EVJ KABELSKI TV

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
Spet so nekaj zajebali pri vcerajsnji nadgradnji Eon box-a s temi podnapisi... Sedaj sicer izberem pri drugem jeziku “No subtitle” ampak se nastavitev ne shrani.... in na nekaterih nemskih programih vseeno prikazuje nemske podnapise...:confused::confused:
Pa si ziher da niso to spet tisti kanali s telekst podnapisi, ki se jih itak ni dalo izklopit, al kaj smo že ugotilovili nazadnje? Mislim če je na enih ok, na drugih pa ne, je vrjetno neka razlika med njimi.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Seveda so tisti programi... in po zadnji nadgradnji se jih je dalo izklopit ... V nastavitvah si pri drugem jeziku podnapisov izbral "No Subtitle" ... in je potem delovalo tako, kot mora ...
Pasted_Image_23_07_2020__08_44.png


Sedaj ko to izberem in grem ven, ter se enkrat nazaj not v nastavitve, je spet vpisan zadnji jezik, ki je bil nastavljen... Lahko se izbere katerikoli drugi jezik in se OK shrani... le ce izberem "No subtitle" se to ne shrani ... in podnapisi se prikazujejo ...

Pasted_Image_23_07_2020__08_47.png

Pasted_Image_23_07_2020__08_48.png


Tukaj je vec na to temo >> https://www.alter.si/tema/evj-kabelski-tv.1023783/post-2919213

Resitev trenutno je samo ta, da za sekundo prevrtim nazaj in potem gledam stream preko "ogled nazaj" (IP TV) ...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
Ta nastavitev kolikor vem dela za DVB podnapise ne TXT, ampak saj kolikor vidim so bili nazadnje na ARD 1 in RTL (za razliko od Kabel 1) pravi DVB podnapisi (torej ne teletekst). Ja pa potem problem v samem vmesniku, če res ne gre nastavit. Jaz bi poslal mail s točno verzijo FW, aplikacije in (natančnim) opisom napake. Po telefonu dvomim, da boš uspel tole razložit, ker je dost specifičen problem, pa na koncu bodo itak morali prijavit naprej grupnim developerjem, sami nimajo tu kaj reševat. Tisto, da se "hardcodeanih" podnapisov ne da izklopit, je pa vrjetno mišljeno za podnapise, ki se na IP streamu lepijo direktno na stream (in jih res ne moreš izklopit) ali pa morda teletekst podnapise.... sigurno niso razumeli s čim imaš težavo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Opa... odgovor sem dobil ze po manj kot enem tednu ... ;)

Pozdravljeni,

Napaka je bila že posredovana razvijalcem in zaenkrat še čakamo na povratne informacij in ureditev. Začasna rešitev je da program gledate s par sekundami zamika.
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Opa... odgovor sem dobil ze po manj kot enem tednu ... ;)

Pozdravljeni,

Napaka je bila že posredovana razvijalcem in zaenkrat še čakamo na povratne informacij in ureditev. Začasna rešitev je da program gledate s par sekundami zamika.
Ja včasih te presenetijo, k meni je tehnik prišel enkrat po prijavi napake v 3 urah, pa še nedelja je bila...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To je ze drugic ali celo tretjic, da so pokvarili delujoco zadevo ... in vedno se zalomi pri nadrgradnji ... ravno pri teh podnapisih... Ravno ko se zadeve nekako postimajo ali ko sami najdemo resitev, spet pokvarijo ;) ... Problem je potem ta, da imajo sicer cel kup razlicnih poti za kontakt... samo kaj ko so ti komunikacijski kanali namenjeni samo za lazja vprasanja... ce je kaj tehnicnega ... pa zadeva traja, preden se uredi, ce se uredi...
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Sam sem imel zadnjič težave z modemom, zvečer kličem na podporo, zjutraj je tehnik pri meni, zamenja modem, vse konektorje in razdelilec, ter še nekaj nastavi v omarici glede jakosti in sedaj vse deluje kot mora. Sem imel stare konrktorje in razdelilec cca 16 let. Pač pozitivna izkušnja, sem pa nekaj časa nazaj isto prijavljal napako so pa rabili en teden...
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Po mojem je ta tema že za zaključit EVJ-ja kabelske ni več in se bomo morali selit na temo od Telamacha...
 

Psemek

Zelenc'
28. feb 2008
5
0
1
Vprašal bi kakšen protokol je potreben na predvajaj.si, da ti omogočijo uporabo? V četrtek 6.10. sem jih poklical in potem pisal mail z vlogo. Ker v petek tekom dneva ni bilo kakšnega odziva sem jih poklical in preveril, če so dobil mail in so. Danes v torek 11.10. sem jih zopet klical in preveril, če lahko že pričnem z uporabo in naj bi bila pogodba napisana a je še vedno ni na mail.