Dizel motor brez moči?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Zanimivo, pa ne da bi hotel koga žaliti ali dvomiti v strokovnost, zadnje čase poznam res veliko primerov kjer avtomobili stojijo po nekaj tesnov pri mehanikih in to pri enem, drugem, tretjen, menjuje se vse živo, avto pa še kar ne gre. Zdaj pa nagradno vprašanje in sicer, ali je to res tak "high tech" da se je treba iti igrico toplo-hladno dokler ne trofiš napake ali pa enostavno 90% mehanikov nima znanja/izkušenj?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
Mene je tudi en avto zezal. In nikakor ne bi rekel, da je to krivda mehanika. Saj ga ni on naredil. Sem sam gledal zraven na uradnem servisu, kaj je tovarna dala kot razlago, kaj lahko stoji zadaj zato napako. Bila pa je ena druga reč, ki je ni bilo v opisu. Če ne gre za serijsko napako, ki bi jo pravzaprav morala rešiti tovarna, mehanik lahko na neko sranje naleti enkrat v življenju. Tovarna, ki je vozilo naredila, bi morala skrbeti za dobro postprodajno oskrbo, zbirati znanje in ga distribuirati na teren preko nekih baz znanja. Ne pa, da včasih forumi imajo več znanja kot tovarna v svoji dokumentaciji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Hanzi

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Vem za kar nekaj znamk vozil, kjer se ob malo resnejšem problemu, računalniško (motorni računalnik) povežejo v "tovarno" in dobijo od njih navodila kaj bi lahko bilo in kako to rešit - verjetno je to to kar misliš. Seveda lahko to naredi le pooblaščenec.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pogosto pa tudi pooblaščenec z vso omenjeno mašinerijo zadaj ne zna rešiti problema.
Rešitev za moj nedavni problem je podal en Lojzek iz Španije al neki tazga. Lani pa na servisu za bv menjali kiler. Ob prisotni napaki na testerju.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
In Lojzek iz Španije je podal rešitev kako? Kako ste prišli do njega?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Zdaj pa nagradno vprašanje in sicer, ali je to res tak "high tech" da se je treba iti igrico toplo-hladno dokler ne trofiš napake ali pa enostavno 90% mehanikov nima znanja/izkušenj?
ja tudi pride tak primer da si totalno v temi. Smo delali na enem 300c. bil 3 mesece pri nas, bil 3 mesece pri majstrih za elektroniko, bil tri mesece na pooblaščenem. Vsi v temi. Avto obrnjen od podvozja do strehe vse mogoče nikjer nič. Probali z drugimi računalniki itd...
Avto ni vžigal, diagnostika javljala napako na nekem senzorju. Senzor nov. isto dalje. Preverjena napeljava komplet vse slečeno, premerjeno in nič. Premerjeni vsi senzorji z mutimetrom vse vrednosti ok po specifikacijah. Dobimo avto nazaj, ko že vsi obupajo. Pride en mehanik nekaj iskat in reče ded tole odklopi pa bo vžgal in se nasmeji. Odklopimo (čisto tretji senzor v teoriji nepovezan z napako, premerjen z multimetrom naj bi bil delujoč itd). Kluč obrnem in avto vžge sprve kot da ni nič. Priklopiš senzor nazaj in ne vžge. Ga pogledamo pa reče ded me je isto jebalo pol leta :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Vem za kar nekaj znamk vozil, kjer se ob malo resnejšem problemu, računalniško (motorni računalnik) povežejo v "tovarno" in dobijo od njih navodila kaj bi lahko bilo in kako to rešit - verjetno je to to kar misliš. Seveda lahko to naredi le pooblaščenec.
To je krnekajv bistvu. Uporabno za avte v garanciji in nič drugega. Tovarna bo rekla nov ECU recimo. Mojster elektronik bo pa ecu odpr popravo in bo rešeno. Vedel bo pa kaj je problem še predn avto vidi. in takih primerov je ogromno. Dober mehanik predvsem pozna dosti folka. Ker nemore vsak vse vedet. In pametni si pomagajo med seboj. Ti meni jaz tebi in zadeve špilajo
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To je krnekajv bistvu. Uporabno za avte v garanciji in nič drugega. Tovarna bo rekla nov ECU recimo. Mojster elektronik bo pa ecu odpr popravo in bo rešeno. Vedel bo pa kaj je problem še predn avto vidi.
Nisi razumel poante. Avto se preko računalnika poveže v sistem, ki ima noter rešitve in navodila. Podobno bi lahko za vaš 300C dobili tako rešitev že po prvih par dnevih, če bi oni drugi majster svojo rešitev posredoval v sistem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Nisi razumel poante. Avto se preko računalnika poveže v sistem, ki ima noter rešitve in navodila. Podobno bi lahko za vaš 300C dobili tako rešitev že po prvih par dnevih, če bi oni drugi majster svojo rešitev posredoval v sistem.
Saj nimajo samo pooblaščenci takih baz. Maš tudi raznorazne "kataloge" z vodeno diagnostiko in opisom napak.
Tisti majster pa nima nič od tega da krajzlerju to posreduje. Še plačat bi jim mogo za dostop :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Saj nimajo samo pooblaščenci takih baz. Maš tudi raznorazne "kataloge" z vodeno diagnostiko in opisom napak.
Tisti majster pa nima nič od tega da krajzlerju to posreduje. Še plačat bi jim mogo za dostop :)

Nekaj takega mislim da ima Audi, celo poseben izraz je za to, avtomobil se poveže na pooblaščencu na tester, podatki odčitkov se online pošljejo v "fabriko" in potem pride odgovor kaj bi naj bilo. Saj stvar je do neke mere logična, če so vsi pooblaščenci po celi EU v bazi in se ena ista napaka pojavlja na določenih modelih se tam notri pač zbirajo informacije in je lažje, rešitev je na dlani. Pa tudi BMW mislim da ima to...

Drugo pa je Boschev tester, ko narediš odčitek napake, pošlješ online tja da ti povejo rešitev in dobiš 3x A4 liste možnih opcij ali po domače, vse kar je možno :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Nič ne rabiš pošiljat. Imaš naložen katalog (če kupiš) in imaš vodeno kako preverit zadeve in kakšne so vrednosti ki bi naj bile.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Govorim za tester na pooblaščencu, tisto na Bosch testerju se mi zdi malo larifari. Tam gre bolj za teoretična navodila kot za za fiksne praktične rešitve ki se tičejo točno določenega avta in točno določenega motorja? Bosch najbrz nima informacije da ima npr. Audi A3, letnik 2011, izdelava od marca do junija težave z določenim delom inštalacije ali pa s kakšnim drugim delom? Ali..?