Napake niso priznali, ker je ne morejo reproducirati. Enako tudi ne ameriška agencija NHTSA. Skupaj so prišli le do dveh zaključkov, da je verjetno krivo:
- tepihi kjer se pedal gasa zatakne vanj (da se reproducirati),
- pedali, katerim se z obrabo zmanjšuje zmožnost hitrega povrata v prvotno lego (tudi se da delno reproducirati, vendar se v tem slučaju pedal ne zatakne, temveč rabi le par desetink sekunde več za povrat v prvotno nično lego)
V nobenem primeru, ne NHTSA, ne Toyota, nista reproducirali problema, da zavore niso prijele, gas motorja pa je bil do daske minute in minute brez pritiska na gas. Zato se raziskave, kaj je lahko narobe šlo, nadaljujejo. Vpoklic so naredili za prva dva omenjena problema, ki ju je moč kolikor toliko reproducirati.
In da ne bo šok, glede na to, da se je Toyotin problem preselil v Ameriški senat, v politično razpravo, prihajajo sedaj ven dejstva, da imajo podobne težave tudi ne Toyotini avtomobili. Da vas ne bo fršlok čez pol leta, ko vse sranje pride na svetlo. Sploh pa sedaj, ko so se Republikanci v ZDA samovoljno spravili na Toyotino stran, samo da prcajo Obamo v glavo, njegovo administracijo in še posebej državno lastništvo ZDA v nekaterih fabrikah avtomobilov (ki so čisto slučajno konkurent Toyoti) in posledično mečejo na mizo dokaze o istih problemih nekaterih drugih znamk in sprašujejo, zakaj ni bilo vpoklica zanje. Ameriški politiki, se drugače sedaj nagibajo, da je glavni problem v elektroniki. Pač v skladu z javno percepcijo, da elektronika je pa hudič.
Lov na čarovnice:
http://www.businessweek.com/lifestyle/content/feb2010/bw20100225_403524.htm
Ogo