Delo v Klicnem centru za pomoč uporabnikom

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Delo v Klicnem centru za pomoč uporabnikom

Si želiš spoznavati najnovejše tehnologije in se vsak dan kaj novega naučiti? Si študent in bi svoj prosti čas izkoristil s študentskim delom v klicnem centru za pomoč uporabnikom?
V podjetju T-2, d.o.o. iščemo več študentov za delo v klicnem centru. Ponujamo zanimivo in razgibano delo v prijetnem delovnem okolju in dobrem kolektivu. Narava dela je zagotavljanje informacij in tehnične pomoči obstoječim in potencialnim naročnikom storitev podjetja T-2.
Urnik dela je fleksibilen in prilagodljiv. Iščemo študente, ki že imajo znanje s področja računalništva in so vešči pri uporabi internetnih storitev in nastavitvah računalniških programov ter sistemov, povezanih z dostopom do interneta.

Dodatne informacije oz. pogoji:
* status: študent,
* delovnik: 4 izmene (tudi nočna in vikendi),
* trajanje dela: daljše časovno obdobje,
* spol: M/Ž,
* kraj opravljanja dela: Ljubljana, Črnuče, Brnčičeva 41g / Maribor, Streliška cesta 150

Dodatne informacije - helpdesk01@t-2.net ali PM

Lep pozdrav!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Manjka najpomembnejša stvar: urna postavka!
d055.gif


Še kdo tukaj dela zastonj?
confused-1.gif
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.499
4
38
Itak. Študentarijo prvo in edino zanima urna postavka, potem pa še mogoče kje in kaj bodo delali...
crazy1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Itak. Študentarijo prvo in edino zanima urna postavka, potem pa še mogoče kje in kaj bodo delali...
crazy1.gif

Kolega, sej si čisto fejst dec, ampak tokrat si ga pa pihnil.
smile-1.gif


Za dobro plačano službo se splača študirati, garati, bedeti cele noči, se vedno naučiti kaj novega, biti vztrajen itd. Za takšno, ki to ni pa se splača samo oddelati 8 ur in fertik.

Seveda plačilo ni vse, dobra služba brez ustreznih pogojev dela ne obstaja, dobro plačilo pa je predpogoj dobre službe.

O tehnični podpori (ne boste verjeli, kaj vse sem že delal v lajfu...) in o tem, da si nekoč na Siolovega tehnika na telefonu VSAKIČ čakal točno 35 minut na liniji in da se je s pripojitvijo Siola nazaj k lastniku marsikaj že skoraj neverjetno spremenilo (sedaj si vedno na vrsti takoj
shocked-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Ali je morda na kratke čakalne vrste pri Siolu pripomoglo to, da mu je T2 odvzel precej uporabnikov. :>
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.695
6.266
113
Ne, sedaj zadevo vodijo ljudje ki celo imajo nekaj pojma o zadevah ki se jih grejo. Kar pa človek ne more reči za mojstre s t2 ampak to ni tema za sem
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.695
6.266
113
Mah osebne zelo slabe izkušnje, morda delam napako ko posplošujem, ampak imidž si ustvarjaš preko odnosa s stranko. Ta prvi del pa leti na siolov CC