boštjan rolk s.p.

Sine370

Pripravnik
27. jun 2015
816
0
16
Citat:
Uporabnik brunobruno pravi:
Pa vsi uporabniki z enim samim sporočilom doslej hahaha
Konkurenca je besna :D
Sem malce odgooglal naokoli, pa je bila ista tema ma MON-u dan ali dva nazaj.
rolleyes-1.gif
 

bostjanr

Zelenc'
27. avg 2017
5
1
3
odgovor od lastnika podjetja za matejo
Pozdravljena Mateja Lajsmner
Berem vašo objavo in se čudimo kaj pišete saj je tukaj več kot polovica laži ki ste jih zapisali o nas. Glede hladilnika smo vas takoj opozorili da ko ga boste naložili da se zna zgoditi da bo kakšna vrata drugače stala to pa zaradi tega ker imaste na podnu klasični laminat in tudi posledično se spremeni tudi kot omare saj je bil zrak pod tem laminatom in smo vam tudi pokazali kako se ponovno nastavi vrata . To smo vam takoj povedali. Glede tega kaj je za vas dokončati z naše strani ni . Ko je bila montaža opravljena ste tudi podpisala montažno poročilo in s tem tudi potrdila da je narejeno vse kot je treba po načrtu in da je vse tako kot mora biti. Imeli smo sicer nekaj težav pri montaži ki smo jih dokaj hitro rešili. Naknadno po enem tednu ste sporočila da želite imeti vgradno mikrovalovno nad pečico in ste želela imeti na novo vrata narejena v drugih dimenzijah. Povedali smo vam da ko bomo hodili na vaš konec POHORJE da se bomo ustavili pri vas , da ne bi imeli posledično več stroškov. Vendar ste zatrdila da v kolikor ne bom prišel da me boste prijavila na inšpekcije in tako naprej. Nas ne bo nobeden izsiljeval da bi jim delali zastonj saj tudi vi ne delate imam prav? saj je tudi na montažnem poročilu tako zapisano ki ga bom tudi priložil zraven. Opazil sem šele čez čas da ste blatila naše podjetje saj to za nas ni mnenje ampak blatenje in izsiljevanje in s tem ne boste dosegla ničesar. Kuhinjo smo vam izdelali na rok tako kot smo bili dogovorjeni prav tako uredili nakup aparatov po zelo nizkih cenah kjer jih niste nikjer mogla dobiti ceneje. Mislim da si ne zaslužimo samo eno zvezdico kaj pa vi mislite na to če bi vam kdo pisal o vašem podjetju kako bi se počutili prosim predstavljajte si kako bi bilo. Zato prosim da nehajte s tem ker je neprofisjonalno in otročje.
Na vsake toliko časa se najde kakšna stranka ki poskuša ali želi da podjetje propade tudi takšni se najdejo.
Spodaj imaste tudi sliko montažnega poročila ter slike vaše kuhinje po končani montaži.
V kolikor vas še kaj zanima Mateja Lajsmner me pa lahko pokličete brez problema.
Slike vaše kuhinje po opravljeni montaži ter montažno poročilo imaste v naši galeriji in si jih poglejte ter ponovno preberite kaj ste podpisala ter povečajte sliko vaše kuhinje kjer je hladilnik so bila vrata lepo naštelana.
slike so v googlu za mizarstvo rolk

lep pozdrav ekipa mizarstva ROLK
 

bostjanr

Zelenc'
27. avg 2017
5
1
3
odgovor lastnika podjetja za suzano ruzic
Pozdravljena Suzana Ružič

