Boeing 747 zletel s steze

I

Izbrisan uporabnik #9334

Jaz tudi mislim da hitrost ... tam kurjač naloži par lopat v kotel.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Libijski zračni prostor je za večino operaterjev no-go. Ni hud obvoz.
Gostota točk je pa odvisna od planiranja leta, točke na screenshotu so iz dejanskega flight plana. Med samim letom se nato dostikrat dobi direct-to, še posebej v Evropi in USA.
Mejo med državami oz. različnimi zračnimi prostori se praviloma prečka preko točke, planiranje in letenje znotraj tega je pa odvisno od lokalnih posebnosti, pokritosti z radarjem, prometa ipd., praviloma pa ne presega ene ure letenja. Nad Atlantikom se npr. planira vsakih 10 stopinj geografske dolžine.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.747
2.032
113
za šankom
Libijski zračni prostor je za večino operaterjev no-go. Ni hud obvoz.
Gostota točk je pa odvisna od planiranja leta, točke na screenshotu so iz dejanskega flight plana. Med samim letom se nato dostikrat dobi direct-to, še posebej v Evropi in USA.
Mejo med državami oz. različnimi zračnimi prostori se praviloma prečka preko točke, planiranje in letenje znotraj tega je pa odvisno od lokalnih posebnosti, pokritosti z radarjem, prometa ipd., praviloma pa ne presega ene ure letenja. Nad Atlantikom se npr. planira vsakih 10 stopinj geografske dolžine.


a čez alpe ne letite?se vidikot nek obvoz mimo alp na sliki ki si jo prilimal?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
589
113
pomojem gre tu zaradi dragih preletnih taks. nemčija pa švica mislim, da imata ene najvišjih v evropi.
če naredi kratek obvoz, ne pokuri tolko goriva, kot bi mogu preletne takse plačat.

drugo je pa lahko vreme, da je nad alpami kakšna fronta pa se jo rajše ognejo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Pri planiranju se gleda na skupen strošek letenja (letalo, gorivo, preletne takse, delovni čas posadk itd.) ter vreme ter morebitne zaprte ali pa omejene zračne prostore. Za letenje nad Alpami ni omejitev, so pa naprimer nad Andi in Himalajo, saj večina letal ob izgubi motorja ne more več držati varne višine, ki bi bila višja od terena spodaj. Samih stroškov mi ne vidimo, le plan leta, ki nam ga pošlje dispatch v letalski računalnik in na ipade.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Ker ste pridni in niste posrali teme, nekaj fotk z današnjega šihta. Tokrat spet cargo, Nairobi-Doncaster-Liege. 108 ton rož in zelenjave.
IMG_20191013_124456.jpg

Main deck, kjer je večina velikih palet (30). Pod njim so še ostali zabojniki in palete.

IMG_20191013_054259.jpg

Začetek nedelje, nekje nad severno Kenijo kmalu po vzletu.

IMG-20191013-WA0001.jpg

Jutranji screenshot oz. pozdrav od moje gospodične, ki me včasih stalka ob jutranji kavi :)

IMG_20191013_141915.jpg

Postanek v Doncastru, seveda s čudovitim angleškim vremenom.

IMG_20191013_135731.jpg

Prazne palete in gurtne s prejšnjega poleta grejo nazaj v bazo.

IMG_20191013_151800.jpg

Pri samo 205 tonah vzletne teže so hitrosti majhne.

IMG_20191013_152009.jpg

4 engines 4 long haul :cool:

IMG_20191013_124823.jpg
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
a johanesburg nemčija je bil direkt let al kakšen postanek?
koliko stane prevoz tone tovora na taki relaciji?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Ta let je direkten, dolg slabih 10h. S 115 tonami tovora lahko letimo približno 9 ur, potem se pa obratno sorazmerno zmanjšata količina tovora in goriva (prazni lahko z max gorivom 173 ton letimo skoraj 20 ur).
Cena prevoza? To bo pa špediter bolj vedel. Kolikor vem, okoli 2$/kg.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.772
-208
113
Predvidevam da natovorjen avion kuri več goriva kot prazen. Kaj pa hitrost, letite enako hitro ko ste natovorjeni in ko ste prazni?
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.764
2.644
113
V zgornjem videu ki sem ga prilepil je tudi na to temo govora. Z praznim se hitreje vzpenjajo potem je pa hitrost leta tam, tam. Drži VanZ ?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.304
5.832
113
pri taščici
Cena prevoza je nizka, al se samo meni zdi? Res da mora potniški imeti več spremstva pa sedeže, pa..... Ampak tvoja razdlja bi potnika stala manj kot 200 evrov....
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.874
1.326
113
Kakšna mrcina od letala :O

Kaj pa kakšne potnike, tudi sprejemate kakšno omejeno število?
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
Nisem šel brat cele teme, jo pa občasno :ok: A ekipa na avionu je skoz ista, vsaj pilot in kopilot?