Kako konzervirat Tomos avtomatik

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113
Tako kot je napisal Utisevalec...v YU je bil benz brez etanola...pa še svinčen super98 je bil bolj obstojen...

Pobrskajte malo po yenkee forumih kaka sranja majo z etanolom v benzu....vsi ki živijo malo bolj vn iz civilizacije in da so odvisni od motorke/rolbe/generatorja se hebejo kje najlažje do letalskega 100LL avgas bencina pridt...

Mnogi ga uporabljajo zgolj zato da se izognejo nevšečnostim z pucanjem frgazarjev in stalnega kupovanja novih membran/frgazarjev... Etanol naredi membrane trde....voda v benzu korodira aluminij...bronasti deli(šobe/puše) oksidirajo itd...
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.671
3.558
113
A sem jaz kaj zamudil, al se mi pravilno zdi da bo vsak čas 30 let kar nimamo jugo benza. Dajte še razložit kako so laufali avtomatiki med drugo svetovno,.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.547
8.900
113
Fantje, sej veste, o Tomosakiju govorimo. Motorka (stara dobra Tomoska pa en krš od Alpine k ga ma moj tast) tud kr šibata, pa je enkrat na let v uporabi, od tastarga clo na par let. Doliješ benz, kresne...... Pa da o kosilnci ne govorimo, tist je pa ene 5 do 7 let šibal na 50l benza, k smo ga spumpal fotru iz avta, k je ponesreč benz nalil v dizla..... Ven iz lope rrrr rrrr brrrrrrr in šiba, pa prasica težka neče crknt, da bi novo kupu, k bi bla lažja in manjša.
Tastar yugo benz je mel not pa svega i svašta, ne sam etanola.
 
  • Všeč mi je
Reactions: godfather

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113
Stem da za tomos mAtorko dobiš še vse....ko boš pa za Alpino ki je malo boljši "kitajc" iskal membrane ti bo pa vmes že siva brada zrasla ;)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Pri nas je tudi ena močnejša Alpina tam z začetka 90h. Pa niso še kitajke so kar made in italy in tudi dela brez enega samega servisa. Je pa drug problem da ima žaga 8kg in se mi jo ne da niti na kosovni odpad peljat!;)

Okoli Tomosa, predelava stare Puch tehnike (Colibri od Šnecerja) pri mopedih in Husquarne pri motornih žagah ni bil noben dosežek. Je pač delalo iz dobre stare logike da preizkušeno je vedno ok. Z mopedi so pač vlekli neko počasno evolucijo, vsaj kar je bilo modelov za rajo. Če je bilo kaj od Tomosa legendarnega in inovativnega so bili izvenkrmi motorji za čolne, tam so dejansko bili celo trend makerji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113
Legendarni so bli 50ccm za GP dirke...

Kar se tiče izvenkrvnih...vsaj za T10/18 sem slišal da naj bi bla neka francoska licenca...?
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
no, pa sem ga spet iz kleti vzel, je spet toplo. nočem komplicirat, motor je zdaj 15 let stal, dobil sem ga od sorodnikov. ker pa nikoli nisem imel in skrbel za te stvari, sem rekel, vprašam. pač ja, ne bi rad pucal dize večkrat na leto, če bi bili v rezervoarju kakšni delčki rje ... drugače pa ja, pali ko metak, edino pipico za bencin bom moral menjat, ker malo spušča ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.457
113
Pa montiraj filter med rezervoarjem in fergom...vsak velo...al pa prodajalna kosilnic...