Boeing 747 zletel s steze

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Sigurno je videl posnetek iz kokpita+zvok.
Pa zagotovo pristane iz prve na takšno pristajalno stezo z radiusom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

p4pe

Guru
24. feb 2010
1.571
986
113
48
KR
AndY1 lohk te s sabo vzamem na en šolski krog, pa nardiva imitacijo engine failure, pa da te vidmo, kako bi ti v tistem trenutku reagiral oz. rešil situacijo. Imitacija je eno, če se ti pa to RL nardi, je pa čist nekej druzga.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Znanec je kapitan pri ryan airu in zivi blizu mesta pristanka…in je sel pofirbcat…. Komentar: dobr jenzrihtu, bi mu kar roko sel dat… tko da bi sklepal da ni bla glih najlazja stvar tam pristat
In to med avtomobili pred in za sabo, ki so bili konkretno pocasnejsi od letala. Ce me spomin ne vara, je to odsek ceste, ki je par km od tunela, kjer je omejitev 100 km/h, tako da se lahko predvideva, da so vozila na voznem pasu vozila s to hitrostjo, tako letalo pa ima pristajalno hitrost koliko?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.421
5.399
113
Tudi na posnetku se vidi par sekund prej avtomobile na obeh pasovih in z manjšo varnostno razdaljo, tako da je res našel pravo "luknjo" med avtomobili. Lahko bi se čisto drugače izšlo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.455
113
In to med avtomobili pred in za sabo, ki so bili konkretno pocasnejsi od letala. Ce me spomin ne vara, je to odsek ceste, ki je par km od tunela, kjer je omejitev 100 km/h, tako da se lahko predvideva, da so vozila na voznem pasu vozila s to hitrostjo, tako letalo pa ima pristajalno hitrost koliko?
Tam je hitro konec omejitve (150-200m po tunelu)....kak echt švaba se še drzi tega...vsi ostali balkanci pa se ne.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: AndrejD in ales85

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Mojih 5cent.
Sam vidim v nadaljevanju nadvoz čez AC - za Brezje.
Ni imel višine, težave z motorjem - dvig nemogoč in je bil prisiljen se spustiti - kamorkoli. Prihajal je iz smeri, ker je moral preleteti - hrib - in se spustiti - relativno - hito z višine.
Videti je, kako se 'poravnava' z cesto. Pri touch down je šlo nekaj narobe - kolesi potegnili svojo pot? Takoj ga je zasukalo v brežino.
Tu je večji problem vozniki na AC. Nascar vozniki - vožnja samo naravnost - 40% časa gledajo nazaj!
In pa 4x žmigavci. Jih ne vidim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
AndY1 lohk te s sabo vzamem na en šolski krog, pa nardiva imitacijo engine failure, pa da te vidmo, kako bi ti v tistem trenutku reagiral oz. rešil situacijo. Imitacija je eno, če se ti pa to RL nardi, je pa čist nekej druzga.

Imel sem prav:


Pilot ni nikogar hotel poskodovati, vkljucno z avtomobilisti, kar pomeni, da je zadel brežino namenoma, da se je prisilno ustavil, ne da bi zadel avto pred seboj. Na posnetkih se lepo vidi, da bi z razliko v hitrosti fajn zadel avto pred sabo.
Tako je pa z desnim krilom zadel brežino in posledično je to krilo prevzelo nase vecino izgube kineticne energije letala. Res, samo kapo dol.

Se pa ne bi branil enega solskega kroga :zmaga:
 
Nazadnje urejeno:

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Komentirajo pa vse sorte.

1660203889879.png
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.114
2.460
113
Najbolje bi morda res bilo, da bi šel testirat pristanek med daljnovode in se po možnosti še zapletel vanje. Pa še takrat bi se najbrž našel kdo pameten, ki bi vedel zakaj tako ni bilo dobro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.207
5.590
113
Tale avstrijski pilot (Aref Shabanpoor) je kot kaže iz Irana (inštruktor letenja).



Kopilot je bil Dalibor Jelisic, tudi sam pilot.



Na yt ima solo polet z galeb g2


Letenje z ženo https://www.youtube.com/shorts/CiKlsg4WExM




btw
Nedavno nazaj videl galeba g2 v
22:44
 
Nazadnje urejeno:

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
Imel sem prav:


Pilot ni nikogar hotel poskodovati, vkljucno z avtomobilisti, kar pomeni, da je zadel brežino namenoma, da se je prisilno ustavil, ne da bi zadel avto pred seboj. Na posnetkih se lepo vidi, da bi z razliko v hitrosti fajn zadel avto pred sabo.
Tako je pa z desnim krilom zadel brežino in posledično je to krilo prevzelo nase vecino izgube kineticne energije letala. Res, samo kapo dol.

