EVJ KABELSKI TV

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Nisem iz območja Medvod in sem pogodbo že dobil....še mal talajo bombončke sam potem je vezava za 24 mesecev, kar pa vsaj pri meni odpade...
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Evo na mojem koncu je kot kaže počasi konec promocijskega dela, nekateri programi, ki jih nimam v programski shemi EON Light so že zakodirani...so mi pa pred dnevi poslali aneks, da če želim mi za vezavo 24 mesecev dajo pri paketu EON Light razširjeno shemo za dobo 24 mesecev...ker razširjene sheme ne potrebujem sem se pač odločil, da ne podpišem aneksa, saj ne želim vezave...Mi je pa všeč da so na EON-u dodali temno ozadje, tisto s profili je pa itak vseeno, saj si že sedaj lahko imel narejeno svojo programsko shemo :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Imaš srečo, da niso uporabili pred par leti klasičnega Telemachovega natega: odprejo za vse tako da moraš potrdit odprtje, pol pa če nisi en mesec pred potekom "promocije" odpovedal, si bil avtomatično not. :(
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
Evo problemček, imam zakodirane programe, skratka gledam lahko le SLO 1, 2 in 3, ostali programi ki bi morali biti odkodirani so zaklenjeni, kličem na Telemach, problem je v stari kartici, potrebna menjava, čakam tehnika ga ni....še enkrat kličem in rečejo da sploh nalog ni odprt, odprejo "na novo" nalog rečejo da pride jutri in ga spet ni....spet urgiram, mu pošljejo urgentno da me pokliče, klica ne dočakam....me prav zanima koliko časa bom čakal da prispe do mene....čakam ga že teden dni, že razmišljam v menjavi operaterja..., še dobro da zadnjič nisem podpisal vezave za 24 mesecev...pri EVJ-ju so takšne zadeve takoj uredili...
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kar se tice tega so kar pocasni ja...

Moram pa pohvlalit Eon TV na racunalniku preko broswerja... Sem trenutno na dopustu na Hrvaskem in zadeva deluje odlicno... brez prekinitev... in shema je enaka kot doma...
 

yohnnyb89

Pripravnik
17. dec 2019
131
6
18
Jaz sem jih povprasal ce se da dobiti kaksen popust ker smo njihovi novi narocniki in sem dobil ponudbo -25% za obdobje sestih mesecev ob 24 mesecni vezavi. No nekaj je....
 

sandbaky

Fizikalc
31. dec 2019
218
27
28
A ima kdo D3 cisco PSD2120 sprejemnik, ki ga je potrebno povezat z utp kablom za ogled za nazaj za 72 ur, me zanima če vam tole deluje? meni ne... Kak nasvet?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Poklici Telemach... bodo uredili na daljavo... Vsaj pri mami je bilo tako.. ima pa D3 box, katerega ni potrebno priklopiti preko UTP kabla... ker vse poteka preko coaxa... Traja pa nekaj casa, da zadeva zacne delovati po priklopu... Pri meni prvi dan ni delovalo, drugi dan pa ko sem hotel ze klicat, je pa zacelo delovat...

Gre pa za model PSD3121

 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Pred casom, ko sem to probal, ni pmagalo... Sedaj sem kot prvi jezik pustil SLO, drugi jezik pa sem izbral "No subtitle" ... in kot kaze to deluje... Na ARD se zaenkrat pondapisi ne prikazujejo... se pa prikazujejo slovenski tam, kjer so na voljo (recimo SciFi, in ostali tuji, predvsem angleski programi) ... Ce bo tako ostalo, bo kar OK ... :D

Spet so nekaj zajebali pri vcerajsnji nadgradnji Eon box-a s temi podnapisi... Sedaj sicer izberem pri drugem jeziku “No subtitle” ampak se nastavitev ne shrani.... in na nekaterih nemskih programih vseeno prikazuje nemske podnapise...:confused::confused:
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Telemach vedno ob problemih dokazuje, da so "salabajzerji" in se obnasajo, kot da nimajo pojma...

Ze nekaj dni poskusam dobiti informacijo o tem problemu s podnapisi oz. jih obvestiti, da imajo nekaj narobe ... Po telefonu jih je zelo tezko dobiti... ker se clovek prej navelica poslusati reklamna obvestila ... Pri poskusu kontakta preko chata na spletni strani dobivam stalno obvestilo, da naj poklicem:

Pozdravljeni, v primeru nedelovanja vas naprošamo, da nas zaradi lažje komunikacije in hitrejše ureditve kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 070 700 700, kjer vam bodo naši tehniki z veseljem pomagali.

Pri poskusu preko FB je enako...

Prejle sem koncno dobil nekega tehnika na telefon... mu povem, v cem je problem... pa je rekel, da je dobil informacijo od nadrejenih, da tako pac je in da se teh hardkodanih podnapisov ne da izklopit ... in da ce mi kaj ni prav, naj napisem po mailu ... Po mailu pa bom verjetno cez ene dva do tri tedne dobil odgovor, da naj poklicem 070 700 700, kjer mi bodo njihovi tehniki z veseljem pomagali :fredi: