dsg servis ?

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Kolikor je bilo meni razloženo ne smeš zgolj spusti olja ven in natočit novega ampak se mora izvesti menjava na podlagi izpiranja. Zato tudi večja poraba olja (2 do 3 x več kot je kapaciteta v menjalniku). Tako da..če bi rad še dolgo imel avto (z delujočim menjalnikom) ga pelji raje ta kjer porabijo več olja za menjavo.

Tim Eckarta se velja izogniti v širokem loku :zmaga:
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Avtoklinika MB ima dražjo menjavo olja v menjalniku kot uradni servis. Uporabljajo tudi neko svojo znamko olja. Tako da bo verjetno kar pooblaščenec.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
je problem, ker se staro in novo ne meša dobro, od tukaj težave pri cukanju potem. razen če bi menjaval na vsakih 10k km.
mene zanima kako brez mašine iz vandlerja dobi olje, razen da ga odštavfa, razen mercedes, tam se da?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Aha, zanimivo, jaz pa se spomnim da se je olje na avtomatskih menjalnikih vseeno menjavalo pred to metodo. Nima veze.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
koliko pa je bilo 10, 15 let nazaj avtomatikov v slo? stoenka, opel, katrca, bolha,moskvič,princ?
od pooblaščenih servisov, nihče ne menjava olja, vsaj uradno ne.
pol pa povej, kako se je menjavalo. meni so menjali na roko, manj kot polovico olja, in je takoj nastal problem pri menjavanju prestav. cez 20000 km se je zamenjalo po TE in je bilo vredu, avto pa sem nato po 230.000 nadaljnih prevoženih km prodal z 450000, vmes pa še 2x menjal po TE, brez problema.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
koliko pa je bilo 10, 15 let nazaj avtomatikov v slo? stoenka, opel, katrca, bolha,moskvič,princ?
od pooblaščenih servisov, nihče ne menjava olja, vsaj uradno ne.
pol pa povej, kako se je menjavalo. meni so menjali na roko, manj kot polovico olja, in je takoj nastal problem pri menjavanju prestav. cez 20000 km se je zamenjalo po TE in je bilo vredu, avto pa sem nato po 230.000 nadaljnih prevoženih km prodal z 450000, vmes pa še 2x menjal po TE, brez problema.
Valda so ble tezave če si mel 250k km prvo olje not.
In ni samo slovenija na svetu. So še druge države kjer so uporabljali avtomatike. In če ti na 80-120k menjuješ olje ni nobenega cukanja in problemov.
Tak da ne bluzi.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
prvič se je menjalo pri 160, nato pri 180 po TE, ne bluzim. in 2013 nihče ni hotel kupit mašine. kako je v ameriki ne vem, v slo je pa tako bilo in še danes ti bmw servisi ne menjajo uradno, vsaj lani niso.
Rodex je edini pooblaščenec, katerega poznam da ima mašino.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
je problem, ker se staro in novo ne meša dobro, od tukaj težave pri cukanju potem. razen če bi menjaval na vsakih 10k km.
mene zanima kako brez mašine iz vandlerja dobi olje, razen da ga odštavfa, razen mercedes, tam se da?

Ne delaj iz muhe slona. Na 5 let/60k km zamenjaš olje in skozi menjalnik zliješ vsaj toliko olja, kot ga je v avtomatu (lahko tudi več, ker je to hudičevo ceneje od fuč menjalnika), ostalo olje se zmeša z novim in ni nobenih težav. Avtomatika sem tako servisiral že 10 let nazaj in še vedno dela b.p.

Težave se pojavijo, če je avtomat star 15 let, olje pa vso zažgano, sklopke obrabljene in sploh še kaj grabijo le zaradi vsega gareža in materiala sklopk, ki se je skozi leta nabral v olju. Nato daš noter sveže olje, in menjalnik ne dela več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
prvič se je menjalo pri 160, nato pri 180 po TE, ne bluzim. in 2013 nihče ni hotel kupit mašine. kako je v ameriki ne vem, v slo je pa tako bilo in še danes ti bmw servisi ne menjajo uradno, vsaj lani niso.
Rodex je edini pooblaščenec, katerega poznam da ima mašino.

Glede pooblaščencev izberi odgovor, ki bi bil boljši:
a) zarukani so
b) ne prodajo kaj dosti avtomatov in jih zato tudi ne znajo vzdrževati
c) jebe se jim za tvoj avto, boš vsaj novega kupil.

Takle mamo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
niso menjavali

Za take stvari je najbolje vprašati američane, ki avtomatike vozijo že 80 let. In seveda so povsem rutinsko menjavali olje v avtomatih od nekdaj: počiš karter dol, očistiš magnet, zamenjaš filter in naliješ novo olje. Če imaš čas, pustiš staro olje teči iz avtomata še čez noč.

TE metodo in podobne reči so izumili zato, ker je danes delo postalo relativno drago (a še vedno poceni v primerjavi s ceno avtomata) in je tako menjava najhitreje narejena, pa še vsak gumpec jo lahko dela.

(V Ameriki so tako izumili tudi trend sesanja starega motornega olja ven iz karterja s črpalko čez šipko za olje, samo zato, ker je fertik v minuti. Pa so po nekaj desetletjih nehali, ker ni dovolj dobro.)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Težave se pojavijo, če je avtomat star 15 let, olje pa vso zažgano, sklopke obrabljene in sploh še kaj grabijo le zaradi vsega gareža in materiala sklopk, ki se je skozi leta nabral v olju. Nato daš noter sveže olje, in menjalnik ne dela več.
Klasični avtomat nima sklopk. Razni DSG-ji in to pa eš niso 15 let na sceni
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
(V Ameriki so tako izumili tudi trend sesanja starega motornega olja ven iz karterja s črpalko čez šipko za olje, samo zato, ker je fertik v minuti. Pa so po nekaj desetletjih nehali, ker ni dovolj dobro.)

no, vidiš odgovor, zakaj ne pri menjavi puščat starega olja not, primer je bil smart, boljši mehaniki so sami delali na karter izpust za olje, ker drugače avto ni prevozil veliko. in če pri motorju ni dobro staro olje, zakaj bi potem pri menjalniku bilo spremenljivo v njem pustit 55% starega olja. Si daš na nogo en nov pa en star zokn.?
vsekakor, vsak naj dela kakor mu paše, jaz se z zamenjavo na pol ne strinjam, in zato je Tim Eckard za mercedes naredil svoj postopek menjave olja avtomata.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.331
3.429
113
Kaj če bi si odprli svojo temo menjava olja v klasičnem avtomatiku.

Ker ta tema je dsg servis.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Jaz sem kupil avto pri 194.000 in noter v mapci je imela prejsnja lastnica cel pok racunov cist za vse servise...no in noter so tudi 3 racuni, kjer so ji na uradnem menjali olje v DSG-ju....na vsakih 60.000. Torej, sem jaz na vrsti na 240.000. Menjalnik zaenkrat deluje brez tezav...tok, tok, tok...
Pri Zafiri (37.000), kjer imam klasicni avtomatik ne vem, kdaj ga bom menjaval, ker v servisni mislim, da ni predvideno. Morda ga bom na 60k, morda na 100k....