Težko verjeti, da gradijo vso to infrastrukturo samo za en tir, namesto da bi že zdaj dva položili. Izguba denarja, kot jo svet še ni videl.
Bi upal skoraj stavit da bo proga v roku 10 let zaprta zaradi pomikov konstrukcije objektov na taksnem obmocju. Teza vlakovnih kompozicij frekvenca vlakov in ostala fizikalija bodo naredila svoje.Prvi vlaki bodo zapeljali malo kasneje.
![]()
Pobočje se pomika, drugi tir bo zgrajen z nekajmesečno zamudo
Razlog za zamik roka izgradnje drugega tira so dodatna dela, ki so potrebna po odkritju velikih kraških jam in pomika pobočja v Glinščici.forbes.n1info.si
Bi upal skoraj stavit da bo proga v roku 10 let zaprta zaradi pomikov konstrukcije objektov na taksnem obmocju. Teza vlakovnih kompozicij frekvenca vlakov in ostala fizikalija bodo naredila svoje.
Nič ne pomaga debela cev do Divače, če je naprej proti LJ ozka ovinkasta in polnaVprašanje, kaj se bo zgodilo naprej. Torej, kaj bo več tovornih vlakov iz Kopra, ki jih bo omogočal drugi tir, pomenilo za železniški promet drugje po Sloveniji, ki sedaj slovi po svoji točnosti in zanesljivosti. Kako bo potem?
Od Borovnice dol nakaj načrtujejo ja.Nič ne pomaga debela cev do Divače, če je naprej proti LJ ozka ovinkasta in polna
Bo treba še kakšen ovinek zravnat, tunel zvrtat, napajanje ojačat, vodenje posodobit...![]()
Pripravljeno je vse za drugi tir in trenutno se dela aktivno da ga tudi polozijo... Tako da ni vse tako crno kot vam izgledaTežko verjeti, da gradijo vso to infrastrukturo samo za en tir, namesto da bi že zdaj dva položili. Izguba denarja, kot jo svet še ni videl.
vsi viadukti in par tunelov manjkaPripravljeno je vse za drugi tir in trenutno se dela aktivno da ga tudi polozijo... Tako da ni vse tako crno kot vam izgleda![]()
Dediščina Italije.
Da, novi dizel Stadlerji pač gredo povsod in navadne garniture so večsistemske. Novejši dizli bi tudi naj imeli predpripravo, da se nadgradijo na elektro, verjetno večsistemsko, dočim za dvonadstropne ni znanega podatka o možnosti nadgradnje in so samo 3 kV. Potem so tu še vsi Siemensi in Pendolinoti, ki so samo 3 kV in vse brižite in mopedi, obojih je kar nekaj, ki delajo samo na 3 kV. Torej če manjamo na 25 kV smo ob dejstvu, da moramo menjati kar nekaj trafotov praktično brez več kot polovice voznega parka.Eni lahko vozijo v Avstrijo in na Hrvaško.
Moraš pa biti posebni, da ne kupiš vseh ki bi delali na različnih napetostih
.