hyosung comet 650 naked bike

shift

Guru
20. jul 2007
9.759
2.044
113
za šankom
zakaj ja in zakaj ne??
zadeve so skoraj zastonj.klepajo jih v koreji.650ccm motorji so baje suzukijevi.bi bil poleti vredu zadeva za v službo.torej 50km na dan?
ima kdo izkušnje z njimi??
Hyosung_650_Comet_stpz.jpg
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.759
2.044
113
za šankom
mah glede imena se sploh ne obremenjujem,sej itak skoraj nič ne daš zanj 3-4 leta stari so po 2-3k€.dej mi povej ker si bolj domač na dveh kolesih.bi vzel hyosunga ali kakega starejšega japonca.v tem primeru vsaj ene 5-7 let starejšega japanarja dobim za ta denar.več ne bi dal denarja glede na to da bo to bolj fun ride za v službo
confused-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
k so Forda vprašal ker avto je dober..je rekel NOV.

1. propbaj a ti motor sede, položaj itd.
če ne, pol ni kaj. če sede..potem glej kaj bi ti še sedlo pod rit.

in potem če najdeš dobe rprimerek..potem se odločaš. dokler pa nimaš oglednao..je tole naj izbira.

motor ni lahko kupit.če se ne spoznaš in kupiš jajca..se še ubiješ lahko.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.948
5.473
113
A niso šli že vn iz prodaje ker so smrtno nevarni...ker ta spodn cilinder rad zariba pa se strefiš v jarek!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.948
5.473
113
Pa tud tko sm zvedu to ker mi je frend delu na Hyundai prek katerga je uvoznik prodaju ta motor......pa so ga tm umaknil iz prodaje ker je folk zarad napak začeu k njim hodt pa težit pa se tožart! Skratka niso kjpreveč zanesljivi!
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Tako na hitro bi ti predlagal Hornetko, ki je tudi v tvojem cenovnem rangu. 2003 imajo ceno par stotakov čez 3k € in malenkost boš lahko še zbil ceno pa si tam. Mislim, da so 2003 že vse z novejšo obliko, motor je preizkušen in veliko zdrži, je nezahteven za vzdrževanje in veliko veliko boljši nakup kot comet.
Najbrž pa je v tem rangu tudi kakšen Z750 samo mislim, da je Honetka bolj primerna za umirjeno vožnjo pa še glede zavarovanja mislim, da si s Hornetko v nižjem razredu kot pa pri Z750.
Ali pa celo ER 5 samo to je pa res samo za umirjeno vožnjo!
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Seveda! Tudi kakšna FZ6 bi bila! Samo mora se točno odločiti kaj pričakuje od motorja in kaken način vožnje bo imel!
smile-1.gif


Vse je to cenovno okoli 3k € nekateri celo nekaj nižje.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.759
2.044
113
za šankom
umirjen način vožnje.motor ki bi bil lahko vodljiv.in ne prenizek.mam namreč 190cm torej kaki šporntiki odpadejo.

gledam hornetke zdej na netu pa se mi tudi zelo dopade.kvaliteta pa je verjetno veliko boljša kot pri hyosungu najbrž.
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
V primerjavi s FZ6 ali Z 750 ima Hornetka bolj linearno krivuljo navora in tudi do ~7.000 rpm je čisto lepo vozna potem pa malo bolj poskoči!
smile-1.gif

Zdej jo pa že skoraj malo pogrešam!
grin1.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Jaz tudi nekako izbiram med Hornetko in Fazerko. Sicer različna po duši za vozit, ampak nekako mi je Fazerka bolj prirasla k srcu. Res pa je da se mi za 50km na dan poleti (služba in nazaj) tako kot tebi ne splača dati ne vem koliko $. Sem gledal tudi cenejše alternative (GPZ500 in Yamaha Diversion), pa so mi prvega odsvetovali, drug je sicer mal grd ampak bi preživel, samo tiste jurja evrov razlike je premalo da bi vzel toliko slabšo/starejšo zadevo. Skratka prespat je treba...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.095
805
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
zakaj ja in zakaj ne??
zadeve so skoraj zastonj.klepajo jih v koreji.650ccm motorji so baje suzukijevi.bi bil poleti vredu zadeva za v službo.torej 50km na dan?
ima kdo izkušnje z njimi??
Hyosung_650_Comet_stpz.jpg

Tale Hyosung je dobesedna kopija Suzukija SV prve generacije. SV odtehta višjo ceno v višji kvaliteti izdelave, boljših zavorah, po aluminijastem okvirju in še marsičem... Na Internetu med njima obstajajo obširni primerjalni testi. Vsi se končajo z istim zaključkom.

SV je v vseh pogledih boljši motocikel, je pa Hyosung dober nakup za svojo ceno. Od lastnikov Hyosungov se na motosvet.com prebere kar nekaj težav in pa teh mopedov ni veliko v obtoku, čeprav so govorili, da je prodajna uspešnica, ga je SV "nesel".
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.331
948
113
Titograd
Sem bral o teh motorjih, sploh ti taprvi ko so prišli je bilo potrebno vijake na novo zategovati, ketne španati, tekočine menjati....... pa so še vedno radi ribali. Malo več kot leto nazaj sem videl 2 leti starega ki še ni bil registriran sploh, torej kao nov, pa je imel okoli 3k € ceno. Res zelo nizko.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.095
805
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
umirjen način vožnje.motor ki bi bil lahko vodljiv.in ne prenizek.mam namreč 190cm torej kaki šporntiki odpadejo.

gledam hornetke zdej na netu pa se mi tudi zelo dopade.kvaliteta pa je verjetno veliko boljša kot pri hyosungu najbrž.

Če bi malce na grobo rekel gre nekako takole: eno- in dvo-valjniki so kot turbodizli, ogromno navora pri nizkih obratih ter relativno majhna končna moč, z njima tudi zelo nizka poraba. Vrstni 4-valjniki so kot Honde. Spodaj in na sredi nič, potem se jim pa zmeša.

Fazer je zelo dober moped, ki pa ima malo moči in navora do 8k rpm. Potem pa naenkrat vse.

Imaš tudi Hondo VFR, ki kot edina uporablja VTEC med mopedi. VFR že tradicionalno slovi.

Če sklepaš iz prvega odstavka ti priporočam da gledaš za eno- in dvo-valjniki za umirjeno vožnjo. Priporočam Rotaxov motor, ki ga najdeš v BMW 650GS, v Aprilii Pegaso 650, v Yamahi XT, Yamaha MT-03, pa še kje. Dvo-valjnik: Suzuki SV650 ali njegov "bratranec" z istim agregatom Suzuki V-STROM 650. Vsi ti mopedi gredo na 4l na 100km. SV pa ima manj kot 4 sekunde do 100km/h, če dvomiš v njihovo moč.