Dizel motor brez moči?

22. jul 2007
12.767
1.298
113
123
Avto peugeot teppe 1.6 hdi, pri zagonu - hladna mašina nima pri speljevanju nobene moči, iz garaže imam rahel klanček in sem po parih poizkusih komaj nafehtal da sem ga spravil na cesto:rolleyes:
To se je zdaj že drugi dan ponovilo, pri ogreti mašini tega včeraj nisem uspel ponoviti, mogoče po občutku med vožnjo avto rahlo mori - sicer nisem čisto prepričan.
Na armaturni plošči med izgubo moči nisem opazil nobene opozorilne lučke.
V čem je težava?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tesfalar
22. jul 2007
12.767
1.298
113
123
Lučka za zasilno delovanje se ne prižge, po nekaj časa delovanja tega "zasilnega delovanja brez moči" avto spet normalno začne delovati.
To se dogaja samo kadar je motor neogret, po zagonu ogretega motorja te težave ni.
Kaj je to napaka kakšnega senzorja ali pa se moram pripraviti na worse case scenario:eek:
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Drugega kot tester ne morem svetovati-tam se bo verjetno pokazalo, kaj ga serje..če topel dela, potem kaj katastrofičnega gotovo ni.
 
22. jul 2007
12.767
1.298
113
123
Ja saj vem, nekaj na pamet je težko rečt.
V ponedeljek ga zapeljem na tester, potem pa upam na najcenejše:)
 

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
poglej gumijaste cevi okoli turbine in intercoolerja. Poglej če je kje kaj olja pa malo jih premigaj. Lahko da je kje luknja.
 
22. jul 2007
12.767
1.298
113
123
No zdaj sem šel za hec prižgat avto na mestu, če se pojavlja kakšen dim in sedaj se je na armaturi "prvič" prižgala opozorilna lučka za napako na motorju, dima pa ni bilo videti za avtomobilom.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.311
942
113
Ravno dober mesec dni nazaj sem imel zelo podobno situacijo na Berlingotu 1.6 Hdi in je bil na koncu v okvari vakum ventil za turbino. Na trenutke nobene moči, sprva nič javljalo... Neuradni serviser bi mi menjal celo turbino, a meni to nekako ni šlo skupaj, in sem peljal kar na pooblaščenega, kjer so to ugotovili in tako sem imel krepko manjši strošek - 100 € namesto 500€.

Pelji nekomu, ki ima res dobro diagnostiko! Pa konec koncev, tudi pooblaščeni citroen nima strašnih cen za servis, peugeot verjetno tudi ne?
 
22. jul 2007
12.767
1.298
113
123
Ravno dober mesec dni nazaj sem imel zelo podobno situacijo na Berlingotu 1.6 Hdi in je bil na koncu v okvari vakum ventil za turbino. Na trenutke nobene moči, sprva nič javljalo... Neuradni serviser bi mi menjal celo turbino, a meni to nekako ni šlo skupaj, in sem peljal kar na pooblaščenega, kjer so to ugotovili in tako sem imel krepko manjši strošek - 100 € namesto 500€.

Pelji nekomu, ki ima res dobro diagnostiko! Pa konec koncev, tudi pooblaščeni citroen nima strašnih cen za servis, peugeot verjetno tudi ne?
Hvala za namig, kako je potem z nadaljno vožnjo takšnega vozila do servisa ali je priporočljiva ali je boljše uporabiti avtovleko?
Pa še to, na koliko kilometrov se ti je pojavila težava, moj jih ima 180.000?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
to je samo ena izmed mnigih možnih okvar s takim simptomom. Pomojem je nekaj drugega glede na to, da topl dela.
itak pa če je lučka je napaka shranjena
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.311
942
113
Hvala za namig, kako je potem z nadaljno vožnjo takšnega vozila do servisa ali je priporočljiva ali je boljše uporabiti avtovleko?
Pa še to, na koliko kilometrov se ti je pojavila težava, moj jih ima 180.000?

Jaz sem se še vozil. Vendar sem hitro poskrbel za to, da sem šel na servis in avta nisem uporabljal, če ni bilo nujno. Težava pa je nastala pri cca. 205.000 km.

To misliš aktuator za turbino? a ima električnega ali na vakum (membranskega)?

https://www.ebay.ie/itm/GENUINE-CIT...UUM-BOOST-SOLENOID-VALVE-1618C9-/172905101883
https://www.rezervniavtodeli24.si/7757677-meat-doria

to je samo ena izmed mnigih možnih okvar s takim simptomom.

Drži. Se je pa tudi pri meni začelo, da sem težko speljal, pa zmanjšana moč pri pospeševanju, pa zelo rahlo je treslo pri speljevanju v prometni konici. In lučke kar nekaj časa ni bilo. Dima tudi nobenega. Izgleda, da je na začetku samo občasno "izklapljalo", potem pa so se težave stopnjevale. Aja, pa do končne hitrosti skoraj nikakor ni mogel. Tam pri 120 se je skoraj končalo.

@WWY: potem napiši kaj je bilo, ko boš rešil problem.
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.516
265
113
ja jest mam (še vedno) tud problem s to turbino...

meni pa crkne ko je toplo vreme in ko se mašina lepo segreje in ne dela do 3k obratov, pri 3k pa spet prime, ampak ko pade pod 3k pa spet crkne... zaenkrat ga še nisem peljal na pooblaščeni servis, se trudiva z mehanikom, ampak ni uspeha... drugač pa bi tud on kar celo turbino menjal, pa že prejšnji je rekel, da kar turbino menjat... ne ljubi se jim iskat napake očitno...

očitno bo treba na pooblaščeni servis peljat, da se malo bolj posvetijo zadevi...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Lahko napišem za Citroena - pooblaščenec s članstvom Moj Citroen je definitivno boljša (in cenejša) izbira kot kozolčarji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brejn in gr69

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.055
1.269
113
No evo se en 1.6hdi. 92km, 2013. Vklopila se je lucka za motor, 2 mehanika priklopita testerje in oba.. turbo za menjat. Avto je vlekel malo manj, lufta turbo ni mel. Menjali v rundi turbo, olje in filter seveda, zracni filter, filter goriva in kabine. Avto po obcutku gre bolj, lucka za motor pa se vedno sveti.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
No evo se en 1.6hdi. 92km, 2013. Vklopila se je lucka za motor, 2 mehanika priklopita testerje in oba.. turbo za menjat. Avto je vlekel malo manj, lufta turbo ni mel. Menjali v rundi turbo, olje in filter seveda, zracni filter, filter goriva in kabine. Avto po obcutku gre bolj, lucka za motor pa se vedno sveti.
Menjali so vse tisto, kar ne bi bilo "treba"..nek senzor oz. lahko tudi EGR pa v okvari.