Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.942
5.016
113
Pismo so tole avtoindustrijo uničli do kraja. Jaz imam prikolico brez zavore z skupno težo 750kg. In res ne vem kateri avto bo naslednji, seveda za cano 30k ali malo čez ter karavan obvezno.

1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
2. Astra, P308, Plugin hibrid čez 40k eur, dodaš še nepreverjeno tehnologijo in je NO go. 1,2 trivaljni motor NO go. Ostane 1,5 dizel, pogojno, čeprav celo življenje vozim bencinarja in bi ga rad še dalje.
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go. Ostane še opcija 2.0 TDi. Spet nastane vprašanje, čemu tak velik motor z tako malimi konji, pa še dizel povrhu. Kam je šel 1,6TDi?

Da ne omenjam da imajo nekateri ogrevan volan in sprednji sedež samo v najvišji opremi, ki je cenovno že spet pretirana. Pa če že kupiš najvišjo stopnjo opreme, imajo pa vsi 18 colske gume. Ja lepo zgledajo samo presek 40 in naše ceste, se vprašaš zakaj bi človek moral trpet v lastnem vozilu če ni treba.

Ostane še kaka 4ta opcija?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go
Ne se ustrašit blagega hibrida. To je samo izboljšava start-stop sistema. Vgrajen elektromotorček omogoča, da se motor izklopi že pri jadranju in med zaviranjem. Malo pomaga tudi pri ponovnem zagonu motorja. To je pa že vse, kar omogoča.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
A blagi hibrid so mišljeni avti z 48V akumulatorjem, ali navadni hibridi z manjšo baterijo in elektromotorjem?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
828
269
63
A blagi hibrid so mišljeni avti z 48V akumulatorjem, ali navadni hibridi z manjšo baterijo in elektromotorjem?
blagi hibrid je tipično tist avto, k ma namesto alternatorja generator/motor, ki pomaga flikat to kar ICE ne zmore, deluje pa preko 48V li-ion baterije. Sepravi star&stop z nekaj dodatki. Daleč od pravega hibrida.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Pismo so tole avtoindustrijo uničli do kraja. Jaz imam prikolico brez zavore z skupno težo 750kg. In res ne vem kateri avto bo naslednji, seveda za cano 30k ali malo čez ter karavan obvezno.

1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
2. Astra, P308, Plugin hibrid čez 40k eur, dodaš še nepreverjeno tehnologijo in je NO go. 1,2 trivaljni motor NO go. Ostane 1,5 dizel, pogojno, čeprav celo življenje vozim bencinarja in bi ga rad še dalje.
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go. Ostane še opcija 2.0 TDi. Spet nastane vprašanje, čemu tak velik motor z tako malimi konji, pa še dizel povrhu. Kam je šel 1,6TDi?

Da ne omenjam da imajo nekateri ogrevan volan in sprednji sedež samo v najvišji opremi, ki je cenovno že spet pretirana. Pa če že kupiš najvišjo stopnjo opreme, imajo pa vsi 18 colske gume. Ja lepo zgledajo samo presek 40 in naše ceste, se vprašaš zakaj bi človek moral trpet v lastnem vozilu če ni treba.

Ostane še kaka 4ta opcija?
Furas trenutni avto naprej. Ko crkne, dojadi, kupiš Passata.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
181
98
28
Pismo so tole avtoindustrijo uničli do kraja. Jaz imam prikolico brez zavore z skupno težo 750kg. In res ne vem kateri avto bo naslednji, seveda za cano 30k ali malo čez ter karavan obvezno.

1. Toyota Corola, vleka prikolice samo do 450Kg. - NO go
2. Astra, P308, Plugin hibrid čez 40k eur, dodaš še nepreverjeno tehnologijo in je NO go. 1,2 trivaljni motor NO go. Ostane 1,5 dizel, pogojno, čeprav celo življenje vozim bencinarja in bi ga rad še dalje.
3. Škoda Octavija (Golf). 1,5 super bencinski motor, vendar v kombinaciji z DSGjem samo kot blagi hibrid. Torej vzamem ročno kvačkalico, ali spet NO go. Ostane še opcija 2.0 TDi. Spet nastane vprašanje, čemu tak velik motor z tako malimi konji, pa še dizel povrhu. Kam je šel 1,6TDi?

Da ne omenjam da imajo nekateri ogrevan volan in sprednji sedež samo v najvišji opremi, ki je cenovno že spet pretirana. Pa če že kupiš najvišjo stopnjo opreme, imajo pa vsi 18 colske gume. Ja lepo zgledajo samo presek 40 in naše ceste, se vprašaš zakaj bi človek moral trpet v lastnem vozilu če ni treba.

Ostane še kaka 4ta opcija?
opcija 3 je po mojem optimalna. Če prikolico vlečeš, vzameš dizla npr octavio in je to to. Če ti je 115 konj dovolj, je nov 2.0TDI s 115 konji odličen motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
e tsi se baterija pod prednjim zicom vžiga, dsg je za hurac. Izogni se tega. Moje mišlenje. Za isti denar Mazda 3/CX30 150 ali 186 KM , cx 30 z 4x4
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113


Mimogrede, po novem letu bo cena na javnih polnilnih postajah zrasla na 0,39 EUR/kWh, na hitrih kar na 0,49 EUR/kWh, kar pomeni, da se mi ne bo vec splacalo polniti na javnih polnilnih postajah in se bo ceneje voziti na bencin. Polnjenje doma bo se vedno najcenejse
Kar se tega tice, je Ampera se vedno top avto. Tudi ce bodo elektricni avti prepovedani zaradi varcevanja elektrike, se lahko Ampera se vedno vozi le na hibridni nacin.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Vsaj članek preberi pravilno. EVji NE bodo prepovedani V ŠVICI V TRETJI FAZI. Ampak bodo prepovedane NENUJNE poti.
Pa tudi takrat pač ne boš mogel iti z EVjem na Pag na dopust, boš šel pa na nujno vzdrževanje zelenice #ŽaganjeVejice

Mi je vedno zanimivo, kako si ljudje ustvarjajo svoje mehurčke informacij, da z njimi potrjujejo, kako so njihove odločitve najboljše.

PS: če misliš, da bodo takrat omejitve samo za EVje, ICEji se bodo pa prosto vozikali okrog, si pa tudi en velik naivnež.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Ja ampak ne blagi hibrid. On pri vožnji praktično nima kaj pomagati.
Seveda pomaga, saj se motor tudi pri hitrosti 50km/h velikokrat izklopi in avto deluje na tisti mali elektromotor.
Vsaj recimo pri Golfu 8 1.5eTSI. Pa tudi pri speljevanju pomaga.
Ali je stroškovno upravičen, je pa druga stvar. Za na uradnih meritvah CO2 in porabo dol zbijat zagotovo prav pride. Sploh glede na to, da itak kupec plača ob nakupu, pa potem še vzdrževanje, če preživi čez garancijo. Čista zmaga za proizvajalca. Kupec si pa lahko s prihrankom pri gorivu rit namaže, da gre lažje noter in potem plačuje jurja in več za popravilo.
 
Nazadnje urejeno: