BMW G310 GS - PRAKTIČNE izkušnje

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.520
0
36
#21
V strom je med vožnjo sicer ok, po mestu pa ni glih lahkoten pa kje na kakem nagnjenem terenu v gužvi. Je tudi dokaj visok. Dobra igračka ki lepo gre je recimo Triumph Street triple 675. Je kot bicikel.
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#22
Se strinjam,, da so te igračke kar visoko cenovno pozicionirane. Recimo 6 jurjev za tole ali pa jurja več za Tracerja.
Drugače pa tudi meni samemu ne bo panika, glede na to, da sedaj recimo prežvečim 15kM 125-ko, bolj bi mi bilo žal, da glede na napisano (sem malo teste na hitro pregledal) za dva je no go.
Kakorkoli, časa imam, tako da bom zadeve malo v praksi preizkusil, pa da vidimo.
 

darko11

Fizikalc
21. jul 2007
1.030
4
38
#23
Kolega pravi, da je na Trgu Leona Štuklja razstavljen, cena od 4200 dalje, kao omejena zaloga. Na tvojem linku od 5800 dalje. :)
Mogoče ti bo koristilo...
 

IbizaDriver

Fizikalc
Osebje foruma
21. jul 2007
7.221
70
48
#24
Meni so tudi omenjali precej bolj ugodno ceno od 5.990, kot je zdaj na spletni strani. Mislim da je bila celo uradna cena nižja, nekje okoli 5.600-5700. Realno bi se dalo verjetno pogovarjati o dobrih 5 jurjih.

Pozabljate pa še nekaj: to je "GS". Vsak "casual" motorist bi ga imel, ker je pač brand name (saj gor ne piše made in india, pa tudi tisto "3oo" ni ravno vidno).

Še en "podoben" motor je Honda NC750. Zgleda sicer "hudo", številka z kubaturo je prava, znamka tudi. Se pa usedeš gor, pa motor ne gre bistveno bolje od tega BMW 300. Ko sva šla recimo dva na morje je rabil za karkoli preko 160 že veter v hrbet. Na prehitevanje se je bilo treba fajn pripraviti, po avtocesti pa se je bilo treba fajn truditi da se je držal tempo vožnje. To je pač pol (zanič) motorja iz Jazza, ki opeša precej pod 7000 obrati in čigar 54 konjev mora poganjati čez 220 kg teže in precejšnji zračni upor. Versys je recimo proti temo raketa. Edina prednost je da je motor dokaj kultiviran in se ne vrti (ker se ne more), če kogar to moti.

In ko se recimo pelješ z GS300, se ti zdi motor vsaj nekam gre, ker lepo "zapoje", medtem ko pri Hondi deluje kot da je vsega konec že preden se je začelo, čeprav gre seveda sam motor bolje.
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#25
Kolega pravi, da je na Trgu Leona Štuklja razstavljen, cena od 4200 dalje, kao omejena zaloga. Na tvojem linku od 5800 dalje. :)
Mogoče ti bo koristilo...
Hm, tole pa ni slabo. Lahko morda, če boš kaj hodil mimo seveda, narediš kakšno fotko s kontaktnimi informacijami?
Ker to je pa potem cenovno na rangu recimo tele zadeve:
https://www.avto-magazin.si/moto/mo...r300i-poceni-a-niti-ne-ceneni-cikorija-racer/

Sem se prijavil za testno vožnjo, pa da vidimo to igračko...

Še en dodaten razlog zakaj mi je ta GS tako všeč: lahko se s tamalim malo po makadamu po okoliških gozdnih poteh zapodim. In ne, ne mislim, da je terenc :), ampak vsaj normalno se lahko zapeljem dol s ceste.

Še vprašanje: konec sezone se da dobiti kakšen dober deal za motorje? Ali do takrat običajno že vse zaloge gredo?

PS: Na fotkah niti ene oznake 310 nisem opazil, le GS na veliko. Hehe, le zakaj ;)...
 
Nazadnje urejeno:

darko11

Fizikalc
21. jul 2007
1.030
4
38
#26
Na žalost sem službeno odsoten, mislim, da je omenil BMW Slo, vprašam.
Če bi jaz kupoval skuter, definitivno raje nekaj takega, ker je vsaj solidno nareto - diski, okvir, itd. Al pa 200 ccm krosarja za po mestu. :)

Za potovanja pa ne vem...
 
16. avg 2007
6.158
107
63
#27
skuter s tem nima primerjave po praktičnosti. Tak da take primerjave odpadejo, ker to ali pa skure mata čisto dva različna namena.
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#28
KSZ
Še glede vožnje v dvoje (LOL):
Na žalost sem službeno odsoten, mislim, da je omenil BMW Slo, vprašam.
Če bi jaz kupoval skuter, definitivno raje nekaj takega, ker je vsaj solidno nareto - diski, okvir, itd. Al pa 200 ccm krosarja za po mestu. :)

Za potovanja pa ne vem...
Potovanj se ne bo delalo s to igračko ;)... Največ kar bo, bo kakšen izlet po Sloveniji.
skuter s tem nima primerjave po praktičnosti. Tak da take primerjave odpadejo, ker to ali pa skure mata čisto dva različna namena.
Skuterji itak odpadejo, tako da...
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#30
Thx. Si bom prebral, čeprav terenski del me res ne zanima ;). Bo pa ostalo bolj primerno.

