Čiščenje turbo polnilnika

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Citat:
Uporabnik Zanzibar pravi:
Do štacune (< 1 km), potem do gostilne (< 1 km), sicer pa penzionistično pod 2500 obr (ni treba več, saj vleče, hehe) nekaj relacij do 20, 30 km.
Avtocesta zelooo redko.

Ko bo segret avto (to pomeni vsaj 10km vožnje in ne takrat, ko kazalec doseže temperaturo vode 90st.C, ker takrat ima olje še krepko manj), prtisni ene parkrat (lahko tudi 10x - to pomeni 10 pospeševanj, ne 10x v 2 sekundah) pedal do podna, da se lopatice turbine premaknejo do konca v drugo lego.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Kaj pa če se vsakodnevno voziš samo 11km v eno smer in si želiš mal večje poskočnosti, ki jo da samo turbina? Je pa tudi ravno tolk dolga razdalja da ti mal preseda se vsak dan vozit s samo 60-105KM, ker je težje prehitevat, ne da tolk užitka, itd.
Sam imam trenutno pač Clia 197 in nimam tega problema. Ampak vseeno mal pogrešam turbino za več užitka.
Pa ne vem, če turbobencinca pritisnem že po 4km (takrat je voda na 90°) na 5k rpm (ravno takrat se mi začne klanec in že skoraj nujno rabim tolk obratov), a ne bi to vseeno zdržal vsaj ene 100k km (pa verjetno tudi 150-200k), se pravi je to nekje 12 let? Prejšnjega 1.4T sem eno leto tako vozil, tako da za tolk sem 100% da zdrži.
Ali naj pač vozim 2.0 197 dokler gre in pozabim na turbino?
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Malo provokacije. Lahko dobim sliko ali vsaj naklon klanca, ki ga z modernim turbo bencincem (max navor se začne pod 2k obrati, skoraj enako kot pri dizlu) ne zvoziš, če nima 5k obratov na števcu. Sam vozim turbo bencinca, večinoma se vrti med 2 in 3k obrati, pa še nisem imel težav na poti čez Ljubelj, Jezersko in podobne klance.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Po pričevanju nekaterih alterjevcev z 1.2 TSI na poti čez Ljubelj na Avstrijski strani pogosto šaltajo v prvo (uboga sklopka, saj se to zgodi pri cca. 25 km/h). Jaz sem zadnjič na dotični serpentini, kjer sicer vedno dam v drugo, poizkusil s tretjo, pa je nekako šlo.

Mlinček 1.4 tce, max. navor pri 2250 obr., vendar zelo kratek menjalnik.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Klanec, tretja prestava, standgas in pohojen pedal za gas, pod haubo pa turbo masina...pomoznosti se mrzla masina. Ravno to so primeri kjer turbina dela preko svojih zmoznostih. Pritisk turbine ni odvisen od obratov motorja, mimogrede.

Potem pa kupi rabljen avto od taksnih sonckov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
"Ravno to so primeri kjer turbina dela preko svojih zmoznostih"

kako to misliš, prosim opredeli
turbini je vseeno, a imaš ti mrzel ali topel motor, razlika je le v temp olja, ampak to je že predvideno s strani proizvajalca turbine
kako preko zmožnosti, polni enako v vsakem primeru
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Verjetno misli višjo hitrost vrtenja pri nizkih obratih, ker ni zadostnega pretoka izpušnih plinov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
ok,če ni pretoka, potem tudi ni "višje hitrosti"

problemov je drugih dovolj okrog turbine in EGR vračanja, mi pa tukaj razpredamo traparije o t.i. "sončkih"
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sicer gre na dotičnem odseku vedno v 2, obratov 2.500, enkrat sem pač poizkusil s 3. (obratov še vedno cca. 1500) in sedaj je moj avto za v kanto? Only on alter.si
aplauz.gif


p.s. motor je bil lepo ogret, za njim že cca. 10 km tiščanja (toplega). In ne, če bi začutil, da se avto preveč muči, bi zagotovo prestavil nižje. Nikakor pa ne v 1., ker bi bilo pri dotični hitrosti cca. 4.000+ obr.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.384
113
@Reaper85 a pa obstaja kak turbo kit za tvojga cliota... Naredimo alter group buy sam da nehaš jamrat da ti je 200konjev premal
tongue-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
turbakom z direktnim vbrizgom bojo zdaj začelo filtre trdih delcev obešat, ker drugače ne izpolnjujejo norm
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Torej ni še nobenega bencinca z DPF-jem v salonih, temveč šele prihajajo, je tako? Samo,da vem, ker sem naročil novo facelift Opel Zafiro 1.4 Turbo bencinarja. Tale ga še ne bo imela??
rolleyes-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Sam tole se pomoje ne bo tako mašilo in pacalo ob kratkih voznjah, kot pri dizlih?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
tudi dizlov se naj nebi v teoriji :D
bomo vidli... ampak pomojem bo polomija, tak kot vsaka taka pametna pogruntavščina
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik JustOne pravi:
Malo provokacije. Lahko dobim sliko ali vsaj naklon klanca, ki ga z modernim turbo bencincem (max navor se začne pod 2k obrati, skoraj enako kot pri dizlu) ne zvoziš, če nima 5k obratov na števcu. Sam vozim turbo bencinca, večinoma se vrti med 2 in 3k obrati, pa še nisem imel težav na poti čez Ljubelj, Jezersko in podobne klance.
Seveda gre tud če bi prestavil pri 3k. Pri manj nisem nikol vozil tudi z mrzlim, ne vidim razloga zakaj, ker se avto potem ne premika, ni to V8. Pa sem že od kakšnega drugega slišal zgodbice o 2000, ampak sam dobro vem da se atmosferca ne da šaltat pod 4000, turbaka pa pod 3000, edino če govorimo o naseljih in max 50km/h, potem je še za atmosferca dovolj 2000. Čim moraš pa ti od 50 do 100, pa itak ni nikol dovolj moči.
Pri 5k sem pa zaradi čim boljšega efekta, turbaka sem namreč kupil zaradi užitka in ne zaradi šparanja.

Drugače je bilo resno vprašanje o smiselnosti turbaka za 10km vožnje. Recimo danes sem moral Cliota 197, 185KM in 190Nm, ogrevat na mestu 5min, potem se peljat kakšen km, spet postat na mestu 5min, da je bila voda mal čez 1/4 (ravno tam pri 1/4 avto že pokaže mal volje do življenja), potem sem se pa lahko šele približno normalno peljal.
Pa tud to ni blo neki, nekje 20% več efekta kot z mrzlim. Recimo iz krožnega v drugi, za sekundo čutiš tiste par 10Nm prirastka v navoru (od 2500 do 3500 skoči iz 150 na 190Nm), to je pa vse. Recimo greš z drugo do 7400, od tega pa nimaš skoraj popolnoma nič, ta avto je uporaben samo za prehitevanja kjer rabiš bolj pospešek kot nek užitek.

Zato pa gledam da bi šel zdaj spet nazaj na turbaka, ampak 1.6T cca. 200KM in 300Nm, in potem tudi z mrzlim avtom, če bi vozil nekje od 2500 do 3500, bi avto lepo šel. Vsaj upam tako, ker 1.4T 135KM 230Nm je šel zelo lepo že prve 500m, edino ko je padel pod 2000, je postal nepremičnina.
Pač iščem nekaj podobnega 2.0 TDI, samo da v obliki bencinarja. S tem sem bil do sedaj namreč še najbolj zadovoljen, poleg Punta GT 135, tisto je tut šlo. Ta Clio 197 je pa prej bližje 1.6 16V kot pa prej omenjenim, vsaj kar se užitka med pospeševanjem tiče, časovno že približno gre.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@Reaper85 a pa obstaja kak turbo kit za tvojga cliota... Naredimo alter group buy sam da nehaš jamrat da ti je 200konjev premal
tongue-1.gif
Da se drugače montirat motor od Megana 225, Angleži to kar prakticirajo.
Ampak sam vem da avto že kot celota ni ne vem kaj, to je Renault, zakaj bi v to vlagal nekaj več kot je nujno potrebno. To je kot bi šel polirat drek.

Kaj misliš kako je šele tistim, ki jim vsak dan v živo to razlagam. Pač ta avto je največji fail kar ga lahko kupiš za regionalne ceste (za AC pa sploh največji fail na svetu).
To je avto za na dirkališče in sploh ne bi smel bit homologiran za cesto.
Vsak misli da mora 197KM it, oz. prva stvar ki jim jo moraš razložit, da noben nima več kot 185KM, pa to velja za večino atmosfercev, da bolje da kar 20 odšteješ.
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=653
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=145
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=40
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=695
Pa tudi ko enkrat omeniš številko 185KM, vsi mislijo da mora to it kot raketa napram njihovim 60-120KM avtomobilom. Pač tolk kot je 120 hitrejši od 60, je tud 180 od 120, se pravi ne neki.
Sam bi prej rekel da je nekaj normalnega za vozit, slabši atmosferci pa da so počasni.
Recimo zadnje dni opažam, da ko prehitevam v 3. od nekje 80 pa do 110 oz. do kolker že moraš prit da prehitiš, da avto rabi kar nekaj časa. Tako da če niti pri takem prehitevanju ne padeš mimo, sigurno avto ni hiter.
Je pa bilo že nekaj primerov, ko so očitno tudi sami potegnili iz 80 proti 110, potem pa sploh traja.
Pa zadnjič sem vozil za eno navadno Xsaro 1.6, po ovinkih je bil enako hiter in se sploh ni nagibal, ne vem zakaj jest plačujem za ta avto, ovinkov pa ne morem speljat niti 5km/h hitreje kot sem jih že z navadno Astro H.
Dejstvo pa je, da lahko lažje prehitim kot vsi atmosferci manjše moči od moje, tako da povsem neuporaben avto tudi ni.

Ampak potem, ko imaš mal več znanja o takih motorjih, pa kot imam sam, ko sem šel k CSS, pred sabo dyno graf, vidiš kje stojijo stvari. Prva stvar ki jo mora vsak vedt, je to da je maksimalna moč daleč od cele zgodbe.
Seštej moči od 1500 do 6000 pri vsakih 500rpm, in prideš do eneke številke kot pri prejšnjem 1.4T 135, zato sem takoj po nakupu tudi mislil da ima samo 140KM.
Sploh za na javne ceste, ko moraš plačevat še drago zavarovanje za stvar, ki jo redko vidiš, sploh zdaj pozimi (čeprav če si na ravnini ni problema potegnit do 7400 tudi pri -5°C, mogoče se nekje vmes mal vmeša ESP), večino časa se pa voziš kot bi imel 1.6 16V, oz. 1.8 ali 2.0 16V 140, saj je vse isto sranje.

Tudi zate, Kameleon, bi bil premalo, edino če imaš sedaj 1.2-1.6, potem verjetno je opazen preskok. Sam sem imel med 1.6 in tem še 1.4T, zato je bil preskok kvečjem na slabše. Oz. kjer je bil tisti slab (pod 2000 in nad 5000), je ta dober in obratno.

Drugače pa znam jamrat o Cliu 197 še za 2 forumski strani, čeprav tudi Angleži, ki imajo zelo veliko teh avtov, imajo enake probleme, tako da nisem samo jest tako izbirčen.

Konj pa sploh ni nujno da rabiš 200, recimo Punto GT 135 ali pa DS3 1.6 THP 155, oba letita, pa nimata neki veliko konj.
 
Nazadnje urejeno: