Kaj je tista lučka vozilo-ključ?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Ok, čuden primer, zgodil se mi je danes ...

Pacient je VW Passat 98 ...

Odklenem vozilo, vstopim dam kontakt in po začetnem standardnem lightshowu (kontrola lučk) mi utripa na armaturki tista lučka, ki prikazuje avto in pod njim ključ (oranžne barve) .. nisem siguren ampak mislim da nista goreli niti lučki za ročno zavoro in akumulator kot je klasika pri kontaktu (mogoče se motim ker je tista druga luč bodla v oči). Potem probam vžgat in avto zavergla, parkrat obrne svoje drobovje in mrkne ...

Ponovim vajo in dela vse kot ponavadi, kontakt (brez da bi potem utripala una lučka) in vžge BP. Potem sem za foro še parkrat poskušal proces vžiganja, odklepanja, zaklepanja itd. pa se težava ni ponovila.

Naj ob tem povem da sem imel ob vklopu vklučene brisalce in pa gretje zadnje šipe/ogledal, preden sem avto parkiral pa sem prav grdo pribil čez robnik (ker se je nekdo spomnil da mora biti parkplatz 5 cm višje kot cesta). Je pa zunaj tudi dež, če je kaj povezano s temi simptomi.

a. Kaj je una lučka z "avtom in kjučem" ... do sedaj sem bil mnenja da gre za kontrolko "imobilizatorja", a mogoče pomeni (še) kaj drugega?

b. A bi znali biti simptomi povezani z elektriko? Recimo da je akumulator bolj pri koncu (čeprav je star dve leti)?

c. A je lahko računalnik vozila ob pretresu med "sekanjem" robnika doživel kakšno "napakico" in potem ob ponovnem zagonu deloval malo čudno?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Lučka "avto s kjučem" ne mislim tiste, ko je kjuč v smislu orodja za odvijanje matic!
grin1.gif
Kjuč je mišljen kot kjuč za odklepanje ..

Lučka se vedno prižge ko daš kontakt in potem po 2, 3 sekunde izgine ... isto kot lučka za Airbag, ABS ...

Evo slikco, kvaliteta je pa v k***, slikano s telefonom, samo se mi ne da še enkrat lezt v avto danes.

auto_kljuc.jpg
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Citat:
Uporabnik blazzzzz pravi:
blokada motorja?

A lahko to 100% potrdiš? Nimam namreč navodil za avto, pa do sedaj sem mislil da gre za blokado motorja (oz. imobilizator kot sem prej imenoval).

Drugo vprašanje .. če je to lučka za blokado motorja zakaj se je vključila in kako blokada sploh deluje -> meni ja avto zaverglal, sem do sedaj mislil da blokada onemogoča tudi to?
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
100% blokada motorja. Lučka utripa takrat, ko ne more prebrat kode ključa in zato avto vžge, nato pa takoj ugasne. Napaka se rada pojavlja na passatih, a6, a4, .. Za vsakega električarja ki se spozna na VAG je to 5min dela (karikiram). Meni je to en majster uštimu za 2 bivša jurja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Tenkju to sem rabil vedet ... me pa zanima glede na to da se problem do sedaj ni pojavljal, a bo šlo na slabše?
rolleyes-1.gif
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.654
7
38
Ljubljana- okolica
jaz sem imel isti problem napaka je bila na releju števika 106(golf IV) ki je pod armaturno ploščo. Zadeva enkrat dela enkrat ne pri meni bo potrebno menjati že ddrugi rele nevem pa zakaj se to dogaja. Zadeva se nasrečo ni stopnjevala je pa zelo moteča. Najbolj smešno je pa to ko zgledaš kod da neznaš speljevati ko vžigaš avto.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, tudi men se je pojavil ta ključek na Peugeot 406 Coupe. Izklopil sem kontakt in ga spet vklopil in je blo vse v redu. To pomeni, da ne more prebrat kode ključa, kot so že napisali.
 

WolfSLO

Pripravnik
20. avg 2007
183
0
16
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
jaz sem imel isti problem napaka je bila na releju števika 106(golf IV) ki je pod armaturno ploščo. Zadeva enkrat dela enkrat ne pri meni bo potrebno menjati že ddrugi rele nevem pa zakaj se to dogaja. Zadeva se nasrečo ni stopnjevala je pa zelo moteča. Najbolj smešno je pa to ko zgledaš kod da neznaš speljevati ko vžigaš avto.

A pa si prepričan, da je ravno rele 106? Se mi ravno tako pojavlja problem
bonk.gif