Povedali bi vam da smo z veseljem poslovali z vami do konca dokler ni prišlo do sprememb pri vaših načrtih.
Kuhinjo smo vam izrisali tudi z našim programom ter vam tudi pokazali kako izdelujemo kuhinje pri visokih elementih in s tem ste tudi povedala da se strinjate s tem. Kar se tiče zaključka zgoraj pri zgornjih omaricah ste povedala da ne želite imeti zaprto do vrha zaradi nape. Vprašali smo vas glede tega in ste povedala da boste sama uredila glede nape , nakup ogljenega filtra ter da boste vašega majstra prosila da vam kupi cev ter izpelje zrak ven. Mi smo vas vprašali če lahko izvrtamo luknjo v omarici ter pripravimo priklop na direkten zračnik in ste nam povedala da ni potrebe . Čudim se samo kako lahko ko je napa prižgana ugasne plin saj zrak piha v notranjost omare in ne na ploščo saj zadaj ni nobenih lukenj vsaj mi jih nismo izdelali. Kar se tiče pomivalnega stroja ni bilo nobene gume ali kaj drugega bila je samo samolepljiva gumica za spodnji del pomivalnega stroj mislimo spodaj in ne spredaj pri podnožju in je bila prilepljena ostalega nažalost ni bilo.
Glede mize ni bilo nobenega govora o ovalni mizi ampak o zaokroženih robovih ter bili so narejeni kot smo bili dogovorjeni radij 15cm in ne oval. Možno da je tukaj prišlo do nesporazuma med nama. Zadeva se še vedno lahko popravi v kolikor želite.
Glede vrat ste pa morali čistiti z zelo agresivnim čistilom saj so vrata narejena na mdf materijalu ter preplaščena z akrilom kar je zelo kvalitetno narejeno in obstojno. Tako da prosim ne pišite da je roba zanič. Lahko vprašate katerega koli mizarja in vam bo povedal glede tega materijala. Za čiščenje smo vam povedali katero čistilo potrebujete in katero krpo. Verjetno ste čistila z kakšno gobico ker smo tudi to že videli kako izgleda vendar se napaka lepo odpravi se spolira in vrata se spet svetijo.
Glede razmaka med napo ter ploščo je dovolj velik in po standardih kot mora biti.
Kar se tiče push sistemov ste bila tudi obveščena v kolikor vam kateri se pokvari kar je standard pri teh mehanizmih vam pošljemo novega.
Kar se tiče polic da pri strani niso zarobljene tega ne dela skoraj nobeden mizar lahko pogledate tudi tam kjer prodajao pohištvo tam še spodaj ličnic niso zarobljene kaj šele okostje kuhinje kar je to zelo pomembno.
V NAŠI GALERIJI SLIK IMASTE TUDI VAŠE MONTAŽNO POROČILO PODPISANO Z VAŠE STRANI. Ko je bila montaža končana smo pregledali vse kuhinja je bila tudi očiščena in ni bilo nobenih napak , bila je naročena samo dodatna polica pri dvižnem mehanizmu ki ste jo mislim tudi sama prevzela. Ko smo pregledali vse ste plačala samo z gotovino po končani celotne izvedbe.
Žal pa nimamo nobene slike vaših kuhinj ki ste nam jih obljubila da jih boste poslala na naš email.
slika montaznega porocila je v galeriji google

https://www.google.si/search?source=hp& ... erState=lb

V kolikor vas zanima še kaj nas le vprašajte ali pa nas kar pokličite,

lep pozdrav
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.339
5.371
113
No, pa je Boštjan povedal, da gre za 2 različni osebi in ne alter. Ter za stranki in ne konkurenco. Odgovorov nisem brala, želim pa veliko uspeha vsem, ki takole rešujete probleme. Kot stranka in kot morebitni izvajalec se je za ogniti vam vsem.
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Glavno, da je odgovor na Alter ju.
Z izvajalci je križ in jaz vejamem strankam. In to je glavno g.Boštjan. Glavno!
Ni za tvegat. Ni za tvegat!
 

bostjanr

Zelenc'
27. avg 2017
5
1
3
Nažalost se mi ne pustimo da nas zajebavajo. Če bi naročili pri ostalih salonih denimo rutar , dipo ali dankuchen ki so tudi reklamacije ki trajajo več mesecev jih pustijo na miru ker vedo da ne bodo nič dosegli ker so močni že tako ali drugače. Nas male mikro podjetnike ki se borimo za preživetje nas pa enostavno teptajo na poden kot da smo psi enostavno ni nobenega spoštovanja . Ko pripelješ kuhinjo in še kaj dodatnega narediš pri njej denimo pri suzani so se odrezala še notranja vrata pa ni niti vprašala koliko je še dolžna za to. Potem te pa še izkorišča ter blati podjetje.Stranke ali kupci vedno napišejo za njih dobro nikoli ne bodo pa rekli sem tudi sama kriva dejmo popravit in krijem stroške če se le da , pa veste da bi vsak mizar ali podjetnik se strinjal s tem. Da pa stranka laže ter sili v nekaj kar ve da je sama naredila napako potem se tudi mi drugače obnašamo.
Dobro je samo to da smo začeli s temi montažnimi poročilami da se stranka podpiše da je to naročila in da je kuhinja brezhibna ker bi nas drugače požrli tako imamo vsaj dokaz z naše strani. Ter prav tako vse pošiljamo preko emaila da so dokazi.
Še do danes nas niti niso poklicali ne duha ne sluha o njih je pa res da smo bili vmes na dopustu tako da se ne javljamo oziroma službeni telefoni ostanejo v podjetju da se lahko v miru uživamo z družino ter spočijemo. če se pa ne javimo je pa takoj halooo ta se pa ne javi niti ne pomislijo mogoče so na dopustu saj je bilo tudi na naši strani objavljeno da nas ni ter poslano avtomatsko sporočilo na mail da smo odsotni.

v glavnem podjetje imam že 9 leto naredili smo več kot 500 kuhinj in normalno da se najdejo takšni ljudje ki izkoriščajo ampak je dosti žalostno da delajo tako. Ne zavedajo se da v kolikor pišeš laži o podjetju je to blatenje in je kaznivo dejanje lahko ostanejo tudi brez strehe nad glavo ampak jih opozoriš pa še vedno ustrajajo . Nam ni namen se iti z tožbami ampak da se zadeva reši in pri teh dveh strankah je nemogoče .

Æe je pa reklamacija iz naše strani se pa popravi v roku 5 dni ali že takoj naslednji dan.

lep pozdrav Mizarstvo Rolk
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Bostjanr: Malo me moti tvoje razmisljanje, dam tudi tebi prav in tudi stranki. Zavedati se je treba, da stranka ima prav, pa naj bo tolk nepravicna itn. S svojimi pravnimi groznjami, ne bos prav dalec prisel, boljse da vgodis bizarne zahteve in se pogodis. Cez 15-20 let te bo prav taista stranka spet potrebovala in ce se bo sirila slaba reklama, ne bos prav dolgo obstajal. Bi na tvojem mestu naredil strategijo in izracun, da si lahko prisluzis kaksen izpad dohodka, za taksne stranke. Tudi sami imamo podjetje vsaj 25 let in vem kako se sirijo slabe reklame, tudi ce nisi nic kriv. Pohvale pa ne dezujejo, zadovoljne stranke so bolj slaba reklama, ker se ne pocutijo, da bi morali te hvaliti. Ze vejo da je to naloga podjetja. Tudi ne zdi se mi primerno, da si tukaj sel pisati na dolgo in pocez. Ker to samo pove kako ofenzivno reagiras na reklamacije. Tudi postena stranka, ki bo to prebrala se te bo ustrasila, ce bi slucajno imela kako reklamacijo. Mogoce se tebi ne zdi nic takega, ampak da omenjas da ostanejo brez premozenja in se tukaj po forumu, je zelo narobe. Sam vem da s tabo nebi imel posla, pa ceprav s tvoje strani pravis da si posten.
 

bostjanr

Zelenc'
27. avg 2017
5
1
3
Scorp 84

Nisem mislil na to da bi tožil ampak da se zadeva reši na lep način in pošten . Jaz sem bil iz moje strani takoj za predloge da nebi bilo kakšnih grdih pogledov. Neumno se mi pa zdi da pišejo po forumih kar dokaj laži. Pri obeh strankah je nemogoče se meniti ker mi grozijo in žalijo kar se mi ne zdi prav čeprav se da vse na lep način pogovorit ampak pri teh dveh strankah sploh nočeta da bi se pogovarjal z njima. Niti se nisem kregal ali govoril z višjim glasom. Ne zdi se mi pošteno da se stranka po domače povedano dere po telefonu čist brez veze oz škoda živcev če se da rešiti vse. Kar sem pa napisal glede blatenja hočem samo dobro tudi spodaj sem zapisal da se mi ne da iti v tožbo ker enostavno nimam časa za take zadeve. Glede slabe reklame tudi včasih pride do tega denimo sedaj kaj pa naj naredim če se nočeta pogovarjat?
Smo tudi že delali oz popravljali večkrat pri eni stranki samo da je zadovoljna včasih je bil tudi minus ker stranki ni bilo všeč smo popravljali čeprav je naročila takšno kot je dobila in ko je bila postavljena ji ni nekaj pasalo ampak to čez kakšne 14 dni in smo tudi spreminjali dodajali okovja in predelovali celo naredili na novo če se ni dalo popraviti. Neumno se mi pa zdi da stranke to delajo ampak ne samo meni tudi drugim mizarjem kar se mi ne zdi prav. Zato pa tudi pišem in objasnujem situacijo da nebi mislili da sem slab človek.
Lahko pa samo povem da sem sam invalid imam okvaro sluha in me včasih tudi kdaj pa kdaj izkoriščajo ampak se ne oziram na to. Namen mi je da je stranka zadovoljna in imamo veliko strank ki povedo naprej kar opažam zadnje 4 leta.

