dsg servis ?

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
Verjetno je že miljon tem samo iskalnik ne najde nobene.

Kam peljat na štajerskem ?

Uradni servis ?
Kakšen drug servis ?

Uradni je sicer malo dražji...

Drug servis mi je pravil da delajo po Tim Eckart metoti ?
Uradni pravi 6l olja. Tale 7-8l wtf ?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
vprašam, ker eni klobasajo na polno.
7-8 bo ravno dovolj, da se lepo zamenja.
moj zf ima 8l in ga zamenjam 12. olje je đabe proti ceni menjalnika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
Hvala, samo zanima me kam je bolje peljati. Na pooblaščenca ali tule...
Ker ni mi jasno zakaj eni rabijo 6l olja drugi pa 8 ? Tale je tudi rekel da posodobi programsko opremo na menjalniku.

Menjalnik je 6 DSG mokra sklopka
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
6l je zamenjano olje, 8l je boljše zamenjano
pri menjavi 6l, še vedno ne priteka iz menjalnika tako čisto olje kot pri 8l
gledaš barvo olja, kaj gre v menjalnik in kaj teče ven
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.925
1.249
113
Sem pogledal tole Tim eckert metodo, pa vidim da moraš biti precej hiter da ugasneš avto ob pravem času.
Se malo bojim balkanske mentalitete.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.152
1.759
113
Kolikor je bilo meni razloženo ne smeš zgolj spusti olja ven in natočit novega ampak se mora izvesti menjava na podlagi izpiranja. Zato tudi večja poraba olja (2 do 3 x več kot je kapaciteta v menjalniku). Tako da..če bi rad še dolgo imel avto (z delujočim menjalnikom) ga pelji raje ta kjer porabijo več olja za menjavo.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
Sem pogledal tole Tim eckert metodo, pa vidim da moraš biti precej hiter da ugasneš avto ob pravem času.
Se malo bojim balkanske mentalitete.

nikakor ni straha nobenega, če je avtomatska mašina lahko avto laufa tud 2 dni. pri polavtomatski pa moraš bit previden. enako kot klima mašina, avtomatska/polavtomatska.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.473
113
v avtomatsko natipkaš željeno količino olja za menjavo in zamenja točno toliko, po končanem postopku se mašina izklopi in menjalnik sam dalje kroži na hladilnik,
zato ne more bit nič narobe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Pa dobro od kdaj imate v Passatih prave avtomatske menjalnike. Kolikor vem je tema DSG in za ta tip sem prilepil navodila kako se menja.

In menja se tako da se ven vlije staro in natoči novo pa oljni filter se zamenja in menjalnik segreje na 40-50 stopinj in prekontrolira nivo in piči miško. Cena max 150 eur vse kaj je več je nateg.


Sedaj pa napišite kateri pravljičarji bi vam na DSG ju po TIM ekard metodi olje menjavali in vas nategnili na suho.


ŠE ENKRAT Tim Ekard je za pravi avtomat z pretvornikom navora .


To pa je pri VW grupi v 3,0 TDI ju ala Audi A6 ,A7 Q7 itd .
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Tako da..če bi rad še dolgo imel avto (z delujočim menjalnikom) ga pelji raje ta kjer porabijo več olja za menjavo.

ali pa poreposto menjuješ olje tako, da koliko steče ven steče ostalo nadomestiš z novim in bo tudi laufalo dolgo brez težav.
VSE težave ki so z avtomati so zaradi NEMENJAVE olja. Ali pa pri DSG zvarkih zaradi slabega dizajna. Ne pa zaradi tega ker nisi spiral menjalnika s 3 kratno količino olja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
tim eckart se uporabi samo takrat ko je treba menjalnik oprat, ker je olje kontaminirano od zažganih lamel. za vse ostalo je dovolj pumpica z zgornjega youtub linka..
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.628
446
83
Tolmin
...za vse ostalo je dovolj pumpica z zgornjega youtub linka..

Ne rabiš take "luxuzne" pumpe - evo moj pripomoček pri prvi menjavi ;)
Naslednjič (druga menjava) sem dal debelejšo cevko in prej segrel olje v kanti na predpisano temperaturo (dal v toplo vodo).
Pa tudi avto je bil v vaservagi.

C4-EAT6.jpg
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.382
957
113
Obišči stran
ali pa poreposto menjuješ olje tako, da koliko steče ven steče ostalo nadomestiš z novim in bo tudi laufalo dolgo brez težav.
VSE težave ki so z avtomati so zaradi NEMENJAVE olja. Ali pa pri DSG zvarkih zaradi slabega dizajna. Ne pa zaradi tega ker nisi spiral menjalnika s 3 kratno količino olja.

Kaj pa dsg s suho sklopko? dq200?