Katero olje. Peugeot ga pije...

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
mislm zanima me predvsem za viskoznost, znamka itak ni važna.

To ne drži, ravno med znamkami zna biti velika razlika in točno Castrol že lep čas ni na najboljšem glasu.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
Bo tudi po priporočilih proizvajalca olje 5W30 kar pravo:







To komot lahko razložiš tudi prodajalcu.
cool-1.gif
5W30 je sicer samo zato, da je malenkost manjša poraba goriva. Če hočeš zagotovo vedeti pravilno informacijo, poglej v knjigico vozila, katere specifikacije zahteva po ACEA standardu in če piše, da mora biti PSA B71 2296.

Če bi bilo vozilo moje, bi skoraj gotovo vanj vlival že zgoraj omenjeni Total quartz 9000, menjal pa bi olje in filter na 15.000km. Quartz
9000 zadosti tudi PSA B71 2296 standardu:





Torej, samo še pogled v knjigico glede viskoznosti in norm, pa se bo vedelo. In ja, 5W40 bi manj požrl.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
thanks. se mi je zdelo malo čudno, ker moj mehanik ni ravno nek butelj...

menjamo itak na cca 10 k km, ker je takrat glih leto naokoli, pa montaza zimskih gum, pa to zdruzimo.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ne ga srati nekaj na pamet no.

Total Quartz 9000 5W-40 ni predpisano za 1.6 VTI ali THP motorje. Sem ga imel en interval namesto Total Ineo ECS 5W-30 in je to bil tudi edini interval ko sem moral pred servisom doliti olje.

Enemu uporabniku avtomobilizem.com je celo motor šel v k***c ker so mu namesto Ineota nalili Quartz na uradnem servisu (enako kot meni, ampak pri meni na srečo brez posledic).
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
Bo knjižica več povedala. Lahko da ima @cizy prav. Vseeno me preseneča, da bi samo korak iz 30 na 40 naredil sranje.

Namesto Castrola pa bi jaz vsekakor izbral Total:
http://www.olje-dg.si/product.php?id_product=30

Da bi bila znamka važna, pa ne drži. Važno je, katerim specifikacijam zadosti. A pri totalu si lahko bolj "ziher". Če izbereš Castrol, potem: CASTROL MAGNATEC 5W-30 C2
http://prntscr.com/7tcu3k

Zadosti tudi PSA standardu B71 2290
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Kot si napisal, znamka olja nima veze, važno je, da zadosti specifikaciji. In za te navadne motorje, ki se uporabljajo v 99% alter vozil je razpravljanje o znamkah odveč. Če pa kdo čuti, da njegovo vozilo izstopa, pa naj naliva noter kar hoče, samo, da potolaži ego.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Zdaj šele prišel do foruma... Za 1.6 VTi je Total Ineo ECS (in skoraj izključno to olje, obstajata samo ene 2 alternativi), na Mimovrste je đabe. Meni ga na 5000 porabi liter, se sekiram... popolnoma nič. Baje bi naj bilo to zaradi mazanja verige, pa tudi če ni, BMK za teh par € na 5000km.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ne ga srati nekaj na pamet no.

Total Quartz 9000 5W-40 ni predpisano za 1.6 VTI ali THP motorje. Sem ga imel en interval namesto Total Ineo ECS 5W-30 in je to bil tudi edini interval ko sem moral pred servisom doliti olje.

Enemu uporabniku avtomobilizem.com je celo motor šel v k***c ker so mu namesto Ineota nalili Quartz na uradnem servisu (enako kot meni, ampak pri meni na srečo brez posledic).

Točno tak, not gre samo Ineo ECS, ki je kot sem že napisal v postu zgoraj na Mimovrste ceneje kot marsikatero 10-15/40 olje.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
Ker praviš, da mehaniku zaupaš, da ni nategun, naj ti zamenja še teflone, glede enostavnost rešitve in skoraj zastonj delov. Potem dalje uporabljaš pravilno 5W30 ali 0W30 olje in si zmagal...
cheer.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
Ti kar daj Total noter, 5w30 in bo ...

Poraba olja na Vti motorjih je normalna, piše tudi v navodilih da dolivanje olja med servisnimi intervali je normalen pojav
smile-1.gif


Moj DS3 1.6 16v VTi (88kW) je na 10.000km porabil cca 1,1L. (72.000km ima)

C3 Picasso 1.6 16v Vti (88kW) tudi občasno dolijem olje. (točno koliko ne vem, ker nisem si zapisal) Ponavadi pa sta bila usklajena z DS3. Ko je eden zajamral za dolivanje olja, je čez nekaj dni še ta drugi zapiskal. (tudi okoli 74.000km prevoženih)

Sedanja C4 1.6 16v Vti (88kW) naj ne bi pila olja. (po izjavi prejšnjega lastnika) Je pa vozil zelo umirjeno, tako da niti ploščic ni porabil v 90.000k. Jaz sem prevozil do sedaj 3000km ... olje še vedno ok
smile-1.gif


Na C3 Picassoju mislim da je noter Motul 5w30 (je bil servis narejen na Toyota servisu) pa je je tudi potrebno dolivanje.
2258076-attachment.php.jpg
 

Priponke

  • 2258076-attachment.php.jpg
    2258076-attachment.php.jpg
    46,2 KB · Ogledi: 1.103

jezek

Guru
24. jul 2008
2.591
1.224
113
V vti samo olje ustrezne viskoznosti, sicer sistem ne deluje pravilno in avto cuka, ne razvije ustrezne moci in vec pije - zaradi napacnega vziga
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
V vti samo olje ustrezne viskoznosti, sicer sistem ne deluje pravilno in avto cuka, ne razvije ustrezne moci in vec pije - zaradi napacnega vziga

Kaj ma olje in viskoznost z vžigom? Al kaj ne vem al si se zatipkal?
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Ker praviš, da mehaniku zaupaš, da ni nategun, naj ti zamenja še teflone, glede enostavnost rešitve in skoraj zastonj delov. Potem dalje uporabljaš pravilno 5W30 ali 0W30 olje in si zmagal...
cheer.gif
teflone mi je omenjal, ampak je rekel, da je liter na 10 000 normalno in da dvomi, da bo kaj bolje...

s tem se čisto strinjam. če pride menjava teflonov nekih 100 eur, imam ob dobrih 10kkm letno to za 10 let olja...

drugače pa hvala za prijaznost in vse odgovore. definitivno naročim totala, ko bomo menjali.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
Konec koncev 1l na 10.000 km res ni veliko in če so povsod taki podatki in vsi tako pravijo, bo že res nekaj na tem.

Tudi sicer, glede na kilometre teflonov še ne bi smelo mehansko obrabiti, da bi zaradi starosti prepereli - spet ne smejo po 7 letih. Če ni motor nikoli zakuhal, oz. se ni glava pregrela, tudi ne smejo postati trdi.
Povrhu vsega se že nekaj časa ne daje tistih starih teflonov iz ACM materiala s črno gumo, pač pa se sedaj uporablja FPM material (zelen ali rjav), kateri pa zdrži višjo temperaturo in je tudi odpornejši na mehansko obrabo.

Po enem zelo dolgem klancu dol ves čas zaviraj z motorjem, nikoli ne pritisni na plin. Ko prideš dol s klanca pa do konca po gasu. Če za tabo ne bo modrega dima, so tefloni OK.
 
Nazadnje urejeno:

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
ma kakšni tefloni...
confused-1.gif
to pije pa lahk dva teflona na en ventil natakneš...tko je, od sreče odvisn, eni več drugi manj...amen