če še kaj koga zanima naj kar pove

pa lep miren dan
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
No ja. V vsakem biznisu je potrebno stvari delati z glavo; tako pri strankah kot pri izvajalcih so cvetke. Vsekakor, kdor ne more, sploh pri javnem izražanju mnenja ohraniti korektne/profesionelne drže, bo na koncu na slabšem - velja za obe stranki.

Se strinjam, da je treba reklamacije reševati, se je pa seveda treba zavedat, kaj je reklamacija in kaj je dodatno delo. Vse dodatne zadeve se pač zaračunajo in je to to. Na tej točki sicer pogosto pride do nekih trenj, ampak tudi to je treba nekako po pameti rešit, sicer potem beremo po forumih dve popolnoma različni plati zgodbe
rolleyes-1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Citat:
Uporabnik bostjanr pravi:
če še kaj koga zanima naj kar pove

pa lep miren dan
1. kako je možno, da deluje firma brez (0) zaposlenih, tukaj pa berem opise dela v množini?
2. ko me je zanimalo, kako je videti delavnica, je na naslovu Zapuže 8a , ki je naveden ni videti.

Pa ne mislim nič slabega, tudi meni niso všeč takšni obtožujoči teksti, kjer lahko nekoga javno obsodiš. Za takšne težave imamo tržni inšpektorat ne pa forume.

LP
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Kot sem ti rekel, bo treba narediti izracun, da si lahko privoscis izpad dohodka. Da se izognes slabi reklami in blatenju po forumih, povrnes polovico zneska ali kako drugace, samo da se izognes konfliktom. Boljse parim strankam dati napol zastonj kuhinjo, kot da te blatijo po internetu in odganjajo druge stranke. Zadovoljne stranke povejo sam nekak parim ljudem, ne delajo ti pa pravo reklamo. Negativne stvari pa vsi radi slisijo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dal si mu prfektno možnost za poslovni samomor: ko se razve, da z malo jamranja in izsiljevanjem dobiš kuhinjo za pol cene, si kmalu mrtev.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.031
316
83
Goriska
Si pomislil, da ni nujno, da ima koga zaposlenega ampak, da ima delavce kateri delajo preko svojih S.P-jev?

Če gledaš na street view se verjetno ne vidi dobro delavnice, oz. sklepam da jo lahko ima tudi zadaj za hišo.

Tukaj ne vidim nič spornega.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

............. sem mislil že včeraj napisat, pa sem bil raje tiho.

Hotel sem pa napisati : "Utihni, butelj, še tisto boš odgnal kar imaš!" Reklamacijo imaš namreč, gospod! Rešiti jo je treba na najmanj boleč način, ker ti ena nezadovoljna stranka naredi po statistiki vsaj 11 strank, ki ne bodo kupile pri tebi!
shocked-1.gif
Lahko dokazuješ gor ali dol in razlagaš, kako se ne pustiš nategnit - toda na ta način boš propal! Gotof si!

Delo je pa treba narediti VEDNO tako, da bosta oba zadovoljna. Sedaj lahko samo še počakaš kakih 5 let in upaš, da medtem ljudje pozabijo ...
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Citat:
Uporabnik urby20 pravi:
Si pomislil, da ni nujno, da ima koga zaposlenega ampak, da ima delavce kateri delajo preko svojih S.P-jev?

Če gledaš na street view se verjetno ne vidi dobro delavnice, oz. sklepam da jo lahko ima tudi zadaj za hišo.

Tukaj ne vidim nič spornega.

Glede delavnice sem bil očitno v zmoti. Kriv pa je stric google, kakor že večkrat.
Na opcijo, da imajo vsi zaposleni svoj s.p. pa nisem pomislil.

LP
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.578
283
113
pa kaj nas to briga? važn da so 15-ega vsi zadovoljni.

mene najbolj moti, ker piše kot en 5-razrednik.... prov težko ga je brat, k morem sam postavljat vejice!
smile-1.gif
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Lej če ima od 500 kuhinj ki jih je naredil do sedaj samo dve tako nezadovoljni stranki je to zanemarljiv procent in dela dobro.

Se pa ne strinjam da bi moral tem strankam sedaj dati pol denarja nazaj ker potem bo pa stranka "kralj" (ja vem da so ampak se vedno je nekje meja). Pol bosta pa razlagale naprej lej kok mi je dal popusta ker sem mela prav da je bilo vse narobe narejeno.....