Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj je zaružilo pri VW touranu tdi 2005.danes obvestilo iz servisa dsg je hin.cena brez dela 6200€.o kakršni koli kulanci ni govora.
avto kupljen nov pri nas redno servisiran,prevoženih 95k km.avto ima sestrin fant ki ga že cel dan boli glava.glede na to da cena novega ni bila ravno ugodna sedaj pa še nekje 7k € vložka v avto ki je praktično nov in presega 50% vrednosti avta.se zadeva sploh splača menjatimogoče je kje kak maher pri nas ali v tujini ki bi znal popraviti zadevo za spodoben denar.vsaka info je več kot dobrodošla
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobro če je to pogosta napaka bi lahko dali kako kulanco ali se poglobili v menjalnike zakaj crkujejo in to z vpoklicem odpravili.zadeva je nova le preko 6k€ kar ni malo
Zato pa WV nikoli ne bo na nivoju Toyote.
Lp
Osebno še vedno raje dam 6k za nov menjalnik kot pa da mi zašteka gas in zaključim "kariero" pod kakim tovornjakom.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj je zaružilo pri VW touranu tdi 2005.danes obvestilo iz servisa dsg je hin.cena brez dela 6200€.o kakršni koli kulanci ni govora.
avto kupljen nov pri nas redno servisiran,prevoženih 95k km.avto ima sestrin fant ki ga že cel dan boli glava.glede na to da cena novega ni bila ravno ugodna sedaj pa še nekje 7k € vložka v avto ki je praktično nov in presega 50% vrednosti avta.se zadeva sploh splača menjatimogoče je kje kak maher pri nas ali v tujini ki bi znal popraviti zadevo za spodoben denar.vsaka info je več kot dobrodošla
Kaj je sploh narobe z menjalnikom? Opis napake? Je bil tudi kdaj "chipan"?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ti si tipičen primer tega, kar sem zgoraj opisal. Tebi je nekdo od prodajalcev odsvetoval DSG, po čemer sklepaš, da vsi odsvetujejo DSG. Potem imaš še kolega s podobno primerjavo. Pred mesecem dni smo popravljali Toyoto Avensis 2.0 D-4D, ki ji je po 167.000 km zaribal motor. A lahko torej sklepam, da so 2.0 D-4D motorji zanič, ali da je celo Avensis zanič?
Skratka, v tejle naši Sloveniji ima vsakdo ponavadi 2 kolega, pri katerih gre bodisi vse narobe, bodisi vse štima. N=3 ... v povprečju.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ampak je razlika......toyota je napake sposobna priznat pa tud kaj zamenjat ( brez tvojih stroškov) pr VAG grupi pa tega ne poznajo!
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ampak je razlika......toyota je napake sposobna priznat pa tud kaj zamenjat ( brez tvojih stroškov) pr VAG grupi pa tega ne poznajo!
Khm, sposobna priznat? Kdaj? Po tistem ko umre xx ljudi?
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ampak je razlika......toyota je napake sposobna priznat pa tud kaj zamenjat ( brez tvojih stroškov) pr VAG grupi pa tega ne poznajo!
Khm, sposobna priznat? Kdaj? Po tistem ko umre xx ljudi?
To je tudi res, vendar ne pozabit, da je Toyota tudi priznala menjavo motorja (mislim, da gre za 1.8), ker je zaribal. Ne zagovarjam japonce, imam sam mešane izkušnje z njimi, vendar tukaj je tudi potrebno priznati, da vsseno priznajo svojo napako in jo odpravijo.
Jaz osebno sem rekel,da naslednji avto bo imel DSG, ker mi je všeč kako zadeva deluje.Napake, če so bodo slej kot prej odpravili ... imajo čas še 2 leti, ko bom menjal avto
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobro če je to pogosta napaka bi lahko dali kako kulanco ali se poglobili v menjalnike zakaj crkujejo in to z vpoklicem odpravili.zadeva je nova le preko 6k€ kar ni malo
Zato pa WV nikoli ne bo na nivoju Toyote.
Lp
Osebno še vedno raje dam 6k za nov menjalnik kot pa da mi zašteka gas in zaključim "kariero" pod kakim tovornjakom.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ampak je razlika......toyota je napake sposobna priznat pa tud kaj zamenjat ( brez tvojih stroškov) pr VAG grupi pa tega ne poznajo!