dsg šu papa

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
samo to da ni kulance pa je višek svinjarije, sploh glede na to da so to znani problemi

A se je o teh problemih že kaj pisalo? Meni je to novo.

Pa kaj točno odpove pri teh menjalnikih? Zanima me s strojniškega stališča..

grem v ponedeljek z bodočim svakom na servis pa povem
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Kje so sedaj zagovorniki avtomatikov DSG, in podobnih novotarij.
Jaz bi menjal za rabljeno klasiko.
Kdo ti garantira da bo nov dsg delal več kot 5 let (kot sedanji)

Problemi pri novih 6. st. menjalnikih.?(pisal c15slo?)

Sumim da so začeli tudi tukaj šparat na materialu in so začel kakšno poceni železje notri tlačit.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.440
862
113
tudi meni je na V50 crknu glavni ležaj v menjalniku. Odgovor na Volvu: kupi cel nov menjalnik, ker jih ne popravljajo. K sreči sem potem dobil ležaj na Ford servisu, sam avto pa gre od hiše...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobro če je to pogosta napaka bi lahko dali kako kulanco ali se poglobili v menjalnike zakaj crkujejo in to z vpoklicem odpravili.zadeva je nova le preko 6k€ kar ni malo

Zato pa WV nikoli ne bo na nivoju Toyote.

Lp

Osebno še vedno raje dam 6k za nov menjalnik kot pa da mi zašteka gas in zaključim "kariero" pod kakim tovornjakom.
smile-1.gif
 

B81

22. jul 2007
34.522
8.970
113
Če so meni takrat na 5 let starem mondeu menjali motor (kao), ko je loputice noter potegnil, potem ne vidim razloga, da VW ne bi vsaj delno pokril stroška. Kdo je glavni za VW v Sloveniji, ste se menili z njim? Ali so to glede kulance kar na servisu povedali?
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Problem je, ker imajo novi motorji precej več navora in in še ponavadi v začetku območja vrtljajev. Menjalniki so tako precej bolj obremenjeni. Ampak menjalniki so crkovali tudi prej, tako da jaz nebi poploševal, da zaradi 6 prestave zdaj crkujejo menjalniki. Prav zaradi prehoda na SAS sklopke in dvomasne vstrajnike je bilo omogočeno, da zadeve držijo precej več kot prej.
Sicer pa, če je v Nemčiji taka cena sploh ne razmišljat kupit gor menjalnik in menjat pa je.
 

B81

22. jul 2007
34.522
8.970
113
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Problem je, ker imajo novi motorji precej več navora in in še ponavadi v začetku območja vrtljajev. Menjalniki so tako precej bolj obremenjeni. Ampak menjalniki so crkovali tudi prej, tako da jaz nebi poploševal, da zaradi 6 prestave zdaj crkujejo menjalniki. Prav zaradi prehoda na SAS sklopke in dvomasne vstrajnike je bilo omogočeno, da zadeve držijo precej več kot prej.
Sicer pa, če je v Nemčiji taka cena sploh ne razmišljat kupit gor menjalnik in menjat pa je.

Ne vem, če ima dvomasni vztrajnik kaj pri tem, prej bi rekel, da le-ta crkne prej od enomasnega, le tresljajev je manj, to pa je tudi vse.
In na splošno gledano, zadeve ne zdržijo dlje, ampak vedno manj. Bolj je novo, bolj je slabo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda pa ob tem ne gre pozabit, da crkujejo tudi recimo navadni, ročni menkalniki. Nekatri prav pogosto (se še spomnim punta leta nazaj, je bilo čisto normalno, da se je razletel, in to dobesedno - pa si se lahko samo lepo v 5 po AC peljal).

Nisem rekel, da drugi ne crkujejo. Samo crkovanje DSG menjalnikov je očitno precej nad povprečjem crkovanja menjalnikov. Sploh pa je problem to, da ne gre za 7 ali več stare gare z 150.000 km ali več. Temveč gre za dokaj nove in redno vzdrževane avtomobile.

Ogo
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.742
2.349
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dobro če je to pogosta napaka bi lahko dali kako kulanco ali se poglobili v menjalnike zakaj crkujejo in to z vpoklicem odpravili.zadeva je nova le preko 6k€ kar ni malo

Zato pa WV nikoli ne bo na nivoju Toyote.

Lp

Osebno še vedno raje dam 6k za nov menjalnik kot pa da mi zašteka gas in zaključim "kariero" pod kakim tovornjakom.
smile-1.gif

Bo držalo, kar se tiče napake kot je ta, ki je smrtna.

Ampak zadeva se bo rešila, kot se je premnogo drugih napak,
DSG pa bo še vedno stal 6k€ in ne bodo hoteli slišat za vpoklic.

Lp
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Glede na trende v dizajniranju vozil se prostor za menjalnik ni povečal, kvečjemu zmanjšal... Posledično na isti volumen tlačijo več...
Bi bilo pa zanimivo izvedeti, ali je šla v konkretnem primeru mehanika, podporna ali kontrolna elektronika...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda pa ob tem ne gre pozabit, da crkujejo tudi recimo navadni, ročni menkalniki. Nekatri prav pogosto (se še spomnim punta leta nazaj, je bilo čisto normalno, da se je razletel, in to dobesedno - pa si se lahko samo lepo v 5 po AC peljal).

Nisem rekel, da drugi ne crkujejo. Samo crkovanje DSG menjalnikov je očitno precej nad povprečjem crkovanja menjalnikov. Sploh pa je problem to, da ne gre za 7 ali več stare gare z 150.000 km ali več. Temveč gre za dokaj nove in redno vzdrževane avtomobile.

