Boeing 747 zletel s steze

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Ena fulll težka (po karakterju?)
Kaj je tisto brnenje ned approach/before landing?
Višina se avtomatsko 'oglasi'. Je to do kolesa?
Se posadka pilot-kopilot pogovorjata-poslušate preko mikrofona/slušalk?
kakšno opozorilo ugasne pilot na koncu 3x gumb - 6:00?
180 turn je potreben z zavijanjem prvih koles - nose whell stering? kdo drži volan - je na obeh straneh?
kakšen 'beacon is off' - na koncu
180 turn je potreben z zavijanjem prvih koles - nose whell stering? kdo drži volan - je na obeh straneh?
nose whell stering off - na koncu? zakaj?

sunkovite gibe dela pa autopilot?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
Ena fulll težka (po karakterju?)
Kaj je tisto brnenje ned approach/before landing?
možno ne vem točno kaj misliš, povej minuto na posnetku.

Višina se avtomatsko 'oglasi'. Je to do kolesa?
mislim da ne, da je do trupa. nisem 100%. je pa avtomatsko, je radarski višinomer.

Se posadka pilot-kopilot pogovorjata-poslušate preko mikrofona/slušalk?
ja komunicirata preko interfona

kakšno opozorilo ugasne pilot na koncu 3x gumb - 6:00?
opozorilo rdeče je "master caution" in oranžno pa "warning". oranžno je opozorilo, rdeče pa je za nekaj hudo narobe. vklopi se pa zato, ker sta ugasnala motorje in šla po checklisti in se to tudi prižge.

180 turn je potreben z zavijanjem prvih koles - nose whell stering? kdo drži volan - je na obeh straneh?
načeloma kapitan na levi strani imenuje se "tiller", lahko odvisno od aviona je tudi na kopilotovi strani.

kakšen 'beacon is off' - na koncu
rdeča utripajoča luč-ka na vrhu trupa/repa in na spodnji strani trupa. označuje, da bo/ima letalo prižgane motorje in da bo/je aktivno.

180 turn je potreben z zavijanjem prvih koles - nose whell stering? kdo drži volan - je na obeh straneh?
isto kot prej - tiller

nose whell stering off - na koncu? zakaj?
mogoče zaradi push-back, da je prosto vodljivo, kot recimo pri tamalih letalih.

sunkovite gibe dela pa autopilot?
ne. avtopilot je bolj na izi pomojem.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
brnenje je od TLS sistema, ki opozarja kako blizu "anten" si, po domace, za ILS pristajanje. niso sunkoviti gibi, AP je itak off. pomojem turbulenca med pristajanjem, morda "wake" turbulenca. ne poznam slovenskega izraza. je pa zanimivo spremljati od zunaj pod avionom... :evil:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.294
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Haha časovne razlike ne zmedejo samo nas, tudi tehnika se kdaj zmede :)
V Omanu nisem bil, ni na seznamu destinacij, redko kak charter, vendar ga še nisem dobil.
Nelagodja pa ni, po toliko letih ti rata to okolje domače in z izkušnjami, samozavestjo in dobro ekipo, kateri zaupaš, prideš z veseljem na šiht.

Poglej priponko 24626
občasno zaradi zamude pritisnemo na gas..
.88 mach (max je .92, običajno pa .85-.86)


Hmm - a ne bi bilo bolj pravilno, da bi umetni horizont bil konkaven? Al so pri Boeingu flateartherji?
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.597
68
48
VanZ v akciji
 

Priponke

  • Screenshot_20181114-075444_Flightradar24.jpg
    Screenshot_20181114-075444_Flightradar24.jpg
    764,5 KB · Ogledi: 367
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.204
5.588
113
Oprosti VanZ, imam trenutno nekam temno črn humor.
Ampak, če samo samega sebe postavim na cesto v megli (kar je 2D), sem v čistem alarmu, da ne rečem skorajda error. Kako lahko vi v takih pogojih brezmejno zaupljivo izvajate instrumantalni nalet (ne poznam pravih izrazov, se opravičujem), torej 3D, brez da bi vas skrbelo?

Podnevi

Ponoči


ILS-ja je več stopenj
https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
III C je najhujša.

(Captain Joe):
How does an ILS work?

HOW TO FLY an ILS?