Sem pa poklical v TC Motoshop, da bi si pogledal Versys-a v živo in ga nimajo. Tudi ne bodo dobili, ker baje samo po naročilu :(.
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#34
Drži GS-ka je dizajnersko bistveno lepša.
Moram videt v živo obe zadevi. Na YouTube-u in fotkah je vse lepo in prav, ampak pravi občutek dobiš v živo, pa ko zapelješ zadevo.
To vseeno ni neka strogo racionalna zadeva in mora tudi malo ''kliknit''. Pa čeprav to pomeni, da vzameš objektivno slabšo zadevo.
 

IbizaDriver

Fizikalc
Osebje foruma
21. jul 2007
7.221
70
48
#35
Vidim pa da se Kawasaki š bolj vrti. Bmw ima rdeče polje nekaj čez 10, kawasaki pa 13.

Malo sem pobrskal po netu in videl izmerjeni pospešek bmw-ja 7,03 do 100. Tudi taka prdulja torej z nule poseka praktično vsak “ljudski” avto. 100 doseže v tretji (10500 obratov), kar pomeni da se v šesti pelje z bistveno manj. Pri kawasakiju je recimo eden večjih očitkov ravno prekratek menjalnik.


Sicer pa mislit da navijam za bmw. Tega pač poznam. Če bi bil pred nakupom, bi se šel gotovo peljat še vsaj z kawasakijem in bi potem res izbral tisto kar bi mi majbolje “sedlo”.
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#36
Pospeški me sicer ne zanimajo, ampak ok dobro vedet.
Sem pa nekaj testov prebral in naj bi bila zadeva do 100km/h dokaj mirna, potem se pa začnejo tresljaji in po mojem ''mučenje''. Tako da po tem bi celo moral priti čez za mojo uporabo. Bom posebej pozoren na to pri testni vožnji
Naj bi tudi še nekako držal potovalno 120km/h, ampak naj ne bi bilo prijetno.. Medtem ko Kawa baje brez težav drži potovalno 120km/h in naj bi bil tudi tam še relativno poskočen za koga prehitet.

Sicer pa, če realno gledamo, smo se včasih v Yugotu štirje vozili s 45KM, pa ni bil težek 160kg :)...
 

mtl

Fizikalc
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#38
Tega se zavedam, ampak če bo prišla v poštev, bom že našel rešitev ;).
Kakorkoli, danes sem si le ogledal GS-a in občutko so mešani. Izdelava je odlična, razen malenkosti, recimo varjenje platišč. Odličen je servisni interval, ki je le na 10.000km, ki ga itak ne bom dosegel, tako da bi se olje menjavalo prej in pa baje verižni set mirno zdrži 40 jurjev. Hm, hm.
Sedaj pa k motorčku: hja, malo majhen je v živo, ne vem, če je kaj večji od moje trenutne WR-ke, razen seveda v širino, kjer je lepo širok. Ob dveh na motorju se niti ne posede toliko, sprobano. Položaj za krmilom mi je bil na začetku malo čuden, kot bi bilo krmilo prenizko.
Kakorkoli, bom videl, kako bo na testni.

Presenetljivo pa je, kako majhen preskok je v okornosti med G310 GS in F750GS, ki se mi je zdel približno enako lahkoten. Medtem ko je pa potem preskok na 850GS se mi zdel enormen in da je 850-ka krava. Da o 1200-ki niti ne pišem.
 
19. jul 2007
9.947
81
48
Kras
www.mtl.si
#40
Bil na testni vožnji. Zadevca mirno sledi toku prometa na regionalki, prestavna so pa takšna (v 6 prestavi):
80km/h malo pod 5 tisoč vrtljajev
90km/h nekaj nad 5 tisoč vrtljajev
100km/h 6 tisoč vrtljajev
115km/h 7 tisoč vrtljajev
Dejansko do 100km/h ni nekih hudih tresljajev, motorček poskoči pri nekje 6.000 vrtljajev do tam ne da ravno veliko od sebe. Druga tretja, ko ga zvrtiš do rdečega polja, do 100km/h me je presenetila, saj kar skoči, ogledala bi imel malo večja, čeprav se kar ima pregled nazaj, prednja luč je tresla (očino je kakšen vijak popustil), pa fajn bi bilo, če bi imel malce večji vetrni ščit.
Rezultat: bi bil ok za mojo uporabo, čeprav mi ni ravno všeč, da se 100km/h vozi s 6 tisočaki. Sedaj pa k ''rahlemu'' problemu in sicer ceni: kao 2018 je šel 300 EUR gor in potem 6% popusta je cena nekje 5.900 EUR. Hm, ne bi. Bom počakal, če bodo kakšni popusti konec sezone.
Žal Kawe nisem uspel iti pogledat, sem pa šel CB500x (hvala map za predlog). Izgleda fajn zadevca, vozit je nisem mogel, se pa tistih 30kg in velikost konkretno pozna. Cena pa tudi 6 jurjev, tako da izmed teh dveh je jasno, kaj bi izbral, če ne bi bila lahkotnost ena od prioritet.
''Raziskujem naprej'' :).

PS: Sem šel prav primerjat podatke in je tale BMW praktično do pike enako veliko kot moja trenutna 125-ki. Lool.
 
Nazadnje urejeno: