Chip tuning - razlicne cene

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Počasi bi si dal zrihtat, pa sem naletel kar na nekaj različnih ponudnikov in različnih cen.
Ponekod so cene nekje 400-500eur, nekje 250.
Povsod gre za optimiziranje, ne za kakšne boxe ipd.

Zanimiva mi je tudi ta - npr css tuning ima ceno 400, medtem ko ima ccl ljubljana(kao podružnica) 269eur. Vsaj kolikor sem na njihovi strani uspel zasledit.
Recimo sbs ima tudi ugodno.

Raznorazne debate po forumih so tako-tako. Vsak pač hvali tistega, kamor je peljal. No, saj če je razlika opazna in zadeva deluje, itak drugače ne more bit.

Kot zanimivost še povem, da rsr recimo noče delat 1.2 TSI motorjev, ker naj bi bili eno veliko s.....
Po drugi strani imaš ABT ali MTM pakete, ki ga že tovarniško porihtajo na 140KM z garancijo
shocked-1.gif


No, drugi tunerji pri nas imajo vsi v ponudbi za 1.2 TSI.

Torej zakaj bi dal 400 namesto 250? Je vredno te razlike?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.472
859
113
CCL je cenejši od CSS-a, ker ne vključuje valjev pred in po posegu (ker jih nima).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Te standardne zadeve skoraj vsi obvladajo. Mnogo je takih, ki mape dobijo iz tujine in je to to.

Za čiptuning nekega pogostega dizla ali pa turbo bencinarja brez predelav ni šans, da dam 400+€, ne boš dobil nič več kot pri cenejših.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Ga razumem po eni strani. Glede na to, kakšni i.dioti se najdejo, verjamem, da ga je strah slabe reklame. Najbrž 1.2 mlinček ni pojem vzdržljivosti (zaenkrat??), ampak jaz bom čipal izključno zaradi konkretnega pomanjkanja navora v malo nižjih obratih - takrat, ko ravno začne turbina grabit.
Klanci in natovorjen avto so kar problem. Sploh makadam. Sem nekaj že pisal o tem, na hitro samo to, da v drugi crkne, v prvi koplje. Predvidevam, da bi se ravno toliko poznalo, da pustiš v drugi in normalno pelje.

Tako da me ne skrbi, da bi kaj uničil po posegu. Časi Brnčičeve so mimo
grin1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
lahko delaš nevem kaj vse hočeš.
1.2 ti v klanec in pri naloženem avtu nebo potegno nikoli.
kot pravijo američani there is no replacement for displacement. in pri navoru to še kako velja.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Če karikiram - recimo da imam pri 1700 obratih na voljo 100Nm, in da bi imel po posegu na voljo 130Nm, se mi zdi vseeno bolje. Res pa je, da je 1.2 mlinček samo 1.2 in pika. Ne gre pričakovat čudežev, vendar za zmerno ceno se mi zdi to dobra alternativa za bolj komot vožnjo pri malo bolj zahtevni vožnji - se pravi kakšni klanci in nekaj dodatne teže v avtu.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Se popolnoma strinjam, sam imam že 4 leta čipiranega z strani RSR tuninga in avto dela odlično.Priporočam.
cheer.gif
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Jaz sem bil ravno danes pri Tunercu v NM. Čipnil DCI-ja s 85KM 200Nm na 105KM 240Nm. Valji pred in po posegu, custom mapa prilagojena avtu. Avto skozi na valjih, da je sproti popravljal mapo, da je dobil čim lepšo krivuljo navora. Cena 250€.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Kako se ti zdi v vožnji? To je cca 20% prirastka.
Recimo zanimiv primer je 1.8T. Se spomnim, je imel kolega 1.8 Audija TT(zeloooooo lenih 180 konjev). Bil je čipan iz 180 na 210. Ampak to se je tako poznalo, kot da bi imel bliže 240 konjem kot 210.
Razlika v vožnji dejansko kot dan in noč. Pa ne govorim o divjanju - čisto normalna vožnja. Če malo karikiram bi rekel, da je praktično identično potegnil v prestavi višje. Npr v tretji iz 50 in nato čipan v četrti iz 50.
Res nenormalna razlika.
No, ampak to so večji motorji in je čisto druga pesem.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Se kar lepo pozna. Od 1.500 naprej vleče zvezno do cca 3.500 obratov. Pospešuje občutno bolje in je bolj odziven. Do 150km/h pride mimogrede, prej se je od 130 naprej zelo matral. V vrhniški klanec sem ga spravil do 150km/h (brez zaleta, ker sta se spodaj prehitevala dva tovornjaka). Prej brez zaleta nisem prišel čez 130 po števcu.

Aja, gre za Kangooja, ki ima aerodinamiko na nivoju cegla, z vsem, kar vozim s sabo pa je težek okrog 1,7t.

Za čipanje sem se odločil predvsem zaradi navora, za boljše pospeške pri AC hitrostih in da bolje vleče v klanec.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Citat:
Uporabnik upiwaly pravi:
Ga razumem po eni strani. Glede na to, kakšni i.dioti se najdejo, verjamem, da ga je strah slabe reklame. Najbrž 1.2 mlinček ni pojem vzdržljivosti (zaenkrat??), ampak jaz bom čipal izključno zaradi konkretnega pomanjkanja navora v malo nižjih obratih - takrat, ko ravno začne turbina grabit.
Klanci in natovorjen avto so kar problem. Sploh makadam. Sem nekaj že pisal o tem, na hitro samo to, da v drugi crkne, v prvi koplje. Predvidevam, da bi se ravno toliko poznalo, da pustiš v drugi in normalno pelje.

Tako da me ne skrbi, da bi kaj uničil po posegu. Časi Brnčičeve so mimo
grin1.gif

Mi je znano. Enako težavo sem imel tudi jaz pri mojem nekdanjem Golfu 1.2 TSI.
Če bi turbina začela grabit takrat, kot je navedeno v tehničnih podatkih, bi bilo ok, ampak v realnosti potegne 200-300 obratov višje, ravno toliko, da obrati padejo v turbo luknjo, ko prstaviš iz I. v II. Zato bi ti tuner moral krivuljo navora spustiti malenkost v nižje obrate.

Jaz sem deloma krivil tudi majhno težo na sprednji osi, ker so se kolesa nenormalno vrtela v prazno in nisi mogel doseči prave hitrosti. Govorim za klanec+makadam.

To pa je tudi edina slaba lastnost tega motorja, kar se tiče moči in navora, da ne bo kdo mislil, da je to šrot. Na avtocestnih klancih pusti za sabo večino atmosfercev tja do 1.8l prostornine in primerljive teže avta.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Jaz sem tudi navdušen nad motorjem. Res zelo dober, odziven, prožen, zmogljiv. Edino, ampak res edino kar me moti je tale zadeva, ki jo tudi sam opisuješ. Zato sem se odločil, da probam s čipanjem, če se bo kaj rešilo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
S čipanjem boš dobil ravno to kar sam iščeš..in ja, za moje pojme je čipanje za 'normalnega' voznika terna! Turbina prijemlje toliko prej, da se praktično ne čuti turbo luknje in je umirjena vožnja res fantazija.
Koliko ima konjem v maks. vrtljajih je nepomemben podatek.

(Si zdaj že naumil kam boš peljal?...)

A pri rsr.ju še velja popust če si že čipal pri njih...ve kdo?