Dizel motor brez moči?

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
ob menjavu turbota je nujno menjat olje in filter, marsikdaj še intercooler. To ni nič nepotrebnega. Če je 16v HDI je nujno menjat še vse cevi ki grejo na turbo. No seveda če hočeš, da je menjava turbota kot se spodobi. Če hočeš na pol menjaš samo turbo in gremo dalje.
Na podlagi česa se je pa mehanik odločil menjat turbo pa na forumu težko ugotovimo.

Glede zgoraj omenjenega EGR-a. Standardna zadeva na vseh dizlih. Ga ni dizla brez problemov z EGR.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Hotel sem rečt, da je bilo menjano vse drugo, samo del v okvari ne, ker pravi, da je isti k. naprej
Če češ pa imeti mir, menjaš vse po spisku, kar si navedel..košta pa toliko, kot košta..
EGR pa ja..na svojem traktorju sem ga lahko samo spucal, ker je tako narejen, ko me je zajebaval..(cukanje, metanje v zasilni ), na kakšnem drugem pa ne...moraš komplet zamenjati, pa je spet drago.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
EGR - dost kvaliteten "ponaredek" za PSA/Ford 1.6 - dela že 4 leta je med 50 in 80€. ;)

Ceneje je iskat pod Ford.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
a res? za ker avto? ker recimo škoda vw so 300+ neki ponaredkom se pa baje zgodi, da ga računalnik ne šmirgla..
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Saj piše PSA/Ford. ;) Ni to sofisticiran škodilak.

Ga pa vrneš, če ne dela, meni so trije do sedaj v citroenih (različnih) delali OK.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Dopolnil si post..;)
Ja, pri škodilaku -vw (pa kerem drugem tudi) se ne samo zamaši ventil, ampak vdrejo plini v pogon ventila in je vseskupaj fuč.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz ne vem, ko mi reče na pooblaščencu, da je treba EGR menjat, vzamem predračun in po kataloški št. naročim v GB ali D, če pa je razlika minimalna pa kar pri njih. Do sedaj še ni bilo pripomb.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Gatto ne bluzi no če neveš o zadevah. Baje ma tudi domen kumer velikega kur** Če se že gremo baje.
Pa o menjavi delov vse po spisku. To ni menjava vse pospisku ampak menjava kot je treba, da se okvara ne ponovi. Če ti ni jsno zakaj se deli povezani s trubotom menjujejo ti je tak brezveze razlagat.
pri vw plini ne vdrejo v pogon ventila. Pri 1.6 in 2.0 tdi-ju voda pride v egr in to je glavni vzrok smrti.
Drugače pa v glavnem zaštekajo, ker se tolko gareža nabere.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Gatto ne bluzi no če neveš o zadevah. Baje ma tudi domen kumer velikega kur** Če se že gremo baje.
Pa o menjavi delov vse po spisku. To ni menjava vse pospisku ampak menjava kot je treba, da se okvara ne ponovi. Če ti ni jsno zakaj se deli povezani s trubotom menjujejo ti je tak brezveze razlagat.
pri vw plini ne vdrejo v pogon ventila. Pri 1.6 in 2.0 tdi-ju voda pride v egr in to je glavni vzrok smrti.
Drugače pa v glavnem zaštekajo, ker se tolko gareža nabere.
Glavno, da ti vse veš..a si še kar užaljen? :D ostalo ne bom komentiral, povem pa, da moj mehanik in jaz razlikujeva vodo od saj. Je pa seveda možno, da pride voda not, ne bom vehementno pametoval, kot recimo recimo ti, potem pa dolgo ni nobenega..
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Vredi je-.v zobnikih ni bilo saj, nisem to rekel...potem pa še malo guglaj pa poglej, kje so stikala (kontakti), feder ipd (na drugi strani tvoje slike). Potem boš pa že več vedel..:rolleyes:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
rekel si v pogonu ventila....
vw egr ima pa samo en konektor in ta je na motorčku (ki je na tej sliki odstranjen)

Če pa govoriš o starem PD tdiju pa tudi ne "vdrejo plini v pogon" ampak je tipično zaštekan EGR zaradi saj. Kot pri večini ostalih.

Pa ni potrebe da guglam. Vem na pamet za vse najblj uporabljene dizle pri nas kje je egr in kako zgleda in kako se ga menja.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Dobro..če se čes loviti na besede, se lahko cel dan..vem, kaj je celoten sklop pogona in kaj sem imel v rokah, pa če ti še 100x govoriš po svoje.
menjat pa verjamem da znaš, kot vsak mehanik- v "getribe " pogona pa skoraj noben ne pogleda, ker nima interesa popravljat, samo menjat..ti povem iz prve roke.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
itak da menjaš. Kdo ti bo pa plačal čas za čiščenje pa potem spet crkne čez en mesec in poslušanje ja saj ste to pa to pa to nardili.
Al ti dejansko misliš, da še noben mehanik v življenju ni probal egr-a očistit? Nekateri se iz izkušenj naučijo, da se dolgoročno bolj splača menjat kot pa nekaj prcat. To si lahko samo doma čistite ko mate cajt vsak drugi vikend nekaj šraufat. Ker slej kot prej ščiščen spet zašteka.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Ja itak, saj mi je jasno, ti dam čisto prav, kar se tiče takih popravil od danes na jutri-nekaj se da, nekaj pa absolutno menjat.
..mimogrede, da ne boš mislil, da dvomim v tvojo prakso in znanje, nasprotno..marsikdaj je fajn prebrat tvoj odgovor, iz katerega se vidi , da si že kaj dal "skoz", edino včasih pa malo zviška gledaš na druge, ki mogoče tudi kaj vedo.:p
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ne ne gledam zviška. Samo sem si neko sliko forum načitancev ustvaril ko so hodli z vsemi mogočimi forum posti sprintanimi, postavleno diagnozo, načrtom in navodili za popravilo, itd.
Priznam kak malo zadiši po tem vržem vse v isti koš. Ker se piše tako pa gleda Čajno in pol je vse na izi pa tik tak fertik v očeh takih. Pa pride do pogovorov da mehaniki menjujejo vse po vrsti pa po nepotrebnem.
Ne rečem da ne, eni tavajo v temi in še dandanes delajo brez diagnostike kar mi ni jasno kako. Dostikrat se pa zgodi da nekaj menjaš in še vedno ne gre ker je bilo tudi nekaj drugega hin kar se prej ni opazlo zaradi prve okvare. Ampak na koncu je mehanik za brezveze menjal prvi del po mnenju stranke.
Samo zaradi tega sem alergičen na tako pisanje.

Mah glej miikech isto težko je zamenjat al pa šcistit. Ker je največji fuk itak montaža in demontaža. Tak je, petim bo ščišcen dela bp dvajsetim bo pa spet zaštekal. Dobro na 1.9 jtd ali starem tdi-ju al pa 1.9dci ni panike ko je šala mala dobit ven. Probaš in je. Kaj pa bo na nekem hdi-ju ko moreš najprej pol avta raztavit pod šipo da lahko sploh šraufaš po motorju. Valda boš dal novo in maš mir.

No pa sem dal ven kaj mi je ležalo na duši :) bom bolj strpen naprej obljubim :) itak bojo pa zdaj novejši avti začeli crkovat tu bom pa v temi pa nebom mel kaj pisat :)
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.316
950
113

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
egr in kurjenje olja nimata nobene povezave.
Oba egr-a se da čistit in vakum in električnega. Mehanska sta oba ;)