Katero olje. Peugeot ga pije...

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
PEugeot 207 1.6 pije olje.. recimo liter na 10k km. KAtero olje je najbolje, da dajemo notri, da ga bo najmanj pil?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Odpravi napako (najverjetneje tefloni, možno je tudi brez demontaže glave) sicer pusti tako kot je in vlivaj predpisano olje (verjetno Total 7000 ali nekaj podobnega).
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Če gre za VTI motor potem je to normalno. Lahko probaš s kakšnim Mobil ali Motul ampak dvomim da bo kaj razlike.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
mislm zanima me predvsem za viskoznost, znamka itak ni važna.

napake zaradi 10 eurov na 10000 km ne bom odpravljal, skoda denarja.
 
Nazadnje urejeno:

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Napisal je tudi čudno. Najprej liter na 10k, potem pa strošek 10€ na 1000km
confused-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Cena teflona je cca 0,5€/kos. Tudi če imaš 16V, te stanejo 8€, ti pa napake ne bi odpravljal. No ja.

Ker je postopek zelo zelo enostaven, dela je malo, bi morala tudi sama menjava biti zelo poceni. Kupiš teflone znamk Elring ali pa Corteco in si zmagal.

LP
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
koliko je celoten strošek tega?

Sicer zanima me predvsem, katero olje bi bilo najboljse, ker me je včeraj tip v uni trgovini z olji v BTC napizdeval da kako da mam notri Castrol Edge SW30, da to pa res ni kul...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Težko govorim o celotnem strošku, ker jaz bi si to sam naredil. Ampak načeloma bi za delo dal recimo 2x znesek dela za menjavo svečk in tesnila pokrova ventilov. Koliko je to pri popoldancih, bi moral pa morda ti bolje vedeti kot jaz.

Glede olja pa, letnik vozila, kateri motor (16V?, koliko KW ali KS), zelo dobrodošlo še, če poveš oznako motorja...

Ker imam občutek, da se izogibaš dajanju teh informacij: Olje SW30 ne obstaja. Morda si mislil 5W30? Za naše kraje je najprimernejše olje viskoznosti 5W40, katero je sicer gostejše od tvojega pri delovni temperaturi, kar pomeni tudi, da bo nižja poraba. A gledati je potrebno tudi specifikacije (norme).
Peugeot priporoča Total, torej Total skoraj zagotovo ustreza normam tvojega motorja. Omenjam zato, ker je Total olje ravno najcenejše:
http://www.olje-dg.si/product.php?id_product=26

Še manj bi porabilo 10W40, saj je še nekoliko gosteje, a ni polnosintetično:
http://www.olje-dg.si/product.php?id_product=24
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Hvala za vse informacije.

Kaj misls, to bi blo pol nekih 100 eur za delo?

Hehe, verjetno je res 5W30, ampak je mehanik tako grdo napisal, da 5ka zgleda kot S.
wink-1.gif
Mehanik mi je tudi rekel, da je dal eno ful dobro olje notri. A pol to ni tako ok?

aja, ne izogibam se, samo od gospe je ta avto, pa ne vem kaj dosti o tem. zdajle sem se sicer spomnil, da imam prometno na gmailu. 1.6 i 16V 88kW (ne morem verjet sicer).
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
964
116
43
na to staro masino je dovolj 10-40 ali pa 5-40W. Da imas notri castrol EDGE 5-30 je cisto preseravanje. Da te pomirimo, Folksvagen grupa pravi da je poraba 1L na 1000km cisto normalno.
evil.gif
, tako da brez skrbi, si se dalec od "nemskih" standardov.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
ma ne, sej to vem, da je normalno. ampak pač samo sprasujem, če bi bila kakšna razlika, če dam notri kakšno boljše olje.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Hvala za vse informacije.

Kaj misls, to bi blo pol nekih 100 eur za delo?

Hehe, verjetno je res 5W30, ampak je mehanik tako grdo napisal, da 5ka zgleda kot S.
wink-1.gif
Mehanik mi je tudi rekel, da je dal eno ful dobro olje notri. A pol to ni tako ok?

aja, ne izogibam se, samo od gospe je ta avto, pa ne vem kaj dosti o tem. zdajle sem se sicer spomnil, da imam prometno na gmailu. 1.6 i 16V 88kW (ne morem verjet sicer).

Povej še letnik izdelave vozila. Koliko dela je lahko preveriš tudi tukaj:
https://www.youtube.com/watch?v=zFmC66YU6zI

Worker direktno pove, da je zgodba os snemanju glave navaden bullshit.
smile-1.gif

Ampak mehaniki (vsaj naši) bi takoj želeli točno to. Ne vem zakaj, morda imajo več od takega postopka. Na posnetku je vidno celo, da se da tudi brez kompresorja in stisnjenega zraka v valj. Ampak to je nepomembno, saj kompresor pa le mora imeti vsak mehanik.
Glede 100€ sam menim, da bi moralo biti dovolj, če mehanik ni oderuh. In to skupaj s tefloni in tudi tesnilom pokrova ventilov, katerega se splača menjati ob tem procesu, če ni kako dražje. Tesnilo pokorva tudi kupi Elring, če imaš možnost.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Ma ne kompliciraj med menjavo zlij tista dva litra olja notri le ustreznega daj, ker tisti w30 mi ni glih neki ok.
Lej za fabriko je ok liter na 1500km ti se pa za tole sekiraš.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
hm, letnik izdelave ne najdem, verjetno 2008, ker je bil prvič registrin julij 08. a je mozno, da tega ni na prometki?
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Poglej samo, če je oznaka motorja EP6 (5FW). Torej VTI. To pa gotovo piše v prometni.