Chip tuning - razlicne cene

jello

Guru
22. sep 2008
9.709
3.590
113
Nič hudega nisem mislil in nič hudega če nisi razumel. Samo to da nadaljuj, če boš pa kaj zajebal se bodo pa tudi drugi kaj naučili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
kle se norca delate iz angleža ki je stručko za hdi-je. kot je že dec reku, za celo evropo je dobr, sam v spodnih drekofcih majo pa enga lojzeka ki zna bolš
ta isti anglež je odziven in se da marsikej zment, ne more pa preko maila videt, kwa je lojzek pr nas pocvikal in ven zbijal
sej ponuja tud obravnavo v delavnic, sam se lastnik najbrž ne bo fural v Bristol v UK
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
nebi bil presenečen, če je bla original mapa zgolj spuscena čez razne "DPF EGR REMOVER" appe. Na kaksen način ti appi to počnejo, je pa itk brezveze razpravljat.
pisalo se je leto okrog 2010, ko je bil predavatelj na Tehnološki konferenci o vzdrževanju vozil Matjaž Ogrinc - predstavil je probleme generičnih app-ov za "DPF off" funkcijo ter njihove posledice - tako teoretično, kot praktično
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.731
419
83
Goriška
www.avtopro.si
pisalo se je leto okrog 2010, ko je bil predavatelj na Tehnološki konferenci o vzdrževanju vozil Matjaž Ogrinc - predstavil je probleme generičnih app-ov za "DPF off" funkcijo ter njihove posledice - tako teoretično, kot praktično

Uf, že skoraj 13 let da je od tega? So bile pa tudi tam malo lovske - ne bom pozabil kako je na oder povabil enega mulca, ki mu je "prevrtelo" turbino zaradi fizično (!) nepravilno odstranjenega DPF filtra. Rešitev? Posebna blenda, razvita v sodelovanju z Akrapovičem, ki simulira backpressure čistega DPF filtra. No, z vsem spoštovanjem do Ogrinca vemo, da je to bilo predvsem propagandno sporočilo - na stotine odstranjenih DPF filtrov brez dodanih blend in z brezhibnim delovanjem turbin govorijo svojo zgodbo.

So pa res bili to časi "EcuSafe" in "Volta Sensors Decoding" programov, ki so pač bili slabi in so delali več škode kot koristi. Danes so programi naprednejši, dražji (tudi po 10k€), še vedno pa seveda daleč od tega, da bi bili brezhibni. Predvsem zato, ker so namenjeni profesionalcem (ki vedo, kaj delajo) da si pohitrijo delo. Ne pa raznim "ježkom", ki potegnejo staro cracked verzijo in mislijo, da obvladajo zadeve s parimi kliki (pri čemer jim sploh ni jasna strategija regeneracije DPF filtra, še manj pa SW struktura ECUja in nadgradnje).

Za zaključek pa še samo ena pripomba - generične "mape", "appi" itd ne obstajajo. To je ena izmed največjih bedarij, ki jih premorejo forumi. Obstajajo samo dobre in slabe rešitve. Pri "mapah" je največji dokaz za to ravno tovarniško nameščena programska oprema, ki je po tej logiki (če izvzamemo specifike kot so SW nadgradnje ipd.) za vsa vozila enakega tipa enaka - torej generična.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Blue GTI in Hondi

jezek

Guru
24. jul 2008
2.657
1.260
113
Ne, valda, ti si boljsi...si zih nacipal ene 100x vec hdijev kot oni iz UK....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.921
5.194
113
Verjemi, da je čipal več avtov kot ti. In to brez pomoči tvojega angleža.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.720
-1.007
113
145 km SZ od Opatije
Ne vem, zakaj se mi dozdeva, da profi tunerji z Alterja "jebete" nekoga, ki sicer nima toliko zunanja, ima pa kohones, da to sam dela? Se bojite, da se bo na koncu izkazalo, da je tole početje res za profije, ampak ne tako zelo, da ne bi tega mogel narest tudi kak "pepček"?
Nihče vam ne bo prevzel dela, brez skrbi, sam bi še vedno avto peljal tunat nekomu z izkušnjami. Mogoče zato, ker moj avto ni za v prešo, kaj pa vem? Če pa imaš nekaj za 200 -300€, pol pa ni štale.

In še tole: tudi najboljši tunerji so bili v začetkih tunanja "loleki". Za biti dober tuner je potrebno kar "nekaj" vaje.

p.s. tudi Usain Bolt ne bi 100 m pretekel pod 9.59, če ne bi treniral. 100 m preteče lahko vsak gibalno sposoben, ampak mal dlje traja ;)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.657
1.260
113
Od kje sploh ideja da jaz to DELAM? Sebi in kolegu sem posnel kupljeno mapo, in to je vse. Drugemu kolegu nisem, ker si je premislil pred nakupom mape iz razloga predhodno zjebanega avta (s strani slo tunerja). Zadevo pa sem objavil zato, ker se cipanje mistificira, in zato, ker so cene pri nas visoke.
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
včeina folka ne bere in ne posluša, ker itak use u naprej vejo. za nazaj pa še mal bolj
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.553
9.231
113
Ne vem, zakaj se mi dozdeva, da profi tunerji z Alterja "jebete" nekoga, ki sicer nima toliko zunanja, ima pa kohones, da to sam dela? Se bojite, da se bo na koncu izkazalo, da je tole početje res za profije, ampak ne tako zelo, da ne bi tega mogel narest tudi kak "pepček"?
Nihče vam ne bo prevzel dela, brez skrbi, sam bi še vedno avto peljal tunat nekomu z izkušnjami. Mogoče zato, ker moj avto ni za v prešo, kaj pa vem? Če pa imaš nekaj za 200 -300€, pol pa ni štale.

In še tole: tudi najboljši tunerji so bili v začetkih tunanja "loleki". Za biti dober tuner je potrebno kar "nekaj" vaje.

p.s. tudi Usain Bolt ne bi 100 m pretekel pod 9.59, če ne bi treniral. 100 m preteče lahko vsak gibalno sposoben, ampak mal dlje traja ;)
Jaz osebno z veseljem preberem take zadeve. Težava nastane, ko ''jezek'' misli, da potem že kar vse ve in daje NAPAČNE informacije in kdor ne pozna zadev, se potem na podlagi teh informacij napačno odloči. Tipičen primer je bil zgoraj stavek, kako se sedaj vozi samo še v četrti prestavi, ker full ''vleče''. Ko sem ga opomnil, da s tem ubija vztrajnik, je dodal, da je treba z občutkom seveda.
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.058
-899
83
@all
ali se čipa ali remap tudi novo kupljene npr. Audi A6 - (50 tdi limuzina) ali samo rabljene po nekaj km prevoženih , je dobro, priporočljivo ali ne. Hvala
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.058
-899
83
kemb . Hvala, sj še nimamo avta, pa upam da tudi ne bo, moj dec ma neke pribliske da bi ga kupu (A6 50 tdi quatro 286 KM) , bi ga pa dal čipirat ali remap, ker je gledal za A6 55 tdi alroad cena velik večja, če bi dal pa 50 tdi čipirat bi ga prišlo cca 800 €, bi bil pa na istem z ccm in KM - 3.0 tdi v6 344 KM.
sedaj ima - reno talisman 2.0 dci 190 KM - zaenkrat nobenih problemov, kar naj tako ostane.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg