Boeing 747 zletel s steze

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Ta linija je za BMW. Frankfurt-Greenville-Queretaro in nazaj. Vozimo testne avte, naključno izbrane serijske modele za preverjanje kakovosti izdelave in prototipe, o katerih ne smemo debatirati :) Koliko košta.. ne vem. S tem nimamo nobenega stika.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.738
2.618
113
V Bagdadu se verjetno niste prav dolg zadržval?
Drugače pa ja čist huda služba. Pa verjetno dost bl zanimivo in zahtevno kot pilot na regionalnih linijah.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Na ig imaš eno sliko z MAX VAC podatkom. Za kaj točno gre tu in kaj pomeni, če je vrednost preko 1,7?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Vertikalni pospešek ob pristanku je večji od 1,7g, kar pomeni sum na hard landing in obvezen
pregled nekaterih delov podvozja in strukture.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Kako pa misliš da pristajajo v vetru? Z avtopilotom? :D
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
En A340 leti za Air Madagascar ja.
1.7g je konkretno trd pristanek, brez poškodb bo letalo preneslo še precej več. Če ni šlo za kakšne namerne prekoračitve kriterijev za pristanek, posadka s tem nima težav. Pristajamo večinoma 'ročno', autoland se dela samo, če je vidljivost po stezi manjša od 550m. Zaradi velike mase je krava zelo stabilna in predvidljiva, definitivno letalo, ki mi je najlažje za pristajanje.

Tole je bil pomojem hard landing, vreden pregleda. Nič ekstremnega, najbrž kakšen frišen pilot, ki je zaradi stresa pozabil poravnati na 30ft :) Brez škode; najprej raznese kakšno gumo in spusti zrak iz noge podvozja, preden se kaj zvije ali skrivi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
kaksen pristanek :O
avte se vozi na drug konec sveta na quality check?!

sicer pa res super tema.. keep the photos coming!:)
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Eno vprašanje : ali imajo pristajalna kolesa v pestih kakšen motor, da bi jih pred pristankom zavrtel na neko obodno hitrost - da ni šok ob dotiku s tlemi prevelik?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Kolk sem gledal na TV kako poteka menjava ležaja pri potniskem avijonu ni blo vidt kak motor...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ampak gume bi pa veliko več zdržale, če bi ga imel.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Nekaj mi ni jasno pri tem crosswind landings. Ko letalo pristaja nekoliko bočno, ali so kolesa poravnana s stezo ali z avionom?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Z avionom... Bočno drsi med drugim tud da zmanjša presek trupa glede na veter