Drugi tir

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Drugi tir bi moral biti dvotirni ! Ko se že gremo.
Ter v podaljšku logistična rekonstrukcija skozi kpl. državo. Ozko grlo ni tisti klanec, ampak celotno železniško omrežje skozi Slo.
Da bi bil drugi tir dvotirni, je treba za drugo tračnico od pripraviti od začetka vso dokumentacijo, kar naj bi menda trajalo kake tri leta. Bodo pa menda tunele, viadukte itd. gradili tako, da bodo v njih lahko vtaknili še drugo tirnico.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.104
744
113
niti ne. zaradi varnostnih predpisov morajo vsi predori, dalšji od 1000m, imeti vzporedno cev ali reševalni rov. zato bodo daljši trije predori dvocevni, v vsaki cevi bo prostora za en tir. krajši predori in viadukt pa bodo vsi enojni.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Hvala za informacijo.
Kakorkoli, tako kot jaz vem, bo gradnja samo ene cevi, stran vržen denar. Nič ne bo bolje. Tako kot je primer pri Karavankah. Glavni slovenski žili :rolleyes:.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.104
744
113
bo bolje predvsem zato, ker trenutna trasa poteka preko vodovarstvenega območja, kar pomeni, da če bi prišlo do nesreče in bi se prevrnila cisterna s kakimi tekočinami, bi bilo celo primorje par mesecev brez pitne vode.
prvotno je bilo mišljeno, da bodo vzporedne cevi pri daljših predorih manjšega premera in namenjene samo za potrebe reševanja, pa so se k sreči spametovali in preprojektirali na večji premer, tako da bo v nekoč v prihodnosti možno tudi skozi vzporedne cevi speljati železniško progo. seveda bi bilo bolje, da bi že v štartu bila nova proga dvotirna, samo kaj ko denarja še za en tir ni...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Pišuka, a bo kaj ceneje, če bomo čez 10 let spet gruntali, kako imamo tam še vedno ozko grlo?
To je trapasto. :zavijazocmi: Narediti v enem zamahu dovolj veliko mašino ki bo peljala, ter potem v splošno rekonstrukcijo Lj - Zid. Most, oziroma kar kpl. logistiko, saj že v Zalogu zadeva zašteka.

Je eden od notranjih iz Slo železnic lepo razložil, da je povprečna hitrost tovornih vlakov skozi Slovenijo samo 35 km/h. Kaj ti nuca zasilna rešitev na Črnem Kalu? Če jo že delamo - jo naredimo oornk! Potem pa v nove podvige. Ne pa tako kot Krojaček - Hlaček :zavijazocmi:
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.433
5.425
113
Saj Kitajci so Pahorju ponujali da oni zgradijo, tako kot v nekaterih drugih državah.

 

sass

Guru
1. sep 2007
5.104
744
113
Pišuka, a bo kaj ceneje, če bomo čez 10 let spet gruntali, kako imamo tam še vedno ozko grlo?
To je trapasto. :zavijazocmi: Narediti v enem zamahu dovolj veliko mašino ki bo peljala, ter potem v splošno rekonstrukcijo Lj - Zid. Most, oziroma kar kpl. logistiko, saj že v Zalogu zadeva zašteka.

Je eden od notranjih iz Slo železnic lepo razložil, da je povprečna hitrost tovornih vlakov skozi Slovenijo samo 35 km/h. Kaj ti nuca zasilna rešitev na Črnem Kalu? Če jo že delamo - jo naredimo oornk! Potem pa v nove podvige. Ne pa tako kot Krojaček - Hlaček :zavijazocmi:
vzemi kredit za 1,5 mio na 15 let, ali pa kredit za 1 mio na 10 let in ko tega odplačaš še kredit 0,5 mio na 5 let, potem pa po 15 letih primerjaj, po kateri varianti plačaš več...
vsi veliki trenutni gradbeni projekti v SLO (2. cev karavanke, 3. razvojna os sever, nadgradnja proge MB-šentilj, ..) imajo zaprto finančno konstrukcijo, edino pri 2. tiru D-K še vedno fali mislim da 400 mio, zato pa se še vedno mučka pri investicijskem programu in je toliko kritik nanj (in na njegove izdelovalce).
kaj pa zašteka z železnico v Zalogu? a ni do zidanega mosta dvotirna proga, večina križanj pa izvennivojskih.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja, vozna hitrost pa v kjurcu.
Bom šel iskat tisti članek ... upam da ga najdem. Vozna hitrost med Lj in Zid.Mostom je resnično ozko grlo. Medtem ko se v nadaljevanju proti Celju zadeve ravnokar rekonstruirajo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

No, se spomnim še tistih časov, ko so ranžirali tudi pri nas v Sevnici. Tovorni vlaki so pa peljali mimo mene na 3 minute.

Nikar reči, da smo napredovali s tem, ko je tovornih vlakov toliko manj kot danes.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

SDS-a ne berem. Niti ne yebem.
Tale zgodba je čisto lepo razumljiva, če samo od daleč opazuješ naš ajzenpon. Poleg tega imam nekaj prijateljev in znancev, ki so zelo prostodušno potrdili, da bo držalo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Je ja. Opozarja, da je izvirni greh drugje in ne samo v drugem tiru. Opozarja, da je Slo v zadnjih 50 letih samo žela, nič pa sadila.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.104
744
113
prispevek je korektno napisan, ker ga je napisal nekdo iz stroke, ki pozna razmere, ne pa nek populističen pepček, za katerim stoji politika. edino, s čemer se ne strinjam s prispevkom je trditev, da z gradnjo 2. tira ne bi pridobili nič. železniško omrežje je treba prenoviti na več odsekih in nekje je treba začeti. dokler se bomo izgovarjali, da je gradnja drugega tira nesmiselna, ker se potem zabije v divači (zalogu, zidanem mostu, mariboru, ...), se ne bo nič naredilo. kvačjemu je stvar debate, ali bi to milijardo raje vložili v obnovo več drugih odsekov.
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.476
3.137
113
Drugi tir je popolni nesmisel. Tavelke tovorne ladje niti zapluti ne morejo v Koper.
Druga pristanišča se bodo šla biznis...v Kopru bodo pa drobtine pretovarjali še zelo zelo zelo dolgo če ne večno oziroma bo vse skup propadlo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

prispevek je korektno napisan, ker ga je napisal nekdo iz stroke, ki pozna razmere, ne pa nek populističen pepček, za katerim stoji politika. edino, s čemer se ne strinjam s prispevkom je trditev, da z gradnjo 2. tira ne bi pridobili nič. železniško omrežje je treba prenoviti na več odsekih in nekje je treba začeti. dokler se bomo izgovarjali, da je gradnja drugega tira nesmiselna, ker se potem zabije v divači (zalogu, zidanem mostu, mariboru, ...), se ne bo nič naredilo. kvačjemu je stvar debate, ali bi to milijardo raje vložili v obnovo več drugih odsekov.

Tako je to. Nekje je treba začeti. Jaz bi začel z dvojnim tunelom in ne samo enojnim ... da se bom še nadaljnjih 10, 20 let zajebaval z oskim grlom in čakal na denar.
Narediti spodobno finančno konstrukcijo in , Gremo, Micka!