Se pa ne bi branil enega solskega kroga :zmaga:
dober si ti strokovnjak za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov.

itaq da ni hotu nobenga poškodovat, sj ni terorist.

brežino NI zadel namenoma ampak je bila to posledica, da je pred pristankom (ko vidiš da avion zanese desno) prišlo zaradi umikanja avtomobilu pred njim do porušitve vzgona na desnem krilu ali namernega odklona krila desno in potem je pilot izgubil nadzor nad letalom, ter se zaletel v brežino. nikakor se ni namenoma zaletel tja.
še preden zadane brižino se vidi, da pilot želi popraviti smer v levo ampak je bilo že prepozno.

je pa storil edino prav, da ko se je odločil za AC je s tem nadaljeval in izvedel do konca. vsakeršno spreminjanje odločitve v tem primeru bi verjetno vodilo v smrtne žrtve.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Znanec je kapitan pri ryan airu in zivi blizu mesta pristanka…in je sel pofirbcat…. Komentar: dobr jenzrihtu, bi mu kar roko sel dat… tko da bi sklepal da ni bla glih najlazja stvar tam pristat
Malo provokacije ...

A bo dobil kakšno kazen tale pilot oz. inštruktor oz. kdorkoli je že pilotiral ali ne? In če ne zakaj? (domnnevam da to prevzame sicer agencija za letalstvo in policija niti nima pristojnosti)

Če bi nastalo verižno trčenje, 2 avtobusa otrok pomrla, a bi tole strmoglavljenje (pristanek ravno ni) šteli kot kaznivo dejanje ali bi bile objektivne okoliščine "nesreče" vseeno dovolj? Vem da se AC lahko uporabljajo za zasilne pristanke, ampak veljajo pravila in omejitve in polna slovenska AC turistov sredi poletja ni ravno zgled "varnega pristanka".

(moralna dilema, pristanek na polni AC ki se lahko izzide lahko pa ne in pomre 100 ljudi, ali pikiranje v gozd kjer umreš kvečjemu oseba v letalu, pa še to pri takem plastičnem jajcu ki "leti" s hitrostjo fičota ni ravno zagotovljeno)
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.779
-213
113
Zdej po bitki je lahko bit general pa pametovat. Ker ni bilo nobenih žrtev, ga sedaj vsi hvalijo, da je prav naredil, ko je pristal na AC. Če bi pa prišlo do verižnega trčenja s kakim mrtvim, mislite da bi ga še vedno tako hvalili?
Js mislim, da AC ni bila dober izbor za pristajanje, na desno nad tisto brežino je imel polje brez daljnovodov - lahko bi pristal celo na trasi bivše hitre ceste. Tudi na levi so polja - res da je tam manj prostora, in na enem delu daljnovod.

Pristanek na AC je bil slab, zletel je v brežino, zagotovo ne namerno. zdej vprašanje, koliko je imel ob pristanku nadzora nad avionom, al koliko je v paniki in stiski napačno reagiral, in sama sreča, da se ni kdo poškodoval.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.684
6.250
113
Malo provokacije ...

A bo dobil kakšno kazen tale pilot oz. inštruktor oz. kdorkoli je že pilotiral ali ne? In če ne zakaj? (domnnevam da to prevzame sicer agencija za letalstvo in policija niti nima pristojnosti)

Če bi nastalo verižno trčenje, 2 avtobusa otrok pomrla, a bi tole strmoglavljenje (pristanek ravno ni) šteli kot kaznivo dejanje ali bi bile objektivne okoliščine "nesreče" vseeno dovolj? Vem da se AC lahko uporabljajo za zasilne pristanke, ampak veljajo pravila in omejitve in polna slovenska AC turistov sredi poletja ni ravno zgled "varnega pristanka".

(moralna dilema, pristanek na polni AC ki se lahko izzide lahko pa ne in pomre 100 ljudi, ali pikiranje v gozd kjer umreš kvečjemu oseba v letalu, pa še to pri takem plastičnem jajcu ki "leti" s hitrostjo fičota ni ravno zagotovljeno)
V bistvu bi v primeru smrtnih zrtev zadevo se vedno obravnavala policija. Hkrati pa sluzba za preiskovanje letalskih nesrec. Na njihove strokovne ugotovitve bi nato policija oprla svoja dejanja - lahko se poda porocilo na tozilstvo (ker ni znakov kaznivega dejanja oz ker je osumljenec mrtev), lahko pa kazenska ovadba, kjer bi pilotu ocitali malomarnost in smrtne zrtve kot posledica tega.

To je podobno kot zelezniska nesreca - preiskuje policija ampak se opira na izsledke strokovnih sluzb s podrocja kjer je do nesrece prislo
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
V bistvu bi v primeru smrtnih zrtev zadevo se vedno obravnavala policija. Hkrati pa sluzba za preiskovanje letalskih nesrec. Na njihove strokovne ugotovitve bi nato policija oprla svoja dejanja - lahko se poda porocilo na tozilstvo (ker ni znakov kaznivega dejanja oz ker je osumljenec mrtev), lahko pa kazenska ovadba, kjer bi pilotu ocitali malomarnost in smrtne zrtve kot posledica tega.

To je podobno kot zelezniska nesreca - preiskuje policija ampak se opira na izsledke strokovnih sluzb s podrocja kjer je do nesrece prislo

a pa vozniki ne bi dobili kazen za neprilagojeno hitrost razmeram na cesti?malo provokacije