se vedno lahko zategnejo s pištolo, samo ta mora biti nastavljena pravilno pa bo še več kot dovolj za moment ključ npr.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.907
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sam vedno varovalni vijak ročno privijačim in to z minimalno silo, tako da so kot novi...
Pojma nimam, kako mi je uspelo ga izgubit, ker sem ga vedno dal v mesto v rezervni gumi.

Če te prav zastopim, se voziš okol s premal zategnjenim vijakom oziroma štirimi? Dej reči, da ni res..... ker če je, pol mi ni jasno kaj da fak maš ljudem za pametovat o čemurkoli okol avta.
Narobe zastopiš. Varovalni vijaki se ne zapajkajo z mašino, temveč jih vedno jaz ročno dam noter, potem pa z roko in ključem za vijake privijačim toliko kot menim, da bo dovolj.
Glede na to, da do sedaj v več desetletjih nisem izgubil še NOBENEGA vijaka (ali da bi bil odvijačen), si mirno upam trditi, da se ne rabiš obremenjevat z mojimi vijaki. Jaz se namreč ne. Pa ne zato, ker bi bil bedak, temveč zato, ker so ustrezno zategnjeni.
Sej pravim, če nimaš zategnjenih dovolj, potem nimaš folku kaj pametovat. Koliko je dovolj se pa ve.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
To kar vidiš pri mehanikih, ko ti potegne po kolesni matici ni neka navadna mast, ampak namenska ... mislim, da ji rečejo keramična mast. Ampak ti pač nekaj vidiš, pa že misliš da je navadni vazelin, pa potem pametuješ.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
temveč jih vedno jaz ročno dam noter, potem pa z roko in ključem za vijake privijačim toliko kot menim, da bo dovolj.

varovalni vijak se popolnoma enako zateguje kot ostali. torej 11 kil (ali drugače če tako napiše proizajalec). To kaj ti meniš, da je dovolj je navadn bullshit in ne pravilno zategnjen vijak.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Bolj so/ste problematični tisti, ki mažejo kolesne vijake z mastjo.

Med te spada tudi ogromno mehanikov, katerim bi takoj moral blokirat obrt in jih poslati na "šolanje".

spet si pametn. Da neboš ki ti šel na eno šolanje. Ampak tako kjer se v praksi kaj naučiš in ne forume brat.
Si ti že videl kak zna suh rjav vijak v suhem rjavem pestu prijet v enem letu. Pa je bil pravilno zategjen. Sploh na kakih kombijih zna bit zabavno ko po meterskem roru skačeš ko budala, da spusti. Ampak ne ti že veš saj si forume bral, da vijakov se ne maže nikoli.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
O si se kar sam pofočkal.
bonk.gif


Ne nimaš kaj mazat z mastjo pa naj bo to praksa, forum ali pa laboratorij. To kar se v laboratoriju ugotovi naj pride do ljudi in s tem prakse, ker je tako prav, ne pa zato, ker je mehankarju, ki nima pojma prikladno.

Ne vem kaj ti šraufaš zaene rustbuckete, kolesni vijaki se nimajo kaj zapikat pri normalni uporabi, za morska amfibijska vozila z 200kkm ravno ne vem.
bonk.gif


Da se lepo sčištit če je kaj preveč umazanije, potem pa še z mesing dratpiršno potegneš pa pusti malo sloja gor. Obstaja posebna pasta za kolesne vijake sam to pa dvomim da uporabljaš. Še vedno pa to ni mast.
smirk-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Se ti vidi da si načitan teoretik. Prakse ti pa manka.
Saj če te bo kdaj življenja peljajlo stran od forum teorije v prakso se boš hitro naučil, da se na podvozja vse namaže, kar še hočeš kdaj narazn vzet. Pa če ti temu rečeš posebna pasta za kolesne vijake, kdo drugi anti sieze itd. Konec koncev tudi če je navadna mast deluje.
Ampak ti veš, ker si na forumu (al pa celo v laboratoriju) prebral, da šraufi ne rjavijo in je to to.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Bolj so/ste problematični tisti, ki mažejo kolesne vijake z mastjo.