Ogo

To sploh ni res. Vidim, da se je v tej temi spet pojavilo veliko število mojstrov indukcije, ki znajo na podlagi enega primera sklepat na celotno množico. DSG menjalniki crkujejo približno enako kot ostali avtomatski menjalniki, je pa res, da so v SLO nimamo nobenega mojstra, ki bi jih znal popravljat in zato besede aka "crknil DSG - strošek 6000 EUR" naredijo učinek, kot da crkujejo po tekočem traku. Največji problem je seveda v ceni novega.

Aja - pa ko že omenjate priljubljeno Toyoto. Slednja je imela pred leti strahotne probleme z navadnimi menjalniki ... bom probal poiskat sliko, ki sem jo posnel v enem izmed večjih Toyotinih servisev v Italiji (torej ne servis Franc s.p. s tremi zaposlenimi), kjer dela kolega ... zgleda podobno, kot bi bil na avtoodpadu, specializiranem za menjalnike. To je bilo cca. 5 let nazaj.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Napake niso priznali, ker je ne morejo reproducirati. Enako tudi ne ameriška agencija NHTSA. Skupaj so prišli le do dveh zaključkov, da je verjetno krivo:
- tepihi kjer se pedal gasa zatakne vanj (da se reproducirati),
- pedali, katerim se z obrabo zmanjšuje zmožnost hitrega povrata v prvotno lego (tudi se da delno reproducirati, vendar se v tem slučaju pedal ne zatakne, temveč rabi le par desetink sekunde več za povrat v prvotno nično lego)

V nobenem primeru, ne NHTSA, ne Toyota, nista reproducirali problema, da zavore niso prijele, gas motorja pa je bil do daske minute in minute brez pritiska na gas. Zato se raziskave, kaj je lahko narobe šlo, nadaljujejo. Vpoklic so naredili za prva dva omenjena problema, ki ju je moč kolikor toliko reproducirati.

In da ne bo šok, glede na to, da se je Toyotin problem preselil v Ameriški senat, v politično razpravo, prihajajo sedaj ven dejstva, da imajo podobne težave tudi ne Toyotini avtomobili. Da vas ne bo fršlok čez pol leta, ko vse sranje pride na svetlo. Sploh pa sedaj, ko so se Republikanci v ZDA samovoljno spravili na Toyotino stran, samo da prcajo Obamo v glavo, njegovo administracijo in še posebej državno lastništvo ZDA v nekaterih fabrikah avtomobilov (ki so čisto slučajno konkurent Toyoti) in posledično mečejo na mizo dokaze o istih problemih nekaterih drugih znamk in sprašujejo, zakaj ni bilo vpoklica zanje. Ameriški politiki, se drugače sedaj nagibajo, da je glavni problem v elektroniki. Pač v skladu z javno percepcijo, da elektronika je pa hudič.
evil.gif


Lov na čarovnice:
http://www.businessweek.com/lifestyle/content/feb2010/bw20100225_403524.htm

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ravno 2 dni nazaj sem slišala za isti primer na Golfu... DSG šu papa... in to po nekih 1500km.

Samo tist lastnik ga ni šparal, če misliva istiga
grin1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsaka znamka ima občasne težave z raznoraznimi komponentami. Shit happens.
Težave z DSG pa permeirajo že leta. Do te mere, da še njihovi prodajalci ne verjamejo več vanje. To je pa hudo, še posebej če vidiš na lastne oči, ko se greš pogovarjat za nakup novega avtomobila, pa ti DSG po tihem odsvetujejo, češ z njimi so težave. Potem pa še vidiš, da kolegu DSG crkne pri avtu starem leto dni in 40 k km in nimaš več samo domneve nekega njihovega kao zahojenega prodajalca, ki bi rad prodajal samo Golf SDI z ročnim menjalnikom.

Cena popravila na uradnem servisu pa je itak kategorija zase, ki udari še par dodatnih žebljev v krsto.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ravno 2 dni nazaj sem slišala za isti primer na Golfu... DSG šu papa... in to po nekih 1500km.

Samo tist lastnik ga ni šparal, če misliva istiga
grin1.gif

A v navodilih piše, če avto šparaš bo delal, če ne pa ne ??
evil.gif


Čas zmeraj pokaže kvaliteto. Upam, da bodo zrihtali.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ravno 2 dni nazaj sem slišala za isti primer na Golfu... DSG šu papa... in to po nekih 1500km.

Samo tist lastnik ga ni šparal, če misliva istiga
grin1.gif

Pa saj ni avto iz papirja! Stvar ne sme crnknit pri toliko kilometrih pa saj avto ne kupiš za en mesec pol pa v prešo stisnit!
bonk.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Ti si tipičen primer tega, kar sem zgoraj opisal. Tebi je nekdo od prodajalcev odsvetoval DSG, po čemer sklepaš, da vsi odsvetujejo DSG. Potem imaš še kolega s podobno primerjavo. Pred mesecem dni smo popravljali Toyoto Avensis 2.0 D-4D, ki ji je po 167.000 km zaribal motor. A lahko torej sklepam, da so 2.0 D-4D motorji zanič, ali da je celo Avensis zanič?
rolleyes-1.gif


Skratka, v tejle naši Sloveniji ima vsakdo ponavadi 2 kolega, pri katerih gre bodisi vse narobe, bodisi vse štima. N=3 ... v povprečju.