Boeing 747 zletel s steze

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Tisti dim ob pristanku gume ne pobere toliko, da bi se splačalo kaj komplicirati z dodatnimi sistemi.
Pri bočnem vetru se kolesa ne obračajo v smeri steze, je pa pri nas vodljiv notranji par 'body gear' pri vožnji po tleh, da se zmanjšata obračalni krog in bočno drsenje gum.
Inshallah sem poslal jaz, ker ne znam biti resen :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: 9999 in Matey

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Tisti dim ob pristanku gume ne pobere toliko, da bi se splačalo kaj komplicirati z dodatnimi sistemi.
Pri bočnem vetru se kolesa ne obračajo v smeri steze, je pa pri nas vodljiv notranji par 'body gear' pri vožnji po tleh, da se zmanjšata obračalni krog in bočno drsenje gum. :)
Zakaj potem avion ne zapelje s steze, če ima ob pristanku - dotiku koles, in verjetno še nekaj sekund potem (dokler se trup ne poravna s stezo) kolesa obrnjena dol s steze? A nebi bilo lažje, če bi se kolesa pred pristankom obrnile v smer steze?
Kako da se gume ne uničijo, kadar avion drsi po stezi z kolesi obrnjemi nekoliko proč od steze? torej 300 ton drifta?
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Takoj po dotiku letalo še vedno leti in je le majhen del teže na kolesih. Vektor gibanja je v smeri steze, kar pomeni, da radiraš gume. Z driftom se pristane le na mokri ali spolzki stezi, na suhi z veliko bočne komponente pa je zaželjeno, da se drift tik pred pristankom izniči s kombinacijo nagiba in smernega krmila, da gume in podvozje ne trpijo preveč in da zmanjšaš možnost morebitnega prevelikega nagiba ob ravnanju (in s tem dotika motorjev s tlemi).
Nekatere tehnike so učinkovite, nekatere malo manj.

mesarji:

priporočljiva tehnika za suho stezo:
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.668
574
113
VanZ a mamo pri nas še katero drugo letečo damo kot Aljo Berčič?
A me boš ti u sredo u Tallin pelu
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Z Marjano je delalo nekaj sodelavcev tukaj, ko so bili skupaj v Martinair, menda so jo zelo spoštovali. Drugače pa domače scene kaj dobro ne poznam..
V sredo grem v Pakistan :)
Screenshot_2018-11-10-22-33-01.jpeg
 
Nazadnje urejeno:

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
A okn lohk odpres ob strani. Pa kaksen cik pokadis, ko cakas stevardese, da korzet zamenjajo... drgac me res zanima.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Žal ga ne moreš, ker se ga ne da :evil: Mene bolj zanima, koliko km/h in na kaki višini gredo letala, ko zadaj mečejo Hummerje in tovornjake s padali?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Mi ne moremo odpreti oken, ker za to po zasnovi ni potrebe - zasilni izhod iz cockpita je loputa na stropu. Tako ali tako nas noben ne vidi pozirati, ker smo skoraj 9m visoko :D
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Skala, hvala :nazdravje:

ALTF4, sploh nisem pomislil na kabino, samo na stranske potniške, zato sem napisal, da se ne da. Za spredaj pa glej, glej, se da, kakor vidim iz prve slike od kapitana Boba. Upam, da ni photoshop. :aplauz:
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
tadruga je seveda photoshop k pri 800kmh in -50C tud vanzi zmrzne! pa se kabina je pod tlakom v luftu.