Med te spada tudi ogromno mehanikov, katerim bi takoj moral blokirat obrt in jih poslati na "šolanje". V primeru, da niso mazani se skor ne da premalo zategnit, ker na prvo lahko silo zagrabi tak vijak in ni preobremenjen.

Vijaki se vedno lahko zategnejo s pištolo, samo ta mora biti nastavljena pravilno pa bo še več kot dovolj za moment ključ npr.
Jaz od kar vem zase mažem vijake z bakreno mastjo v spreju. Do sedaj nikoli problema z zapikanjem, se lepo enostavno odvijejo in kot rečeno, še niti enkrat v življenju nisem imel problema z vijaki, da bi se kateri odvijačil, itd. Na začetku sem uporabljal moment ključ, sedaj ga ne rabim več, temveč zategnem z občutkom v roki. Očitno je to glede na besede ostalih v tej temi največji možen kriminal.
So mi pa enkrat čisto na začetku moje vozniške karijere pri vulkanizerju tako zategnili vijake s pnevmatsko mašino in sem jih čez pol leta komaj z 1m štango odvijačil. Od takrat mi vijake pritegne, potem pa jih jaz ročno s ključem zategnem. Itak pa jih sam menjujem, razen če moram nove gume kupit.

Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
varovalni vijak se popolnoma enako zateguje kot ostali. torej 11 kil (ali drugače če tako napiše proizajalec). To kaj ti meniš, da je dovolj je navadn bullshit in ne pravilno zategnjen vijak.
Povej to mojemu kolegu, ki so mu ''posneli'' nastavek. Kot sem napisal so moji varovalni vijaki takšni, da ima nastavek izredno drobne zobce (cca. 1mm) in jih posledično zategnem tako, da vem, da so dovolj zategnjeni, hkrati pa tudi, da jih bom lahko odvijačil. Razen seveda, če usejem nastavek.
Se javim, ko me bo kolo prehitelo ali pa tudi, če samo izgubim en vijak.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.907
113
Mater, ti si pa celo pamet jebenega sveta požrl. Sej ko ne bi pametoval ljudem okol vožnje bi še šlo....tko pa...raj ne napišem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Mater, ti si pa celo pamet jebenega sveta požrl. Sej ko ne bi pametoval ljudem okol vožnje bi še šlo....tko pa...raj ne napišem.
Trenutno vidim le enega, ki pametuje in vsiljuje svoj pogled na svet drugim in to nisem jaz.
Za razliko od tvojega pametovanja in vsiljevanja, sem jaz samo napisal svoje večdesetletne PRAKTIČNE izkušnje.
Ali boš ti to uporabljal ali pa se smejal zraven, mi je čisto vseeno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
Znenc je dal 270 evrov za set novih vijakov ker mu je nek vulkanizer na dve leti starem avtu unicil (pretegnil?) vijake. Ne more nikogar obsoditi, ker je pri razlicnih menjal gume. Lahko pa samo sedanji rabi vijake, pa se bo tudi z dve leti starimi zadovoljil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Te zadeve se ne morejo zgodit. To vedno zategneš na polno, brez masti.
In potem lepo odvijačiš čez pol leta z enim prstom, nič se ne zapikne, nič se ne ''požre'' ali pretegne.

Baje in na forumu.
grin1.gif


To ti je isto, ko rabiš sklopko in imaš cene za 600 EUR, hkrati ti pa vsi pametujejo, da si glup, ker to se pa zrihta za 300 EUR. Ko jim rečeš, dej mi kontakt pa ali mrknejo ali pa ugotoviš, da je noter v ponudbi neko ''kitajsko'' sranje od materijala.
hysterical-1.gif


Da zaključim, ker se mi ne da več: včasih je pooblaščenc najcenejša možnost.
grims-1.gif


PS: Komaj čakam komentarje...