A to misliš takole: "šef razvoja pri Teslinem Autopilotu pričal, da je podjetje leta 2016 zavajalo kupce"?Ne rabiš, rečeš mu - pelji me do službe.


Tesla staged Autopilot demo video, says director of software
It used a premapped route.

A to misliš takole: "šef razvoja pri Teslinem Autopilotu pričal, da je podjetje leta 2016 zavajalo kupce"?Ne rabiš, rečeš mu - pelji me do službe.
Kako točno so bili ti kilometri brezplačni? Nekaj ne brezplačnih polnilnicah? Nekaj doma na SE (kar smo že ugotovili, da pač ni zastonj)? Še kje "brezplačno"?Vseeno sem zaradi tega "nesmisla" v lanskem letu naredi brezplačnih 40.000km "izletov", videl ogromno Slovenije in Balkana.
Letos, na račun tesla, pa se bodo izleti razširili na evropo, seveda spet brezplačno (razen cestnine, predornine, ipd...ali pa se gre izven AC, kjer se tudi praviloma vidi več okolice).
Ljudje imamo pač različne interese, meni to lepo sovpada z EVjem.
Nemški minister za promet Volker Wissing je z izjavo, da podpis Nemčije prihodnji teden pod že dogovorjeno uredbo ni zanesljiv, sprožil nekaj negotovosti v Bruslju in jezo v Berlinu. Pravi, da je mobilnostni preobrat, potreben za zmanjšanje izpustov in dosego podnebnih ciljev, mogoče doseči le, če se ob električnih avtomobilih omogoči izjema tudi za avtomobile z motorji na notranje izgorevanje na sintetična ali t. i. e-goriva.
"Vsi, ki mislijo resno z podnebno nevtralno mobilnostjo, morajo dovoliti uporabo tudi drugih tehnoloških možnosti. In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo," je dejal.
Kako točno so bili ti kilometri brezplačni? Nekaj ne brezplačnih polnilnicah? Nekaj doma na SE (kar smo že ugotovili, da pač ni zastonj)? Še kje "brezplačno"?
Elevat v slo, geni v slo in cro. AT/DE pa lidlKako točno so bili ti kilometri brezplačni? Nekaj ne brezplačnih polnilnicah? Nekaj doma na SE (kar smo že ugotovili, da pač ni zastonj)? Še kje "brezplačno"?
Ne poznam njegove zgodovine vozil. Sicer pa, če je tako, to pač ni nek primer povprečnega uporabika, ki bi se lahko tako švercal. Tudi ostale možnosti, ki jih je naštel kasneje, so neke trenutne izjeme, ki dolgotrajno najverjetneje ne bodo brezplačne.Tastare Tesle (Model S in se nekatere) imajo, kolikor vem, se vedno brezplacno polnjenje na Teslinih Super Chargerjih ...
Opalaaaaa. Smo že pri tem mentalnem preskoku.Kdo pa pravi da “mora” biti EV cenejsi kot ICE na 100km voznje?
Mater, ti pa skrbiš za zdravje ljudi. Dej nehaj, da ne umrem od smeha. Je pa kar nekaj pravljičarjev vidim.Kak inferiornem? Kaj pa obcutek med voznjo? Ekologija?
S to matematiko se jaz ne strinjam, zato se režim. Če jutri kupiš EV, se del amortizacije SE prenese na vozilo v obliki porabljenih kWh. Torej moraš k skrajšanju dobe, ko se izplača SE, prišteti vrednost goriva, katerega bi sicer plačala.Ne vem, zakaj se zdaj rezis. Ce ne spreminjam nicesar v porabi, bom imela glede na trenutne cene elektrike poplacano SE v 7 letih. Ce kupim jutri EV in bom z njim letno naredila 20kkm ter seveda filam doma, bom imela SE poplacano v...7 letih
Pa dolgoročno ne bo ceneje, prej obratno, to je vsakemu bedaku lahko jasno. Če hočeš pobrat pogačico vožnje "zastonj" to naredi v naslednjih 5 letih. Po tem bo država že našla način, kako nadomestit trošarino ki ti jo pobira za nafto ki jo skuriš.Jaz... Cenejsi mora biti konkretno, ker je treba notri prinesti se nabavno ceno. Tako razmislja velika vecina ljudi in vsi, ki jim je avto zgolj za prevoz, nekih popačenih imiđov in trendov, pa ne išče. Vsaj v vozilih ne.
S to matematiko se jaz ne strinjam, zato se režim. Če jutri kupiš EV, se del amortizacije SE prenese na vozilo v obliki porabljenih kWh. Torej moraš k skrajšanju dobe, ko se izplača SE, prišteti vrednost goriva, katerega bi sicer plačala.
Samo zato, ker nek vir še dodatno uporabiš za nek drug namen (v tem primeru EV), še ne pomeni, da je to zastonj. To ni "pošteno" do prvotnega porabnika, hiše, ker hiša v tem primeru "odplačuje" manjši delež kot brez EV.
Ni problema, tako pač računaš ti. Malo me preseneča glede na vso matematiko, katero vidim iz tvoje strani. Ampak nič hudega. Jaz pač ne računam tako.Razumem jaz tebe. Ampak glede na to, da je SE že nabavljena, sem ta strosek porinila hiši, tudi za viske in jih ne pripisujem petrolu, npr. Posteno ali pa ne do hise. Ker placam jih jaz. In prenos bo s petrola na EV, ne s hise. In ker sem neposteno amortizacijo za SE porinila hisi ob nakupu SE, je pac ne bom vec k nobeni drugi zadevi, ki bo v okviru viskov. To je zdaj ze narejeno, ali kupim EV ali ne. In ce placam za elektriko enako ce kupim EV ali pa ce ga nimam, je strosek elektrike zanj 0.
O ekologiji trosi neumnosti nekdo, ki je lani naredil 40.000 “nesmiselnih” km. Bob leta.Kak inferiornem? Kaj pa obcutek med voznjo? Ekologija?